Mijn voorkomen en intonatie vragen niet om onwaarschijnlijkheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Chowi het volgende:
Óf ze zou opkijken, een bevreemd gezicht trekken en zeggen: "Eh. Okay.". Maar dat is vrij onwaarschijnlijk.
Dat maakt je topics ook zo goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Mijn voorkomen en intonatie vragen niet om onwaarschijnlijkheid.
Vertel eens, heerschap. Wat is het in de bikkelhardheid dat u zo in de genoemde positie, houden van, brengt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Soli het volgende:
Ik hou van hard, hard, bikkel bikkelhard![]()
Dat is nog geen uitleg van het wáárom van jouw liefde voor de hardheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:17 schreef Soli het volgende:
Dat zal ik u eens haarfijn uitleggen, erudiet medefokker... Ik ben een tegendraadse schobbejak en dacht mijn tegendraadsheid goed bot te kunnen vieren op dit topic![]()
Het is dan ook een schobbejak.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Dat is nog geen uitleg van het wáárom van jouw liefde voor de hardheid.
Meisjes moeten zacht aanvoelen, een zacht innerlijk hebben en als ze een vriend hebben heel hard zijn voor hem, want ze moet hem dumpen voor mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:20 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
NJ, wat is jouw visie ten opzichte van de zachtheid? En met name in combinatie met meisjes.
Je moet niet wíllen, NJ. Niet pogen te bezitten. Enkel de zachtheid met de liefde aanschouwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Meisjes moeten zacht aanvoelen, een zacht innerlijk hebben en als ze een vriend hebben heel hard zijn voor hem, want ze moet hem dumpen voor mij.
Ik was er al mee bezig. Even een note zetten, de desbetreffende post aanvinken en dan heel rustig en op het "verwijder geselecteerde berichten"-knopje klikken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:20 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
NJ, verwijderen van posts mág. Ik geef je hierbij mijn fiat.
Dat klinkt fijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was er al mee bezig. Even een note zetten, de desbetreffende post aanvinken en dan heel rustig en op het "verwijder geselecteerde berichten"-knopje klikken.
Wat is dan het genot van die zachtheid als je die niet kan voelen. Je weet dat hij er is, je weet dat het een gevoel van optimaal genot is, je weet hoe je eraan kan komen, maar omdat ze een vriend heeft dan kan het niet. Dan is het gevoel onbereikbaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Je moet niet wíllen, NJ. Niet pogen te bezitten. Enkel de zachtheid met de liefde aanschouwen.
Dat is het zeker.quote:
Voor mij is het dan al bereikt. Ik voel de metafysische zachtheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat is dan het genot van die zachtheid als je die niet kan voelen. Je weet dat hij er is, je weet dat het een gevoel van optimaal genot is, je weet hoe je eraan kan komen, maar omdat ze een vriend heeft dan kan het niet. Dan is het gevoel onbereikbaar.
De zachtheid kan ik me voorstellen, maar dan is het te laat. Dan neemt het verlangen het over van mijn rede.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Voor mij is het dan al bereikt. Ik voel de metafysische zachtheid.
*stil
*mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |