En dat deden anderen ook!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet.. zelf 1 geplaatst, de ander was een quote van Tom
Nou prima tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, ik voel twee minpunten aankomen van Dizer!![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet.. zelf 1 geplaatst, de ander was een quote van Tom
Hoppaquote:
Je mag kiezen! Of 2 minpunten eraf bij jou, of 2 pluspunten voor mij erbijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]. Die ander was van WithMe, sorry
.
Die staat al een week in het finaletopic hoorquote:
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
Nog niet teruggelezen, maar ben ik de enige die denkt dat ze de rij op daadwerkelijke uitslag afgingen?!
wat was de volgorde ook alweer?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
Nog niet teruggelezen, maar ben ik de enige die denkt dat ze de rij op daadwerkelijke uitslag afgingen?!
Ja, dat denken er wel meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
Dat dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
echt? Ik kom daar nooitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die staat al een week in het finaletopic hoor!
En net bijgewerkt door phoentje hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die staat al een week in het finaletopic hoor!
Wat heb ik gedaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]. Die ander was van WithMe, sorry
.
Die staat al een week in het sticky finale topic hoorquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je mag kiezen! Of 2 minpunten eraf bij jou, of 2 pluspunten voor mij erbij![]()
![]()
Ja, maar ik denk dus ook dat Serge best populair is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat denken er wel meer.. Alleen dan staat Serge veel te hoog
! Boven Raffa
.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat denken er wel meer.. Alleen dan staat Serge veel te hoog
! Boven Raffa
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |