Vanavond en morgenavnd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:57 schreef superhero87 het volgende:
[..]
downloaden bedoel je? Is het vanavond??
Mag ik niet zeggen maar via de gewone kanalen kun je er aan komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
hoezo dat dan![]()
Ga je het downloaden, en zo ja waar?
Ik snap je nog steeds nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen maar via de gewone kanalen kun je er aan komen.
AI is daar op 2 avonden..tijdens de top 24 zelfs op 3.
Je kan het downloaden via de gewoonlijke sites.quote:
Idd, genoeg daarover nu. Het mag niet, het is warez. Klaar. Punt.quote:
ik wil dat het zaterdag is.... want dan heb ik eindelijk weer vrijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wil dat het vrijdag is
Maar dat heeft verder weinig met Idols te maken
De herhaling, ik moest het zaterdag missen. Morgen kan ik beter kritiek geven op de hele performance want nu kon ik alleen terugluisteren en ik voel me zo leeg dat ik niet echt kan meepraten met iedereenquote:
Ach arme.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef PeRi het volgende:
De herhaling, ik moest het zaterdag missen. Morgen kan ik beter kritiek geven op de hele performance want nu kon ik alleen terugluisteren en ik voel me zo leeg dat ik niet echt kan meepraten met iedereen.
Het is weosndagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
De herhaling, ik moest het zaterdag missen. Morgen kan ik beter kritiek geven op de hele performance want nu kon ik alleen terugluisteren en ik voel me zo leeg dat ik niet echt kan meepraten met iedereen.
Bij Born to be Wild denk ik gelijk aan Harm, maar die zou wat anders gaan doen, dus dat zal dan wel niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
RTL FM Maakte net bekend welke nummers er zaterdag worden gezongen:
Alannah Myles - Black Velvet
Wonderwall (Oasis)
Knockin on Heavens door (Guns n Roses)
Born to be wild (Bruce Springsteen)
I don't wanna miss a thing (Aerosmith)
Let Love Rule (Lenny Kravitz)
Jon Bon Jovi - Always
Iets van Toto
en nog 1tje..
Van t Idols Forumquote:Re: Nummers voor zaterdag! Dit zingen ze:
floortje: always
christon: wonderwall
marescha: i don't wanna miss a thing
serge: born to be wild
deze weet ik zeker de rest niet....
Wo 18-01-2006 14:52 bart77
ja dat Bruce fout is weet k nou wel..maar RTL FM meldde toch echt dat ze de Guns nRoses versie doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:27 schreef ranja het volgende:
Knockin on Heavens door (Guns n Roses) Bob Dylan
Born to be wild (Bruce Springsteen) Steppenwolf![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |