Ha, maar je gaat Strand substitueren voor je persoonlijkheid? Toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben bang dat alle vrouwelijke aanwezigheden al meer dan bekend zijn met mijn (gebrek aan) persoonlijkheid...![]()
Precies! Nu alleen nog een manier bedenken hoe je dat liefdevol in iemands oort fluistert...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, maar je gaat Strand substitueren voor je persoonlijkheid? Toch?
Als ik nu het volume van de muziek regel, dan kan jij een stuk vrijer zijn met fluisteren (want ze verstaat het toch niet) en vallen eventuele slordigheidsfoutjes weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies! Nu alleen nog een manier bedenken hoe je dat liefdevol in iemands oort fluistert...
Mooi, hoef ik me over de muziek in ieder geval geen zorgen te maken....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik nu het volume van de muziek regel, dan kan jij een stuk vrijer zijn met fluisteren (want ze verstaat het toch niet) en vallen eventuele slordigheidsfoutjes weg.
... als enigequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik me over de muziek in ieder geval geen zorgen te maken....
Kan ik meteen onuitwisbare 'let op hoe ik die knuppel die de muziek verzorgd vakkundig uitschakel' act...quote:
That would be tellingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:24 schreef AirwiN het volgende:
Beschik jij nog over enige ervaring met vechtsporten of andere kwaliteiten waarmee je vakkundig lichamelijk letsel kunt aanbrengen?![]()
I'll take that as a yes!quote:
Voor jou altijd!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand een fles drank voor me?
ik wil knok-out gaan, heb zo'n koppijn
neem 2 aleves, probleem opgelostquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand een fles drank voor me?
ik wil knok-out gaan, heb zo'n koppijn
kank niet verdragenquote:
Oh sjitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
kank niet verdragen
paracetamol en ibuprofen helpen niet
blijkbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh sjit
Je bent een beetje imuun voor die andere zooi geworden ofzo?
Wodka.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En nu dan? wat slik je als je echt koppijn hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |