Ik dacht in eerste instantie dat het een vraag was a la "Ik weeg xxx kilo mag ik nog vliegen?"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:39 schreef E.T. het volgende:
ik denk steeds dat dit topic in LIF moet staan als ik de AT zie
Daar ben je wel mee bezig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:39 schreef Jaguarized het volgende:
Amsterdam - Frankfurt: 1 uur 20 minuten
Vertrek 1-2-2006 om 16.10, aankomst 17.30
Frankfurt wachten 1 uur 50 minuten
Frankfurt - Seoul: 10 uur 15 minuten
Vertrek 1-2-2006 om 19.20, aankomst 2-2-2006 om 13.35
Seoul wachten 7 uur 5 minuten
Seoul - Auckland: 11 uur 5 minuten
Vertrek 2-2-2006 om 20.40, aankomst 3-2-2006 om 11.45
Totaal: 31 uur 35 minuten
Ohw, ik heb het van zo'n blaadje in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Laatst een docu gezien op Discovery daarover!
Ik denk dat ik heel lang ga slapen inderdaad want ik kan absoluut niet slapen in vliegtuigen. Om de een of andere reden vond ik ook dat er meer herrie was in een Airbus dan in een Boeing. Maar dat zal ik me wel verbeeld hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar ben je wel mee bezig.
Ben je dan ook niet volkomen brak wanneer je aankomt?
Dat is bijna de verst mogelijke bestemming.quote:
Volgende week of de week daarop vertrek ik voor zes maanden naar Nigeria, is maar zes uurtjes; voordeel is wel dat het in dezelfde tijdzone is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb ook weer een lange trip voor de boeg, 1 februari naar Nieuw-Zeeland. Vliegtuig zal een 747 zijn zonder persoonlijke televisies, het zijn toch 2 nachtvluchten op de heenweg dus een gangplaats voor mij.
Vraag me niet waarom, maar ik heb iets tegen Easyjet; zal dan ook nooit met ze vliegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef DutchTrain het volgende:
Overigens hebben ze bij Easyjet nu geen limiet meer op handbagage. Nog een reden om niet meer met ze te vliegen aangezien de bagagevakken in een Boeing maximaal 40 kilo mogen hebben.
Hmm.. Ik heb nog niet gevlogen.. Ik hoop eik dat ik in slaap kom. 11 uur in een kleine ruimte lijkt mij doodsaai nl.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel lang ga slapen inderdaad want ik kan absoluut niet slapen in vliegtuigen. Om de een of andere reden vond ik ook dat er meer herrie was in een Airbus dan in een Boeing. Maar dat zal ik me wel verbeeld hebben.
Ohw, nog een stukje erger.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:39 schreef Jaguarized het volgende:
Totaal: 31 uur 35 minuten
Dat ligt eraan waar je zit. Vóór de motoren en de vleugels hoor je vrijwel niets (het landingsgestel misschien, maar dat hoop je maar twee keer te horen)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ik denk dat ik heel lang ga slapen inderdaad want ik kan absoluut niet slapen in vliegtuigen. Om de een of andere reden vond ik ook dat er meer herrie was in een Airbus dan in een Boeing. Maar dat zal ik me wel verbeeld hebben.
Ik weet van een arts.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:43 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, ik heb het van zo'n blaadje in het vliegtuig.
Maakt de klasse nog uit waar je je bevindt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je zit. Vóór de motoren en de vleugels hoor je vrijwel niets (het landingsgestel misschien, maar dat hoop je maar twee keer te horen)
Hoor je niets?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je zit. Vóór de motoren en de vleugels hoor je vrijwel niets (het landingsgestel misschien, maar dat hoop je maar twee keer te horen)
Lijkt me ook een bijzondere bestemming! Waar vlieg je mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:45 schreef static het volgende:
[..]
Volgende week of de week daarop vertrek ik voor zes maanden naar Nigeria, is maar zes uurtjes; voordeel is wel dat het in dezelfde tijdzone is.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:39 schreef E.T. het volgende:
ik denk steeds dat dit topic in LIF moet staan als ik de AT zie
De ruimte bij de SAS naar New York was nog best riant bij de B en G stoelen. Dat waren gangpadstoelen. In dat vliegtuig hadden overigens 4 van de 8 stoelen op een rij kastjes voor electronica onder zich, uitermate storend.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Ik heb nog niet gevlogen.. Ik hoop eik dat ik in slaap kom. 11 uur in een kleine ruimte lijkt mij doodsaai nl.
Ja, normaal gesproken is het hoe verder naar achteren hoe goedkoper de stoel (of andersom).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maakt de klasse nog uit waar je je bevindt?
Laat die titels maar aan mij over.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:39 schreef E.T. het volgende:
ik denk steeds dat dit topic in LIF moet staan als ik de AT zie
Wat deden die kastjes dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De ruimte bij de SAS naar New York was nog best riant bij de B en G stoelen. Dat waren gangpadstoelen. In dat vliegtuig hadden overigens 4 van de 8 stoelen op een rij kastjes voor electronica onder zich, uitermate storend.
Mooi.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken is het hoe verder naar achteren hoe goedkoper de stoel (of andersom).
Bussiness Class zit daarom ook altijd voorin; is het meest stil en comfortabel.
Dat weet ik niet.. Het is via een Nederlands reisbureau geregeld.quote:De overige stoelen worden toegewezen tijdens check-in en dan is het maar afwachten waar je zit (China Airlines heeft denk ik geen internet of self service check-in? ).
Zal er eens kijken.quote:Voor de beste plekken kijk je op www.seatguru.com en vraag je naar een bepaalde plek bij check in
Hangt ook nog wel van de belading; een keer NYC - London gevlogen met 60 man in een 747-400, toen was het ook erg stil. Ik zat toen zo ongeveer in het midden. Belangrijkste verschil is dat er dan ook nauwelijks gelopen wordt door de cabine.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
Hoor je niets?Net zo stil als wanneer je met een nieuwe dubbeldekstrein rijdt?
Nee maar even serieus, je hebt dusdanig veel geluid van de motoren dat ik er in ieder geval niet van kan slapen. Heb er een keer achter gezeten en een keer op de vleugel, beide keren net zo veel herrie.
Valt allemaal best mee. Op een gegeven moment vallen je oogjes vanzelf dicht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Ik heb nog niet gevlogen.. Ik hoop eik dat ik in slaap kom. 11 uur in een kleine ruimte lijkt mij doodsaai nl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |