quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, het was wel goed, maar niet de topper van vanavond.
Vast.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
er zal wel wat ergs in haar familie zijn gebeurd. ofzo.
Vond ik juist een goed antwoordquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een arrogante muts zeg... 'my guy natuurlijk, uch'![]()
ze heeft daadwerkelijk wel een vriendje.... ik heb ze zelf saampies zienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vast.
Dat 'vriendje' is volgens mij een denkbeeldig vriendje om ons af te leiden van de verliefdheid op HJ.
dat zal zo wel komen. Om stemmen te winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Het ljkt wel of ze moet huilen.
ik zap van de ene naar de andere zender.... ik moet Danielquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Oje, wat nu. DSDS of Achter de schermen of CSI.......
Haar gezicht is ook opgezwollen. En ze kijkt verdrietig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
Wat is er met haar aan de hand... zelfs haar uitspraak is anders... er is iets gebeurd.. maar zij gaat niet (zoals I-Jay) zeggen wat er is...
Dat zeg ik elke week al. Ze komt zo arrogant over op sommigen, maar volgens mij is ze echt elke week bloednerveus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze komt doodnerveus over.
JE bedoelt Wesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is Alane weer.
Heel goed opgemerkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
Wat is er met haar aan de hand... zelfs haar uitspraak is anders... er is iets gebeurd.. maar zij gaat niet (zoals I-Jay) zeggen wat er is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |