maar hij neemt een goed humeur mee, past het wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef tonks het volgende:
Bupatih
Die overloper heeft nooit een goed humeurquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
maar hij neemt een goed humeur mee, past het wel?
Zit er op die laptop ook zown Super handig Webcam ding?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef Relneger18 het volgende:
Als je gaat schijten wat neem je mee om jezelf bzig te houden?
krant, mp3 speler...
ik iig mijn leerwerk
en mp3 speler
en soms heeeeel soms mijn laptop
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:07 schreef Chowi het volgende:
Ik borstel altijd mijn haar als ik op de WC zit.
Jij hebt vast niet eens een WC, plebejer.quote:
Ik heb blauw bloedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij hebt vast niet eens een WC, plebejer.
Vrouwen poepen nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef Diana_Piper het volgende:
Toen het licht uitgevallen was een zaklamp...
In ieder ander geval gewoon mijn glimlach en mijn ontlasting.
Je Joystickquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Spelcomputertje
En daar blijf ik bij.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Niets zo mooi als je biertje meenemen naar het urinoir.![]()
Tegenwoordig neem je je brommer mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef Maikuuul het volgende:
Vroeger altijd mijn gameboy, ( en nee niet de playboy, die grapjes kan je achterwege laten )
Alleen me rem he gek, anders kan ik niet slippenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Tegenwoordig neem je je brommer mee?
Hahaha lekker een hendig sjiek remspoor achterlaten in de potquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alleen me rem he gek, anders kan ik niet slippen
Jeweet, thats the shit tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:52 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Hahaha lekker een hendig sjiek remspoor achterlaten in de pot.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:52 schreef Intxaurraga het volgende:
Duikbrillen, decoupeerzagen, kabeljauw, en zo'n ding dat een kat om zijn kop moet doen als hij net geopereerd is om zichzelf niet te krabben zodat de wond niet open gaat.
Je neemt een klok meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:59 schreef Renesite het volgende:
een tijdstip dat ik weer er vandaan wil.
Nee, ik tel tot 180 en dan wil ik wel weer weg.quote:
Je zult maar een note van rickmans hebben gekregenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:42 schreef Pool het volgende:
Geknipt uit mijn notes:
[..]
En daar blijf ik bij.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |