Mja als je het gehad hebt ja, maar de een heeft 't 1 maandje, de ander een jaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
maar daar word je toch imuun voor na een tijdje?
of je blijft gewoon thuis...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef Jim.Beam het volgende:
It's aliveeeee![]()
Tering nog een paar uurtjes voor de boeg, maar ben bang dat dat moeilijk gaat wordenIn hét café willen ze geen koffie maken tijdens de uitgaansuurtjes
Ik ga gewoon eens een thermoskan proberen binnen te smokkelen
![]()
![]()
maximaal 2 maanden ja, maar mijn vriendin heeft ook pfeiffer opgelope en ik heb haar niet gezien (nee ze had niet gelebberd met een andere gast) , dus ik weet niet of ik d'r wel wil zien nuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Mja als je het gehad hebt ja, maar de een heeft 't 1 maandje, de ander een jaar![]()
Puik planquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef XiChico het volgende:
Ze hebben wel redbull. = Cafeine
grappig manquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Mja als je het gehad hebt ja, maar de een heeft 't 1 maandje, de ander een jaar![]()
Ja dat is te hopenquote:
Vandaar dat ik er op mijn zesde ruim 8 maanden mee heb rondgelopenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
maximaal 2 maanden ja, maar mijn vriendin heeft ook pfeiffer opgelope en ik heb haar niet gezien (nee ze had niet gelebberd met een andere gast) , dus ik weet niet of ik d'r wel wil zien nu
Nu moet je echt ff normaal doen hoor met je hoafd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:10 schreef Woutey het volgende:
Jah kenker tyfus, ik ben nu al te verneukt daar fur.
Ik moet naar een feest zo maar ik ga daar hendig sjiek slapûh. moeders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |