Ik vond die DJ's tenminste tofquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef Pinball het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe ze dat boeiend gaan proberen te maken.
Volgens mij kijkt dat campingvolk alleen naar Hart in Actie vanwege de payoff aan het eind (de huilende bijstandsmoeder of zielige overwerkte vrijwilliger), niet vanwege het genante om gratis spullen bedelen. In Hotel BB gaan ze weken lang alleen maar bedelen, veilen, verkopen, slijmen en kruipen, zonder payoff. Dat huis kunnen ze niet leten zien, en die kinderen/ouders die er moeten slapen huilen nog niet van blijdschap, maar nog van ellende, want nog geen huis.
Beetje de 'ons dorp', Afrika deel zoveel, of tsunami actie, maar dan pas over 12 weken het verlossende "We hebben XXXXXX verdiend".
Ik ben met terugwerkende kracht blij dat Talpa ten tijde van die grote geldschraapshows nog niet bestond.quote:
Je overweegt je mod krachten te laten liggen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
Zelfs de achtergrondmuziek is die van een theekransje...
Mijn god, dit is écht dramatisch...
Met zo'n programma is het forum over 2 weken ook zo dood als een pierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je overweegt je mod krachten te laten liggen?
NIET OM AAN TE ZIEN!quote:
En dat is de kern van waarom HBB op fok leuker en completer is dan bij Talpaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:15 schreef robster16 het volgende:
Ze skippen d'r "ziekenfonds-kutje" quote!
Algemeines bekend.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dat is de kern van waarom HBB op fok leuker en completer is dan bij Talpa![]()
Precies!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dat is de kern van waarom HBB op fok leuker en completer is dan bij Talpa![]()
Dan zullen we toch eerst wat gif moeten spuiten over dat onkruid in de SC.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Met zo'n programma is het forum over 2 weken ook zo dood als een pier
Joh, eerste uitzending is vaak een uitzending om mensen te lokken, sorry, mislukt imho.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ach, kom op kan ik je niet overtuigen dan?Kom maar, is niet eng hoor dat grote boze Fok!
![]()
Net als bij Spijkertman vanavond ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh, eerste uitzending is vaak een uitzending om mensen te lokken, sorry, mislukt imho.
haha dus je gaat niet weer kijken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Het is gelukkig voorbij..... pffft
Gelukkig heb ik de laptop nog, anders had ik er serieus een film ingedruktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als bij Spijkertman vanavond ?
Ik kwam net hier om te huilen dat ik het gemist heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Het is gelukkig voorbij..... pffft
Ik weet het niet. Aangezien ik hier de mod ben zal ik waarschijnlijk wel moetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef SynXteR het volgende:
[..]
haha dus je gaat niet weer kijken?
Nee nee, mijn opmerking c.q. quoute ging erover dat HBB het leukst te volgen is in samenhang met Fok!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh, eerste uitzending is vaak een uitzending om mensen te lokken, sorry, mislukt imho.
Ja okequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee nee, mijn opmerking c.q. quoute ging erover dat HBB het leukst te volgen is in samenhang met Fok!![]()
Doe dat, dat is meteen een goede straf voor het niet lezen van de 100 waarschuwingen hierboven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:36 schreef cobain94 het volgende:
Heb het gemist helaas..: ( kzag gisteravond kelly nog wel live janken.. die door monique sluyter slijter? werd getroost..want ze had het zooo moeilijk..kan nog wat worden..kelle forever... zal de heraling eens belijken.
Ja, sinds donderdag 12 januari zitten ze daarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ze zitten er al een paar dagen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |