Heeeeeeeel vroeger dan ja, zoals Jerney Kaagman dat ook ooit was.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef robster16 het volgende:
Vroeger was t nog best om aan te zien, die Bonnie..
Is ook niet slim om tegenover Idols te programmeren....quote:
Dat is niet het enige probleem, denk ik. Het is bloedje-saaiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is ook niet slim om tegenover Idols te programmeren....
En om het zo ontzettend doodsaai te maken, dat is ook niet echt slim.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef flugeltje het volgende:
Is ook niet slim om tegenover Idols te programmeren....
Wat hij zei dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:37 schreef doka het volgende:
Dat is niet het enige probleem, denk ik. Het is bloedje-saai
Vind er eerlijk gezegd weinig aan...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:37 schreef doka het volgende:
Dat is niet het enige probleem, denk ik. Het is bloedje-saai
Hoe hebben ze het in hemelsnaam in hun botte harses kunnen halen om Caroline Tensen of all people de presentatie te laten doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:43 schreef golfer het volgende:
Streamverslagen lezen is spannerder dan dit soort TV kijken.![]()
Matras van Tilburgquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef DaMook het volgende:
Dat ze Sabine er maar in hadden gestopt
Ik dacht dat ze het matras van Oisterwijk was....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Matras van TilburgGa een keer daar stappen dan kun je er zo eventjes mee neuken als je zin hebt.
Ruud de Wild was leuker geweest!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Hoe hebben ze het in hemelsnaam in hun botte harses kunnen halen om Caroline Tensen of all people de presentatie te laten doen?
Wat maakt dat nou uitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Matras van TilburgGa een keer daar stappen dan kun je er zo eventjes mee neuken als je zin hebt.
Het is idd bedroevend slecht ditquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef SynXteR het volgende:
dit is echt een aanfluiting voor talpa.. wat een kut programma
Het is gewoon een kloteshow....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef SynXteR het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enigste die zo denk over dit programma
Euhhhquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is gewoon een kloteshow....
En dat zegt een BB-fan
Dit is natuurlijk ook niet echt BB..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is gewoon een kloteshow....
En dat zegt een BB-fan
Ik zeg 2 dingen....quote:
Verwacht je meer van dit programma dan?quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:59 schreef SynXteR het volgende:
[..]
Verwacht je meer van dit programma dan?
Ik probeer positief te zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zeg 2 dingen....
Caroline en Tensen....
Need I say more?
Het stomme is dat het op de streams dus wél leuk is... Daarom is het zo jammer dat ze die uitzending zo enorm verbaggeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef golfer het volgende:
Als dat huis voor die kids er zo nodig moet komen kan John de Mol toch zelf wel even het volledige bedrag neerleggen en hoeven we toch niet wekenlang naar die verlopen koppen te kijken?
Niet bepaaldquote:
Het duurt maar acht weken...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef Pinball het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe ze dat boeiend gaan proberen te maken.
Volgens mij kijkt dat campingvolk alleen naar Hart in Actie vanwege de payoff aan het eind (de huilende bijstandsmoeder of zielige overwerkte vrijwilliger), niet vanwege het genante om gratis spullen bedelen. In Hotel BB gaan ze weken lang alleen maar bedelen, veilen, verkopen, slijmen en kruipen, zonder payoff. Dat huis kunnen ze niet leten zien, en die kinderen/ouders die er moeten slapen huilen nog niet van blijdschap, maar nog van ellende, want nog geen huis.
Beetje de 'ons dorp', Afrika deel zoveel, of tsunami actie, maar dan pas over 12 weken het verlossende "We hebben XXXXXX verdiend".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |