"sorry dat ik zo laat nog bel"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vanochtend belde een vriendin, om half 10..
Goh.. wat doe jij zo vroeg op?
Jij belt mij wakker.. muts...
Mwah.. ik lag er vanochtend om 8 uur pas in.. dus het was een wonder dat ze niet hoorde dat ik nog half slaperig in mn nest lag...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
"sorry dat ik zo laat nog bel"
"Nee geeft niet, ik moest er toch uit."
om 11 uur 's avonds
Ja ik probeer nu op tijd te gaan slapen, maar ik slaap gewoon niet voor 2 uur snachts, echt vernueckt want ik moet er om 5 uur uit. Dus beter is dat volgende week andere koek, dan moet ik 4 dagen achter elkaar werkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik lag er vanochtend om 8 uur pas in.. dus het was een wonder dat ze niet hoorde dat ik nog half slaperig in mn nest lag...
Mwah.. ik beschouw tegenwoordig om 2 uur naar bed gaan als vroeg...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja ik probeer nu op tijd te gaan slapen, maar ik slaap gewoon niet voor 2 uur snachts, echt vernueckt want ik moet er om 5 uur uit. Dus beter is dat volgende week andere koek, dan moet ik 4 dagen achter elkaar werken.
Zijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik beschouw tegenwoordig om 2 uur naar bed gaan als vroeg...
Mijn huisgenootjes zien om 9 uur naar bed gaan als vroeg.. wie is er nou eik raar?
Stoute mamma van remlof, stoute mama van remlof...quote:
heh ja ik reageerde op zo'n manier dat ik het na een paar bakken koffie wel nodig vond om even terug te bellen om m'n excuses aan te biedenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stoute mamma van remlof, stoute mama van remlof...
True BeF'ers.. start earlyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef DeLeider het volgende:
5-Jarige kleuter dronken gevoerd
Na 131 jaar eindelijk bier in Westerville, VSvooral die eerste.
Ik wil nog welleens sacho zijn als ik wakker gemaakt wordt, desbetreffende helemaal de grafkanker in te schelden en daarna verder te slapen en dan wakker worden zonder te weten wat er gebeurd isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
heh ja ik reageerde op zo'n manier dat ik het na een paar bakken koffie wel nodig vond om even terug te bellen om m'n excuses aan te bieden![]()
en je je dus later afvraagt waarom mensen boos op je zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik wil nog welleens sacho zijn als ik wakker gemaakt wordt, desbetreffende helemaal de grafkanker in te schelden en daarna verder te slapen en dan wakker worden zonder te weten wat er gebeurd is.
Uhu, en dan slaapdronken reageren met "dan moet je me ook gewoon niet wakker maken".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
en je je dus later afvraagt waarom mensen boos op je zijn?![]()
OMGWTFBBQ!!21!211 Chowie = teh 1337 haxxorz the paxxoz, ownorz the pwnorzquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:03 schreef Chowi het volgende:
True, true.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ!!21!211 Chowie = teh 1337 haxxorz the paxxoz, ownorz the pwnorz
Deze zijn gruwelijker!! Zeker als ze tegen elkaar gaan. Dat is echt zooooo smerigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:06 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Soort lama's... die overigens over een paar minuten op nl2 zijn...
True, kan je nagaan hoe tof dit isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef Chowi het volgende:
De Lama's is altijd wel tof.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
Bier + smulrol is ok 14.lekker
Jammer dat ik de goggle box niet ter beschikking heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
True, kan je nagaan hoe tof dit is
Vanavond gehaald bij de sportbar van de sporthal.. Goede combinatiequote:
Macaroni!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef DeLeider het volgende:
Na een dag noeste arbeid gaat er niks boven een bord dampende macaroni en bier.
Nuecken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
Ik heb echt té weinig in te brengen vandaag.
Not tampon day today?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
drink bier, komt alles wel naar bovenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
Eigenlijk wel, DL.quote:
quote:
Foei DL, een echte schipper bevaart ook den roode zee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:37 schreef Chowi het volgende:
Werkt altijd.
RPP. Bier. Paraskevidekatriafobie. Neurofibromatose.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef rompompom het volgende:
Peppi's!
Vanuit HaHaarlem een wees gegroetje!
En hoi terug, doe even een weesgroetje naar het kennemergasthuis.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef rompompom het volgende:
Peppi's!
Vanuit HaHaarlem een wees gegroetje!
Ja maar nee.......Dat vloekt bij de kleur van m'n boot!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Foei DL, een echte schipper bevaart ook den roode zee.
Daar is wat aan te doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja maar nee.......Dat vloekt bij de kleur van m'n boot!
Ch nueckt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar is wat aan te doen.
* cerror lorena bobbit op DL's ass gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |