"sorry dat ik zo laat nog bel"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vanochtend belde een vriendin, om half 10..
Goh.. wat doe jij zo vroeg op?
Jij belt mij wakker.. muts...
Mwah.. ik lag er vanochtend om 8 uur pas in.. dus het was een wonder dat ze niet hoorde dat ik nog half slaperig in mn nest lag...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
"sorry dat ik zo laat nog bel"
"Nee geeft niet, ik moest er toch uit."
om 11 uur 's avonds
Ja ik probeer nu op tijd te gaan slapen, maar ik slaap gewoon niet voor 2 uur snachts, echt vernueckt want ik moet er om 5 uur uit. Dus beter is dat volgende week andere koek, dan moet ik 4 dagen achter elkaar werkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik lag er vanochtend om 8 uur pas in.. dus het was een wonder dat ze niet hoorde dat ik nog half slaperig in mn nest lag...
Mwah.. ik beschouw tegenwoordig om 2 uur naar bed gaan als vroeg...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja ik probeer nu op tijd te gaan slapen, maar ik slaap gewoon niet voor 2 uur snachts, echt vernueckt want ik moet er om 5 uur uit. Dus beter is dat volgende week andere koek, dan moet ik 4 dagen achter elkaar werken.
Zijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik beschouw tegenwoordig om 2 uur naar bed gaan als vroeg...
Mijn huisgenootjes zien om 9 uur naar bed gaan als vroeg.. wie is er nou eik raar?
Stoute mamma van remlof, stoute mama van remlof...quote:
heh ja ik reageerde op zo'n manier dat ik het na een paar bakken koffie wel nodig vond om even terug te bellen om m'n excuses aan te biedenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stoute mamma van remlof, stoute mama van remlof...
True BeF'ers.. start earlyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef DeLeider het volgende:
5-Jarige kleuter dronken gevoerd
Na 131 jaar eindelijk bier in Westerville, VSvooral die eerste.
Ik wil nog welleens sacho zijn als ik wakker gemaakt wordt, desbetreffende helemaal de grafkanker in te schelden en daarna verder te slapen en dan wakker worden zonder te weten wat er gebeurd isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
heh ja ik reageerde op zo'n manier dat ik het na een paar bakken koffie wel nodig vond om even terug te bellen om m'n excuses aan te bieden![]()
en je je dus later afvraagt waarom mensen boos op je zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik wil nog welleens sacho zijn als ik wakker gemaakt wordt, desbetreffende helemaal de grafkanker in te schelden en daarna verder te slapen en dan wakker worden zonder te weten wat er gebeurd is.
Uhu, en dan slaapdronken reageren met "dan moet je me ook gewoon niet wakker maken".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
en je je dus later afvraagt waarom mensen boos op je zijn?![]()
OMGWTFBBQ!!21!211 Chowie = teh 1337 haxxorz the paxxoz, ownorz the pwnorzquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:03 schreef Chowi het volgende:
True, true.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ!!21!211 Chowie = teh 1337 haxxorz the paxxoz, ownorz the pwnorz
Deze zijn gruwelijker!! Zeker als ze tegen elkaar gaan. Dat is echt zooooo smerigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:06 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Soort lama's... die overigens over een paar minuten op nl2 zijn...
True, kan je nagaan hoe tof dit isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef Chowi het volgende:
De Lama's is altijd wel tof.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
Bier + smulrol is ok 14.lekker
Jammer dat ik de goggle box niet ter beschikking heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
True, kan je nagaan hoe tof dit is
Vanavond gehaald bij de sportbar van de sporthal.. Goede combinatiequote:
Macaroni!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef DeLeider het volgende:
Na een dag noeste arbeid gaat er niks boven een bord dampende macaroni en bier.
Nuecken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
Ik heb echt té weinig in te brengen vandaag.
Not tampon day today?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
drink bier, komt alles wel naar bovenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
Eigenlijk wel, DL.quote:
quote:
Foei DL, een echte schipper bevaart ook den roode zee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:37 schreef Chowi het volgende:
Werkt altijd.
RPP. Bier. Paraskevidekatriafobie. Neurofibromatose.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef rompompom het volgende:
Peppi's!
Vanuit HaHaarlem een wees gegroetje!
En hoi terug, doe even een weesgroetje naar het kennemergasthuis.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef rompompom het volgende:
Peppi's!
Vanuit HaHaarlem een wees gegroetje!
Ja maar nee.......Dat vloekt bij de kleur van m'n boot!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Foei DL, een echte schipper bevaart ook den roode zee.
Daar is wat aan te doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja maar nee.......Dat vloekt bij de kleur van m'n boot!
Ch nueckt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar is wat aan te doen.
* cerror lorena bobbit op DL's ass gaat.
Wow, ik voelde er niets van.quote:
Dat komt omdat ik deed alsof, je gelooft toch zeker niet dat ik jou wil nuecken!quote:
Je disst me nog steeds, hoer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu lief doen, poepescheetje
Dat zit in m'n bloed, representing the roffa aaaiiiiggghhhhhttttt.quote:
Mijn bloed zit in mijn tampon.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat zit in m'n bloed, representing the roffa aaaiiiiggghhhhhttttt.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik zal je niet meer zo hard naaien dan...
Ja, en die dag begint om 14.00 uur.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga ook zo slapen, morgen weer een dag
Het is overal een beetje erg rustig.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:17 schreef cerror het volgende:
Fuck hell t'is rustig.
Een beetje eng eigenlijk....quote:Op zondag 15 januari 2006 00:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is overal een beetje erg rustig.![]()
Misschien is de vogelgriep uitgebroken en hebben ze niks tegen ons gezegd.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Een beetje eng eigenlijk....
En dan om half twee komen alle baggeraartjes onder hun steen vandaan zeker!
Net na kroegsluittijd is het weer effe druk.quote:En dan om half twee komen alle baggeraartjes onder hun steen vandaan zeker!
Ach.. ik heb vandaag nog geen mens gezien.. dus het zou best kunnen..quote:Op zondag 15 januari 2006 00:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien is de vogelgriep uitgebroken en hebben ze niks tegen ons gezegd.![]()
[..]
Waarom woon je nou niet in Friesland?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Ach.. ik heb vandaag nog geen mens gezien.. dus het zou best kunnen..
Kom ik zometeen op straat.. overal dooie limburgers..
Je hebt liever dooie Friezen dan dooie Limburgers?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom woon je nou niet in Friesland?
Nee gewoon dode limburgersquote:Op zondag 15 januari 2006 00:41 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Je hebt liever dooie Friezen dan dooie Limburgers?
äh.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee gewoon dode limburgersmet hun kutaccent
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
äh.
Maar als die rest van dat gespuis waar je doorgaans mee rondhangt hier komt ben ik weg.
ik heb ooit gelezen dat als je duim pijn doet dat je dan je polsen door moet snijden want dan heb je geen last meer van je duimquote:
Probeer het eens..quote:Op zondag 15 januari 2006 00:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik heb ooit gelezen dat als je duim pijn doet dat je dan je polsen door moet snijden want dan heb je geen last meer van je duim![]()
Ik heb geen messen om te snijden, ik heb alleen een keukenset met spatels en dergelijke. Dus als je ook gelijk een mes meeneemtquote:Op zondag 15 januari 2006 01:00 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Probeer het eens..
Ik stamp wel op je duim..
Ik stamp mee.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:00 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Probeer het eens..
Ik stamp wel op je duim..
Met alle plezier...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb geen messen om te snijden, ik heb alleen een keukenset met spatels en dergelijke. Dus als je ook gelijk een mes meeneemt.
Dus als iedereen me lief vindquote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat er verder niemand meer over is die je niet mag..
what ever you wantquote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Zijn dit 2 nieuwe BeFers of zijn dit kloontjes die ik gemist heb?
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef pc-fr34k het volgende:
of zijn dit kloontjes die ik gemist heb?
Mag ik ook weten wie wie is, want ik herken geen van jullie.quote:
Nee.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mag ik ook weten wie wie is, want ik herken geen van jullie..
Dat is nou geheim hequote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mag ik ook weten wie wie is, want ik herken geen van jullie..
Volgens mij zijn jullie gewoon nieuw.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat is nou geheim he![]()
Je zou kunnen raden of niet, dat moet je zelf weten![]()
true, maar iedereen begint gelijk over klonen enzo te zeikenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie gewoon nieuw.
Dat komt omdat er ook vaak klonen zijn. Ik moet altijd eerst uitsluiten of het cerror is.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
true, maar iedereen begint gelijk over klonen enzo te zeiken![]()
Cerror herken je gelijk aan zijn waardeloze taalgebruik waarmee hij xebro probeert te immiteren en zo hoopt op respect van zijn mede users. Alleen zijn zijn uitspraken meestal knap waardeloos.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat komt omdat er ook vaak klonen zijn. Ik moet altijd eerst uitsluiten of het cerror is.
Niks mis met cerror.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Cerror herken je gelijk aan zijn waardeloze taalgebruik waarmee hij xebro probeert te immiteren en zo hoopt op respect van zijn mede users. Alleen zijn zijn uitspraken meestal knap waardeloos.![]()
Ik kan niet tegen die mensen die zo uber intelectueel proberen te doen met hun wazige uitsprakenquote:
Je komt uit schiedam, dat is hier dicht bij.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen die mensen die zo uber intelectueel proberen te doen met hun wazige uitspraken![]()
Hey, nog een nieuw iemand, wennen dit.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:20 schreef VASND het volgende:
hoi. terug van bieren.
Klopt. Binnen paar minuten zit je in Rotterdam.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je komt uit schiedam, dat is hier dicht bij..
Klopt, en nog echt nieuw ook. maar ik zit hier al ff.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, nog een nieuw iemand, wennen dit.
gebruik eens niet hetzelfde woord als eerstquote:Op zondag 15 januari 2006 01:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Klopt. Binnen paar minuten zit je in Rotterdam.![]()
Je moet gewoon sneller leren typenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef VASND het volgende:
[..]
gebruik eens niet hetzelfde woord als eerst![]()
Zo, probeer nou maar eens te verbergen dat je een kutkloon bent..quote:Op zondag 15 januari 2006 01:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen die mensen die zo uber intelectueel proberen te doen met hun wazige uitspraken![]()
hmz ja dat wordt lastig hequote:Op zondag 15 januari 2006 01:25 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Zo, probeer nou maar eens te verbergen dat je een kutkloon bent..
Ik ben niet intelectueel...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je bent gewoon tof. Punt.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben niet intelectueel...(zie je ik spel net als jij intellectueel verkeerd!)
Ach een spelfout, kan gebeuren hequote:Op zondag 15 januari 2006 01:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben niet intelectueel...(zie je ik spel net als jij intellectueel verkeerd!)
En jij valt over mijn zogenaamde fouten?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ach een spelfout, kan gebeuren he![]()
Okee laat het gaanquote:Op zondag 15 januari 2006 01:29 schreef cerror het volgende:
[..]
En jij valt over mijn zogenaamde fouten?
Ik ga hier niet eens verder op in.
Héhé, uit de tent proberen te lokken.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Okee laat het gaan![]()
Ik zal lief voor je zijn.
Waf.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Okee laat het gaan![]()
Ik zal lief voor je zijn.
Ik zie dat topic nietquote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Héhé, uit de tent proberen te lokken.
Maar tuurlijk, lief is goed en BS heeft er zelfs een topic over in onzin.
Wie is BS....?....quote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik zie dat topic niet![]()
En wie is BS![]()
[goed topic] Zachtheid.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En wie is BS![]()
Niet over lief zijn, over zachtheidquote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Héhé, uit de tent proberen te lokken.
Maar tuurlijk, lief is goed en BS heeft er zelfs een topic over in onzin.
Je bent me net voorquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En wie is BS![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Bioslockquote:
Hij is wel naar bed overigens.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet over lief zijn, over zachtheid![]()
Ik wist dat...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Bioslock
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Bioslock
Dan zullen we hem vast wel eens tegenkomen hierquote:Post en opent voornamelijk biertopics.
Zoiets vermoedde ik alquote:
quote:Maar ik moest voor je zorgen zolang.
Maar voor iemand zorgen op een forum is een raar begrip die ik niet echt begrijp.quote:
* cerror kijkt en site aanbid.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:41 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik mis eigenlijk
www.goedkoopbier.nl
in de OP
Deze site is goud waard![]()
*meldt, na die duvels lust ik nog wel een palmpjequote:Op zondag 15 januari 2006 01:41 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik mis eigenlijk
www.goedkoopbier.nl
in de OP
Nee bedankt, ik heb al teveel wijn op.quote:
Een echte BeFer kent deze site en/of koopt altijd goedkoop bier, hollandia.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:41 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik mis eigenlijk
www.goedkoopbier.nl
in de OP
Hij heeft er geen verdere toelichting bij gegeven, begrijp ik?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar voor iemand zorgen op een forum is een raar begrip die ik niet echt begrijp.
Gulden zegel was nog beter, maar hebben ze hier ingeruild voor BIERquote:Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een echte BeFer kent deze site en/of koopt altijd goedkoop bier, hollandia..
Maar e zullen er toch wel genoeg zijn die het nog niet wistenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een echte BeFer kent deze site en/of koopt altijd goedkoop bier, hollandia..
Maar die komen niet in BeF of zijn geen waardige BeFers.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maar e zullen er toch wel genoeg zijn die het nog niet wisten![]()
Precies.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij heeft er geen verdere toelichting bij gegeven, begrijp ik?
Slinger die frituur aan!quote:
Trustequote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef Misstique het volgende:
Ik ga een meer horizontale positie aannemen.
Gegroet!
Trusten, neukse of beiden.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef Misstique het volgende:
Ik ga een meer horizontale positie aannemen.
Gegroet!
Ik kom nooit in vlaardingen. M'n pa komt er wel vandaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
Maarrrrr pc freak, jij woont in Rotterdam dat is hier dus in de buurt, ik hoorde via via dat villa musica in Vlaardingen weer open zou gaan. Weet jij toevallig of dit zo is?
Waarschijnlijk niet, maar je weet maar nooit![]()
Okee was te verwachtenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kom nooit in vlaardingen. M'n pa komt er wel vandaan.
Nuecken en Bier.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:56 schreef Pluto_Nium het volgende:
En wat gaan jullie dit weekend nog allemaal doen ?
Nu al leren voor je examens ben je daar niet een beetje vroeg meequote:Op zondag 15 januari 2006 01:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Nuecken en Bier.[afbeelding]
en leren voor examens![]()
Schoolexamens mên.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:59 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nu al leren voor je examens ben je daar niet een beetje vroeg mee![]()
ik dacht alquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik dacht al
pff ik zit ook met tentamens, maandag de 1e en nog niks gedaan
Gelukkig openboek tentamen dus ik hoop dat ik tijdens het tentamen nog wat nuttige dingen dan kan invullen.
Op middelbare school nooit wat uitgevroten dag van te voren of ochtend beetje leren en dan kwam het wel goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef VASND het volgende:
[..]
that's the spirit, dat werkt bij mij ook altijd bij wiskunde
hee, die formule kende ik nog niet!
Dat is precies waarom ik nu een andere manier heb gekozen, na mn examens wel te verstaanquote:Op zondag 15 januari 2006 02:05 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Op middelbare school nooit wat uitgevroten dag van te voren of ochtend beetje leren en dan kwam het wel goed.
Nu studeren, oeww zwaar ik ga echt hard leren enzo en inplannen en echt m'n best doen.... niet dat daar iets van komt, ik val weer precies in mijn oude patroon terug![]()
Ach zolang je voldoendes blijft halen is het allemaal wel goedquote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat is precies waarom ik nu een andere manier heb gekozen, na mn examens wel te verstaan![]()
oew stoerquote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef VASND het volgende:
Ik ga lekker rockacademie doen, das een ander soort studie
Ik ga dr heen met keyboards.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
oew stoer![]()
Wat ga je dan allemaal doen, teminste wat houd dat allemaal in ?
Dat is wel tof op zich, maar dan moet je er wel goed in zijn lijkt mequote:Op zondag 15 januari 2006 02:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ga dr heen met keyboards.
En het verschil met een conservatorium studie is dat je je hier veel meer richt op het wereldje er omheen, dus niet alleen je instrument.
Daarbij is het ook veel meer gericht op het pop-rock wereldje, itt een conservatorium waar het vooral een lichte en klassieke richting is.![]()
Wat een kut "muziek" vind ik dat zegquote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ff Oew Oew, van The Opposites luisteren
Kutmuziek.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef Maikuuul het volgende:
Je leert ook omgaan met licht geluid en de hele reutemeteut van wat er bijvoorbeeld speelt bij een band.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat is wel tof op zich, maar dan moet je er wel goed in zijn lijkt me.
Maar wat houd dat "wereldje er omheen" dan precies in, wat moet ik me daar bij voorstellen zoal?
Mag ik even lachen?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef Maikuuul het volgende:
Dat is inderdaad wel beter jaquote:Op zondag 15 januari 2006 02:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Je leert ook omgaan met licht geluid en de hele reutemeteut van wat er bijvoorbeeld speelt bij een band.
't is een vrij brede opleiding en je kunt erna ook verder door als manager oid.
Je zit dus niet gebonden aan je instrument, en dat ligt me wel.
Nieuwsposterquote:Op zondag 15 januari 2006 02:25 schreef Rabrynil het volgende:
Goedenavond menschen, veel menschen zullen mij niet kennen. De die-hards van het eerste uur waarschijnlijk wel![]()
Ook bekend als Babyruil.
Altijd.quote:
En die van jou voor eten toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:26 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Euh die icoon staat voor koffie of thee toch?
Kut, daar had je me.quote:
quote:
Jij bent way voor mijn tydquote:Op zondag 15 januari 2006 02:31 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
![]()
Ik ben tot BeF #139 hier geweest, en daarna te druk gehad. Nu dus terug.![]()
10.000 posts, je weet.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:33 schreef Waxxer het volgende:
Hey yoow man
Even een buitenstaander hiero... Maarrreehhh... the900 post hier toch wel eens?Krijgen we nu weer maandenlang "installing continuing" ofzo?
Ik wil weten wat er nu gebeurt!
Waarvan akte.
Ow en ik heb net frituur gehad
Hey dude, lang niet gezien!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:31 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
![]()
Ik ben tot BeF #139 hier geweest, en daarna te druk gehad. Nu dus terug.![]()
the900 is een 10.000 kloon van Litso.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:33 schreef Waxxer het volgende:
Hey yoow man
Even een buitenstaander hiero... Maarrreehhh... the900 post hier toch wel eens?Krijgen we nu weer maandenlang "installing continuing" ofzo?
Ik wil weten wat er nu gebeurt!
Waarvan akte.
Ow en ik heb net frituur gehad
Dat is die gozer die al z'n kloons toch op 10.000 posts wil hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
the900 is een 10.000 kloon van Litso.
Bier en Frituur, nuff said.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:38 schreef Waxxer het volgende:
Ahaaaaa oke
Goed, ik voel me nu zeer kansloos, zeg maar. Zwak uitgedrukt. *AHUM*. Dus.
Ik denk, nou gaan we 't krijgen...
Maar bedankt
En ik begrijp dat ik me hier niet hoef te schamen als ik weer eens slecht heb gegeten en eehhhm het eten voor me laat maken in de stad zeg maar?
ik krijg echt veel zin in frituur momenteelquote:
Ik ben een zak kuis-aa chips aan het soldaat maken.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:41 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik krijg echt veel zin in frituur momenteel![]()
maar niks in huis![]()
misschien zo maar ff iemand anders' vriezer plunderen op zoek naar voer![]()
Kaas-ui obviouslyquote:Op zondag 15 januari 2006 02:42 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik ben een zak kuis-aa chips aan het soldaat maken.
Frikandelletje heerlijk pruttelend in het vetquote:Op zondag 15 januari 2006 02:41 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik krijg echt veel zin in frituur momenteel![]()
maar niks in huis![]()
misschien zo maar ff iemand anders' vriezer plunderen op zoek naar voer![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:42 schreef VASND het volgende:
[..]
Frikandelletje heerlijk pruttelend in het vet![]()
Maar troost je, bier heb je toch wel?
STOP!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:42 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zet de frituur ook maar even aan, heb trek in frikandel.
Kuis-aa.quote:
En alles goed verder?quote:
Drink je verdriet weg, newb.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
[..]
STOP!
it's killing me![]()
Ja bier genoeg, dus als iemand wil ruilen ?![]()
en die aa dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:44 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Dat zijn kuise, goed zedelijke, chips mên, snap dattan
Maar ze zijn wel zo klein. Maar somigen groeien nog, maar somige blijven klein.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:44 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Dat zijn kuise, goed zedelijke, chips mên, snap dattan
Ik heb anders veel liever DD.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:45 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
AA is een benaming voor extreem goede kwaliteit.![]()
AAh (hihiquote:Op zondag 15 januari 2006 02:45 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
AA is een benaming voor extreem goede kwaliteit.![]()
Neem nog een biertjequote:Op zondag 15 januari 2006 02:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel zo klein. Maar somigen groeien nog, maar somige blijven klein.
Straks, als m;'n frikandellen klaar zijn, had al een biertje op op een verjaardag van m'n nichtje maar had erna niet echt trek meer, ben er ook pas 8 uurtjes uit.quote:
Amateur, ik heb een keer 72 uur continu hard gewerkt. Toen was ik pas een beetje brakquote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Straks, als m;'n frikandellen klaar zijn, had al een biertje op op een verjaardag van m'n nichtje maar had erna niet echt trek meer, ben er ook pas 8 uurtjes uit..
Ik ook, maar liever DD dan AA, AA is zo erg klein. Die icon van DD bijvoorbeeld, daar kreeg ik al spontaan zin in melk bij vanaf BeF #1.quote:
ik ben meer brak door het vele slapen nu. Niet slapen ben ik wel gewend.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Amateur, ik heb een keer 72 uur continu hard gewerkt. Toen was ik pas een beetje brak![]()
Idd. soms maakt rust moe.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ik ben meer brak door het vele slapen nu. Niet slapen ben ik wel gewend.
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ik ben meer brak door het vele slapen nu. Niet slapen ben ik wel gewend.
Frikandel in de frituur, hiermee komt een einde aan mijn BeF-avontuur (voor vandaag).quote:Op zondag 15 januari 2006 02:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Frikandel in de frituur.
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:56 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Frikandel in de frituur, hiermee komt een einde aan mijn BeF-avontuur (voor vandaag).
Ik heb zin om te stoppen op dit uur, anders moet ik straks weer aan een kuur.
En het is helemaal niet zuur, immers slaat de klok al bijna weer 03:00 uur.
Dag mensen! Morgen ben ik er niet i.v.m. examens.![]()
![]()
Zebbie, dude.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]!
Ik zag je al steeds nieuws posten en moest weer aan die goeie ouwe tijd denken.
Ik ga trouwens ook slapen, heb voglens mij iets teveel op deze avond.
Wat een vervanging voor frikandelquote:Op zondag 15 januari 2006 03:04 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik zit bij gebrek aan frituur maar witte puntjes met honing te eten
Het enige wat ik in huis heb
morgen toch maar ff boodschappen doen![]()
Ach, als je ze effe roostert.quote:
Geroosterde witte puntjes met honing ≠ frikandelquote:
geprobeert ?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Geroosterde witte puntjes met honing ≠ frikandel
Het is in ieder geval al > dan slappe witte boterhammetjes met honing.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Geroosterde witte puntjes met honing ≠ frikandel
ik vind het wel lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het is in ieder geval al > dan slappe witte boterhammetjes met honing.
Heb je een punt, maar nooit geprobeerd, wel ooit broodje gezondquote:Op zondag 15 januari 2006 03:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het is in ieder geval al > dan slappe witte boterhammetjes met honing.
Reedsch 2 glazen water gedronken.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zebbie, dude..
Trusten dan, niet op je rug slapen en alvast wat water drinken zodat je geen kater krijgt.
Slaap lekker Z.quote:
Trusten VASNDquote:
ik ik ik, door bamboe neger weer klaarwakker.quote:
Bwoa over zo'n 5 a 6 uur weer opstaanquote:Op zondag 15 januari 2006 03:14 schreef VASND het volgende:
[..]
ik ik ik, door bamboe neger weer klaarwakker.
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Bwoa over zo'n 5 a 6 uur weer opstaan![]()
ik moet morgen echt eens gaan lerengeen zin in
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:14 schreef VASND het volgende:
[..]
ik ik ik, door bamboe neger weer klaarwakker.
Slaapzequote:
ik ben er nogquote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja gezellig, truste
Ze zeggen gewoon newbies te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef Renmaestro het volgende:
Ik zien een paar klonen. Wie is wie?
weer zo éénquote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef Renmaestro het volgende:
Ik zien een paar klonen. Wie is wie?
Doe dat knulquote:Op zondag 15 januari 2006 03:50 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Dan zal ik dat vanaf nu doen, amice.
waarom post jij hier niet met je kloon dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:50 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Dan zal ik dat vanaf nu doen, amice.
Sarcasme is aan jou wel besteed?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:15 schreef Janetje het volgende:
Zozo.. wat een drukte nog...
Als je naar bed bent geweest is het inderdaad vroeg...quote:Op zondag 15 januari 2006 05:30 schreef remlof het volgende:
het is nog vroeg!, half zes pas
nee nog niet, maar ben pas 14 uur wakker ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 05:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je naar bed bent geweest is het inderdaad vroeg...
Hmm.. k was er om 12 uur uit na 4 uur slaap..quote:Op zondag 15 januari 2006 05:39 schreef remlof het volgende:
[..]
nee nog niet, maar ben pas 14 uur wakker ofzo
Och, als ik binnenkort op maandag weel om 8 uur op school moet zijn baal ik ook als een stekker hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 05:50 schreef remlof het volgende:
ik trek het ook niet lang meer, morgen zondag en dan moet ik weer omschakelen naar m'n werkritme voor 4 dagen... zucht
*wou dat ie een werkritme als litso had
Als het van alcohol is helpt bij mij altijd meer alcohol. In de ochtend dat je een kater hebt gelijk een biertje.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:49 schreef Misstique het volgende:
Aspirines. Veel.
Moet er niet aan denken nu (quote:Op zondag 15 januari 2006 11:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als het van alcohol is helpt bij mij altijd meer alcohol. In de ochtend dat je een kater hebt gelijk een biertje..
Ok, veel succes daarmee dan.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken nu ()
Ik hou t maar bij de aspirines![]()
LUI STUK VRETEN!!!! GA WERKEN MET JE DONDER!!12122een!@TWEE DRIE12#@!@211223413quote:
Morgûh *gaap*quote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef Chowi het volgende:
Goeiemorgen.
Je disst mequote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef Chowi het volgende:
Goeiemorgen.
Schande!! Repercussies!!quote:
wat?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
LUI STUK VRETEN!!!! GA WERKEN MET JE DONDER!!12122een!@TWEE DRIE12#@!@211223413
kon ik ook maar uitslapen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |