Betere titels zijn welkom.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:35 schreef Zhenar het volgende:
"weg" mag van mij veranderd worden in "dood".
wild enet zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
stemmen winnen!!
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef flugeltje het volgende:
Okay, die redt het nog wel een weekje nu
IK BEDOELDE I-JAY NIET JUNIOR!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:35 schreef Zhenar het volgende:
"weg" mag van mij veranderd worden in "dood".
hahaha ja idd!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:37 schreef WithMe het volgende:
En dan ook nog positiever commentaar dan bij Marescha![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:37 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
Wie zit er ook met zijn WIFI laptop op schoot voor de tv?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:37 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
Hij kijkt als Jort Kelder. Eng dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
Gaat ie nu weer zo geil in de camera kijken?
Maar dat betekent nog niet dat ik naar het scherm hoef te kijken.quote:
dat is 'performance'quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:38 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
kijk niet zo boos
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij kijkt als Jort Kelder. Eng dus..
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moet altijd zo van 'm poepen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moet altijd zo van 'm poepen.
Ik vind die sensuele camerablik van 'm veel erger...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:40 schreef Svensational het volgende:
Ach, ik heb 'm wel eens slechter gehoor,
Hij moet alleen niet zo als een mongool staan te dansen.
Ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:37 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
Die haat ik ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind die sensuele camerablik van 'm veel erger...
Ga je smiley spoelen met zeep!quote:
quote:
Dat is z'n humor....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef Allan24 het volgende:
Blauwe zweetschoenen? Is Martijn echt zo dom of doet 'ie alsof?
hahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kneus. en dat komt ook nog hier uit de stad.
WIL JE NOG MEETEN?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind hem echt steeds beter worden
Dat is koren op mijn molenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef demins het volgende:
[..]
Dan was hij nou bijna dood, bedoel je?
Waar haal jij die informatie vandaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Floortje weer steengoed, Harm erg leuk gedaan, I-Jay was pieperdepiep en Serge pakte het uitstekend aan.
Hij had in elk geval niet mee mogen doen aan Idols nuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef demins het volgende:
[..]
Dan was hij nou bijna dood, bedoel je?
jaa, maar zijn vriend junior is dood hehquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:45 schreef Jerruh het volgende:
bij I-jay is het net alsof elke week zijn luchtpijp steeds nauwer wordt...
Alsof die in I-Jay's keel wordt opgebaard.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jaa, maar zijn vriend junior is dood heh
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:45 schreef demins het volgende:
[..]
Waar haal jij die informatie vandaan?
Dat is een ander forum!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:45 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
nou ik heb champagne en pistachio's
Komt uit 1976 ... dat dacht ik dus alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef mark_03 het volgende:
Maar dat nummer van I-Jay komt toch niet uit de 50's of 60's ... naja, ik zoek het even op.
ja, zou ik ook zijn als ik I-jay elke dag aanhoorde..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jaa, maar zijn vriend junior is dood heh
Ik vond hem zeker beter dan vorige week...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:45 schreef Svensational het volgende:
Ik vond Harm dus echt helemaal niks vandaag.
Ben ik redelijk mee eens, maar eigenlijk is hetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:45 schreef --Globe-- het volgende:
I-jayopzouten
Harm, Floortje en Serge waren leuk
sja, misschien heeft hij wel de hele dag zitten janken ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Alsof die in I-Jay's keel wordt opgebaard.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En hem hoor je overigens niet zeiken over een zware week... (en die heeft ie zéker gehad)
Hoezo had Harm een zware week?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vond hem zeker beter dan vorige week...
En hem hoor je overigens niet zeiken over een zware week... (en die heeft ie zéker gehad)
eenschquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef Zhenar het volgende:
Marescha: was weer lief, maar niet geweldig
Harm: prima
Floortje: super mega deluxe tof
I-Jay: zo slecht dat hij de "een vriend van mij is dood"-kaart moest spelen![]()
Serge: walgelijk ventje, goede performance dit keer
Dan had 'ie solidair met z'n vriend moeten zijn en gewoon uit Idols stappen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sja, misschien heeft hij wel de hele dag zitten janken ofzo
Ben je bij hem langs geweest?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vond hem zeker beter dan vorige week...
Zijn ogen keken heel eng en zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
licht het nou aan mij of stond harm niet helemaal clean op het podium?
Mwa, de reactie van Henk-Jan vroeg om een uitleg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef Zhenar het volgende:
I-Jay: zo slecht dat hij de "een vriend van mij is dood"-kaart moest spelen![]()
Niet blij, maar het is wel iets wat gewoon stemmen oplevert. "Ach wat zielig, logisch ook dat hij nu al weken slecht zingt daardoor."quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef BVO het volgende:
Wat een suffe reacties weer.
Alsof I-Jay blij zou zijn met de dood van een goede vriend zodat 'ie nu stemmen kan winnen.
quote:
zo kijkt me broertje ook altijd als hij stoned is....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
floortje en serge waren goed!!!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die Serge he? Wat een kutmongool zeg![]()
wát voor flesje stopte hij die port van hem ookalweer inquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
Het levert zeker stemmen op, maar het lijkt me heel sterk dat hij zoiets zegt met die intentie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Niet blij, maar het is wel iets wat gewoon stemmen oplevert. "Ach wat zielig, logisch ook dat hij nu al weken slecht zingt daardoor."
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
Floortje briljant, de rest zou het goed doen in de kroeg.quote:floortje en serge waren goed!!!
Vreemd, hij lijkt zo'n simpele ziel (vind ik ook wel onderdeel van zijn charme, alleen daardoor komt hij weg met die idioot arrogante opmerkingen). Is dat dan allemaal een act?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Harm gelinkt met de moord op Louis Sévèke
Nee, dat denk ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:50 schreef BVO het volgende:
Het levert zeker stemmen op, maar het lijkt me heel sterk dat hij zoiets zegt met die intentie.
Neu, volgens mij is het bij Harm gewoon écht 'What you see is what you get'quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vreemd, hij lijkt zo'n simpele ziel (vind ik ook wel onderdeel van zijn charme, alleen daardoor komt hij weg met die idioot arrogante opmerkingen). Is dat dan allemaal een act?
ik vond het ook wel een beetje vervelend, die arrogantie. hopelijk is het een act.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vreemd, hij lijkt zo'n simpele ziel (vind ik ook wel onderdeel van zijn charme, alleen daardoor komt hij weg met die idioot arrogante opmerkingen). Is dat dan allemaal een act?
en aan je haarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet hoor..
En Aaron, doe wat aan je Engels..
Ik ken genoeg mensen die in een volledige drama queen veranderen als het achternichtje van de vriend van hun buurvrouw is overleden. Wie zegt dat dit echt een vriend van hem was?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef BVO het volgende:
Wat een suffe reacties weer.
Alsof I-Jay blij zou zijn met de dood van een goede vriend zodat 'ie nu stemmen kan winnen.
Voor Carnaval zeker...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil ook zo'n haar!
Had ik inderdaad ook al gepost. Hij leek wel stoned (alhoewel, hij had hele kleine pupillen volgens mij. Geen wiet dus...)quote:
Net als Dinand die 2 dagen na de dood van Guusje al een single uit had gebracht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef Zhenar het volgende:
Ik ken genoeg mensen die in een volledige drama queen veranderen als het achternichtje van de vriend van hun buurvrouw is overleden. Wie zegt dat dit echt een vriend van hem was?
Bovendien: als het overlijden van iemand je echt heel erg kwetst, dan ga je daar niet over praten op televisie. Sterker nog: dan ga je die dag gewoon niet op televisie.
Conclusie: I-jay = dramaqueen stemtrekslet.![]()
Oh nee toch niet, nu we hem van dichtbij zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:53 schreef WithMe het volgende:
Zijn ogen zijn weer wat witter.
Iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Net als Dinand die 2 dagen na de dood van Guusje al een single uit had gebracht..
ze doet het ook nooit goed hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Chantal je moet mensen aan en afkondigen, geen complete interviews met kandidaten houden!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze doet het ook nooit goed he![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_oren_verliefd!.htmlquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze = geil ! (schijnt overigens verliefd te zien, geen idee op wie)
Bono moet z'n kop houden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bono zingt dit beter.
Ik ook! Chantal is lekker.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat was sarcastisch bedoelt.... ik ben chantal fan!
Vast het fenomeen Harmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_oren_verliefd!.html
idd. nog geen naam.
Of je let ff helemaal ergens anders opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Z'n hoofd heeft wel een rare vorm.
Tut tut.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. ik heb het gemist... wat zei die?
quote:Als ik in de jaren 50 was geboren, had ik nooit kennis kunnen maken met het fenomeen Harm. SMS 'HARM' naar 6565!
Bij Harm een roosvieceetje gehaaldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
heeft hj gezopen???
samen met Harm, denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
heeft hj gezopen???
Maar de mannen zullen denk ik wel doorgaan omdat er nogal wat dames naar dit programma kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef WithMe het volgende:
Alle mannen zijn slechter dan de vrouwen tot nu toe.
Aäron was echt beter dan Maresha. Alleen Floortje maar die steekt er tot nu toe gewoon boven uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef WithMe het volgende:
nee als laatste komt zequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef demins het volgende:
Is Rafaella al geweest?
Die mag mijn huishouden komen doen, en dan mag ze er bij zingen ook, als het moet!quote:
zenuwen.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom moeten ze elkaar allemaal zo vasthouden?
Idd.quote:
Precies, het nummer sprak mij ook niet echt aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef Omega het volgende:
Toch doet het mij niet zoveel, misschien ook door het nummer.
Nietus. Harm deed het goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef WithMe het volgende:
Nee, de cameraman snapte niet dat je niet met je hoofd twist.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:06 schreef demins het volgende:
Dat de twist een dans is, is haar ontgaan!!!
Angelique!quote:
OP har hoofd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:08 schreef WithMe het volgende:
Ellen in Roodkapje-jurk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |