vanmorgen zag heep er weer bescheten uit. letterlijk
![]()
voor de zoveelste keer had een onverlaat zijn kippenkont aan haar witte bontje afgeveegd met als resultaat dat bij hepie de remsporen over dr rug lopen
![]()
zowel heep als ik hebben besloten dat het nu maar eens afgelopen moet zijn en we hebben meteen een oplossing gezocht voor het feit dat iedereen zijn eieren bij heep in het nest legt en en passant heep zowat uit het nest duwt. vooral rosa heeft er een handje van om heep zo plat te duwen dat we dr bijna als poster tegen de wand kunnen hangen.
nu had ik onlangs al gezien dat onze achterbuurman (de gammabouwmarkt) kattenmandjes in de opruiming heeft. en vandaag heb ik heep met nest en eieren en al in de helft van zo'n kattenreismandje gezet.
in eerste instantie vond heep het maar niks, maar na enige aandrang koos ze eieren voor dr geld (dr eigen eieren dus
![]()
) en nu zit ze trots te wezen op dr eigen prive-verblijf.
(foto volgt nog)
degene die het er meteen al niet mee eens was, was rosa. die loopt nu al een half uur luid te kakelen dat ze wil leggen, maar niet in dr favo hoekje kan.
op het ogenblik heeft ze onder luid protest het legnest naast hepie in gebruik genomen.
maar o o o, wat is ze het er niet mee eens