ok moet je mij je gegevens maar via msn doorgeven als je server weer draaitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja het is wel een album dat in je hoofd blijft zitten. M'n ftp server is trouwens ff niet up & running, heb namelijk een nieuwe windows install er op gezet dus moet de serversoftware ook weer ff installeren. dat je 't weet...
quote:
Hehe, ok dan!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik had echt net op 'send' geklikt toen het me te binnenschoot.![]()
Maar ik ben ook een gematigde fan van fc groningen hoor, ik kom oorspronkelijk uit emmen. In de eerste plaats was ik altijd voor PSV, daarna Emmen en daarna toch wel dé andere club uit het noorden: FC Groningen. (Veendam)
Ja, 4 jaar terug vond iedereen het heel erg raar dat een assistent trainer van Emmen de de hoofdcoach van groningen werd. Maar nu kent heel Nederland zijn naam en werkwijze. Goeie kerel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hehe, ok dan!Emmen>Jans>FC Groningen
Wie ben jij ook alweer?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:03 schreef SCH het volgende:
Wat is dement?
Pixies 2 jaar geleden nog zien spelenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:57 schreef tong80 het volgende:
Pixies, Sonic Youth, Ramones, Deus,.......om een paar van zijn favoriete bands te noemen.
Ik zie je liever met je Nevland-muts op en je Buijs-stringetje aan dichtbij op de webcam.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee lachend vanaf een afstandje kijkt naar deSCHattige grappige heren onder elkaar
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie je liever met je Nevland-muts op en je Buijs-stringetje aan dichtbij op de webcam.![]()
Mijn reputatie, wat doe jequote:Op zondag 15 januari 2006 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie je liever met je Nevland-muts op en je Buijs-stringetje aan dichtbij op de webcam.![]()
Liefdequote:Op zondag 15 januari 2006 00:14 schreef popolon het volgende:
Wat is er sch, wat moet je van me?
Oh ja, die reputatie van dat keurige burgermeisje moet ik natuurlijk niet verder beschadigen.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, die reputatie van dat keurige burgermeisje moet ik natuurlijk niet verder beschadigen.![]()
Ik ben niet in staat je dat te geven.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:16 schreef popolon het volgende:
Maar met een beetje geluk mag je met Zwansen naar bed.
Is je liefde op?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben niet in staat je dat te geven.
Da's ook fijn maar da's sex. Da's anders.quote:Maar met een beetje geluk mag je met Zwansen naar bed.
Nee gek, ik heb net wat adoptiekindertjesquote:Op zondag 15 januari 2006 00:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Is je liefde op?
[..]
Da's ook fijn maar da's sex. Da's anders.
Je bent een heldquote:Op zondag 15 januari 2006 00:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee gek, ik heb net wat adoptiekindertjeswat oude computers gegeven.
Da's toch lief?
Of doe ik het alweer niet goed?
quote:
Dat schijnt daar echt een spreekwoord te zijn geworden is het niet?quote:
Weet ik niet, ik moet nog naar de inburgeringscursus.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat schijnt daar echt een spreekwoord te zijn geworden is het niet?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:57 schreef tong80 het volgende:
Pixies, Sonic Youth, Ramones, Deus,.......om een paar van zijn favoriete bands te noemen.
Ah! daar krijg je foto's van hollywood sterren en moet je de namen er bij raden, toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik moet nog naar de inburgeringscursus.
Ik hoop het!!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ah! daar krijg je foto's van hollywood sterren en moet je de namen er bij raden, toch?
Verklaar. De Pixies waren er tien jaar voor DEusquote:Op zondag 15 januari 2006 00:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Met de pixies en de ramones heb ik dan wat minder, maar met sonic youth en deus des te meer. Zal wel aan de leeftijd liggen![]()
Trusteh.quote:
Pardon?quote:
Je Capslock staat aan, of je houdt shift vastquote:Op zondag 15 januari 2006 00:52 schreef SCH het volgende:
FLIKKER TOCH EENS OP MET AL DIE BLIJE DEBIELE WOORDJES
Hey tong, alles goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |