Idd, zal wel een uurtje gaan duren denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:48 schreef regenworm het volgende:
regie is weer in de slaap stand 4x tuin
Streamlock omdat Caroline er is denk ik. Ik wachte op het moment net dat ze allemaal er stonden... en floep... naar de tuinquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:48 schreef regenworm het volgende:
regie is weer in de slaap stand 4x tuin
Is dat blad niet erg vervelend 's nachts danquote:
Idd, en "Cheque Spijkerman" komt zo dus ze willen denk ik dat we dat ook gaan zienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Streamlock omdat Caroline er is denk ik. Ik wachte op het moment net dat ze allemaal er stonden... en floep... naar de tuin![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ook... dus jij moet ook heel lief en knuffelig zijn![]()
Ik neem Cheque op... wil straks de Lama's gaan kijken, en dat overlapt elkaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, en "Cheque Spijkerman" komt zo dus ze willen denk ik dat we dat ook gaan zien![]()
die komt toch niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, en "Cheque Spijkerman" komt zo dus ze willen denk ik dat we dat ook gaan zien![]()
Nee ik bedoel op TV, Koppensnellersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die komt toch niet?
Die hebben ze vanmiddag gebeld en zouden ze maandag tussen 2 en 3 terugbellen
Daarom als t maar lekker zit dat je goed slaaptquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar zit wat in ja
ik slaap altijd in het shirt wat ik aan heb
Die onthoud ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:51 schreef regenworm het volgende:
Het wordt steeds beter die streams 4x hotel BB.
Wat een kut zooi bij EllendeMol
Ja logisch, kan eindelijk rustig gaan kijken. Stopt de hele boel ermeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |