Ze doet t idd goed ja, maar iedereen kan dat beter dan Violaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:27 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt trouwens van Kelly zeggen wat je wilt... Ik vind haar een betere gastvrouw dan bijvoorbeeld Viola... Ze geeft iedereen even veel aandacht en laat hen allemaal denken dat ze belangrijk zijn enzo... Doet ze goed
Omdat die dan vermoord wordt... was geloof ik in Scary Movie... de neger gaat er altijd als eerste aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:27 schreef Lkw het volgende:
Waarom hebben ze niet bijvoorbeeld ook een neger uitgenodigd?
'Voor het goede doel'quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:21 schreef D.Rose het volgende:
he, ik zie Andries
Zou ie weer met Kelly het bed willen delen?
Hej melkequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef melke het volgende:
Nog wat bekende gasten daar in het huis?
Viool denkt alleen aan haar schilderijenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze doet t idd goed ja, maar iedereen kan dat beter dan Viola
Of een islamiet met een rugzak.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:27 schreef Lkw het volgende:
Waarom hebben ze niet bijvoorbeeld ook een neger uitgenodigd?
Kom je wel even inzepen snap nu de lift in.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga heel ff in de douche enzo, dan pyama aan en lekker streams (en idols) kijken....
Ah, weer een ouderwetse kwaliteitspost van Da Worm.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef regenworm het volgende:
Volgens heeft de regie polio inzoemen schakelen doen ze niet.
Vergeet niet dat om 21:00 de kickoff is van BB he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga heel ff in de douche enzo, dan pyama aan en lekker streams (en idols) kijken....
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:29 schreef Peter6000 het volgende:
In ieder geval wel iemand die live durft te "zingen" nu![]()
Ja en wat voorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viool denkt alleen aan haar schilderijen
Veel plezier Flugelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
shookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:29 schreef Manu82 het volgende:
The Dutch boys went Boom Boom and shut the room
Probeer even gate 3quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:31 schreef regenworm het volgende:
geluid komt lekker kut mijn boxen uit.
10 keer beter dan dat keyboardgejammerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:31 schreef regenworm het volgende:
geluid komt lekker kut mijn boxen uit.
Ik heb niet de indruk dat Viola echt in anderen is geinterresseerd, dit in tegenstelling tot Kellyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viool denkt alleen aan haar schilderijen
Is ze ook niet volgens mij echt een eigeheimerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat Viola echt in anderen is geinterresseerd, dit in tegenstelling tot Kelly
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen we niet zorgen dat Klootviool eruit gaat en Mickey nog een week langer mag blijven?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is ze ook niet volgens mij echt een eigeheimer
Kan je niet beter zeggen alzheimer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is ze ook niet volgens mij echt een eigeheimer
O ja dat is vanavond... helemaal vergetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:35 schreef BONG4002 het volgende:
Wie gaan er hier trouwens de kickoff bekijken vanavond? Want Idols is er ook dus ben benieuwd wie waarvoor kiest
Ik iig de kickoff
Ik stem voorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kunnen we niet zorgen dat Klootviool eruit gaat en Mickey nog een week langer mag blijven?![]()
Ik neem de kickoff op denk ik. Vind HBB tot nu toe toch niet echt heel geweldigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:35 schreef BONG4002 het volgende:
Wie gaan er hier trouwens de kickoff bekijken vanavond? Want Idols is er ook dus ben benieuwd wie waarvoor kiest
Ik iig de kickoff
Slaap t-shirt... met beer er opquote:
Enigste verschil is danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan je niet beter zeggen alzheimer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |