abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34052605
Ik hoorde een zoemend geluid en voelde een aanwezigheid uit een andere dimensie.
Plotseling zag ik vreemde lichten en nam ik een entiteit waar. Gelukkig had ik een camera bij de hand en zag ik kans om snel een paar foto's te maken. Ziehier het ongelooflijke resultaat!..

Of, hoe een parapsychologisch expert het laatst in de media nog mooier omschreef bij soortgelijke foto's (en we weten allemaal over welke foto's het gaan);
"De foto's geven een immaterieel beeld van de entiteiten. Bij immateriele beelden vindt er een registratie van ectoplasma plaats, een levend wezen dat door het medium waargenomen kan worden. De afbeelding is een medium-getriggerde immateriele verschijning, en geen fysieke entiteit."

Goed; genoeg grappen gemaakt, hier een snelcursus "creatief met ectoplasma.. eh.. papier."

Men neme een schaar, stukje papier, knip er een klein leuk poppetje uit, beetje voor je lens heen en weer bewegen en fotograferen maar! Het heeft me nog geen tien minuten gekost.
Zo makkelijk is het nou. Mensen nog aan toe, wat worden we weer belazerd de laatste tijd!
Ik denk dat ik binnenkort maar eens een foto ga maken van een ingemetselde non. Altijd leuk.
If Hitler had been a Hippy how happy would we be.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:28:31 #2
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_34052630
Er zit een stuk papier voor je lens.

Ow dat gaf je zelf al toe

* gaat weer eerst lezen, ipv plaatjes kijken, dan pas posten
power to the people
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:28:59 #3
49626 mOBSCENE
That's Warp City!
pi_34052645
Hij lijkt ook net echt
Miljaar wat een kutkloon!
In utter disgust her husband said "I oughta take a gun and blow yer brains out". She snarled back at him "You haven't got the nerves!". Shot her dead in the bathtub. Fine way to end a married life
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:29:09 #4
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34052654
je ziet zo dat het papier is, het ziet er gemaakt uit en er zit geen diepte in.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_34052687
Probeer ook eens een gegraveerde appel in je huis te krijgen.
pi_34052801
Weet je wat het met dit soort dingen is; als je zegt dat het nep is, dat zien mensen het voor nep aan. Als je zegt dat het echt is, zijn er heel wat mensen die twijfelen en zelfs het voor absolute waarheid aanzien.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:36:00 #7
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34052882
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:33 schreef night het volgende:
Weet je wat het met dit soort dingen is; als je zegt dat het nep is, dat zien mensen het voor nep aan. Als je zegt dat het echt is, zijn er heel wat mensen die twijfelen en zelfs het voor absolute waarheid aanzien.
En zo is het maar net
Maar wat is nog nep, en wat is echt echt, op deze manier?
pi_34053057
En zo is het maar net
[/quote]

Echt is wat er achter de dikke kluisdeuren van area 51 zit. Iets wat we helaas nooit te zien zullen krijgen.
pi_34053065
dit is een echte NiX-File!!!
Once upon a time bill gates played with his own joystick and thought sex must be virtual. After that windows was born.
pi_34053097
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef night het volgende:

En zo is het maar net
Echt is wat er achter de dikke kluisdeuren van area 51 zit. Iets wat we helaas nooit te zien zullen krijgen.

[/quote]
Is Area 51 dan wel echt? en dan bedoel ik niet de voertuigen in testfase van het amerikaanse leger?
Once upon a time bill gates played with his own joystick and thought sex must be virtual. After that windows was born.
pi_34053135
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:33 schreef night het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in! Ik zou de verschillende reacties wel eens willen lezen
als je niet verteld had hoe je die foto's had gemaakt.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:47:14 #12
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_34053284
kan deze naar ONZ?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:48:51 #13
139030 night
nacho libre
pi_34053346
Daar heb je helemaal gelijk in! Ik zou de verschillende reacties wel eens willen lezen
als je niet verteld had hoe je die foto's had gemaakt.
[/quote]

Ja, ik heb de het al een beetje verpest! Maar vind het niet leuk om mensen in de mailing te nemen, ik weet niet hoe serieus dit soort dingen soms opgenomen worden. Maar het is toch nog een leuke cursus voor iedereen, en succes gegarandeerd! Als je wat moois hebt gemaakt kun je altijd RTL bellen.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:04:05 #14
139030 night
nacho libre
pi_34053886
Als bonus nog een foto met lichtbollen die ik in Parijs fotografeerde. Behoorlijk spiritueel dacht ik zo!
Ik verklap toch maar weer even dat het toen een beetje mot-regende, en dat de flits op je camera nu eenmaal soms rare bolletjes op je foto laat zien bij stof en andere (water)deeltjes in de lucht.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:06:49 #15
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34053999
Is dat ook niet logisch dat mensen je geloven? Mensen gaan ervan uit dat je de waarheid spreekt. Tenminste ik neig daar toch altijd snel toe.

het is hetzelfde als ik een plaatje van een vlieg op me hand hier post. En ik zet erbij dit is een vlieg die dagelijks op mijn hand komt zitten. Dit terwijl de vlieg eigenlijk computer geanimeerd is.

Verschil is dan alleen dat een vlieg een feit is, en een entiteit nog lang niet bewezen is.
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:04 schreef night het volgende:
Als bonus nog een foto met lichtbollen die ik in Parijs fotografeerde. Behoorlijk spiritueel dacht ik zo!
Ik verklap toch maar weer even dat het toen een beetje mot-regende, en dat de flits op je camera nu eenmaal soms rare bolletjes op je foto laat zien bij stof en andere (water)deeltjes in de lucht.
[afbeelding]
tevens is dat echt geen overtuigende orb foto. Je ziet toch gewoon dat het regen is. Wel een beetje beter je best doen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:08:39 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34054066
Wij wonen in dit melkwegstelsel in een zijarm. Dus bokkeneukenveenbuiten. De kans dat wij bezocht zijn door buitenaardsleven is dus nul.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:14:08 #17
139030 night
nacho libre
pi_34054275
Wie zegt eigenlijk dat ufo's en aliens buitenaards zijn? Geen mens die daar een antwoord op heeft. Misschien heeft het iets met dimensies te maken, wie zal het zeggen. Ik heb ooit heel lang geleden een ufo gezien, en als je zoiets gezien hebt dan weet je dat het bestaat. Maar wat het is en waar het vandaan komt blijft een groot mysterie wat mij betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door night op 14-01-2006 18:22:24 ]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:14:57 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34054312
Men je was gewoon je bril vergeten op te zetten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:18:31 #19
139030 night
nacho libre
pi_34054447
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:14 schreef Megumi het volgende:
Men je was gewoon je bril vergeten op te zetten.
Dat kan ook natuurlijk.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:53:34 #20
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play thisˇ
pi_34058350
ja idd ik had ook fotos gemaakt en er was zelfs 1 mongool bij die mijn foto ging uitvergroten en er zelf dingen bijtekendee en zei: dit stond er? toen moest ik wel lache.

en andere mensen kwamen weer met andere verklaringen enzo....het viel me op dat niemand het meteen doorzag en dat sommige me zelfs de voordeel van de twijfel gaven
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:59:08 #21
139030 night
nacho libre
pi_34058544
Misschien moeten we gewoon eens een foto van onszelf posten en dan zeggen dat we een bekende superster zijn. Wie weet geloven mensen het en krijgen we gillende meisjes achter ons aan. Fok, wat een goed idee zeg!
  zondag 15 januari 2006 @ 04:31:07 #22
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_34075431
papier aliens zijn zo 2005

neej het is wel geinig, maar er is al uitgebreid over gediscussieerd in RvdB topics en er is zelfs al een topic om gesloten. bekijk ff Geestesfoto's voor foto's van je collega 'knutsel medium'
het is mij ook gelukt om huisgenotes er de stuipen mee op het lijf te jagen, altijd hilarisch die eerste reactie
pi_34075859
TS, je hebt die papieren poppetjes netter uitgeknipt dan Robbert van den Broeke.
pi_34075891
Het ziet er ook heel erg nep uit. Maak je geen illusies.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 15 januari 2006 @ 12:09:12 #25
139030 night
nacho libre
pi_34078622
Ik zag laatst op TV hoe een professioneel fotograaf die alien foto's van Robbert analyseerde. Hij begreep niet hoe het kwam dat dergelijke "wonderen" zonder photoshop op beeld konden staan. Het is toch echt om je rot te lachen, heb er nog steeds lol om. Dat je met dit soort debiele dingen nog zo ver kunt komen. Ook wel triest eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')