Ik hoorde een zoemend geluid en voelde een aanwezigheid uit een andere dimensie.
Plotseling zag ik vreemde lichten en nam ik een entiteit waar. Gelukkig had ik een camera bij de hand en zag ik kans om snel een paar foto's te maken. Ziehier het ongelooflijke resultaat!..
Of, hoe een parapsychologisch expert het laatst in de media nog mooier omschreef bij soortgelijke foto's (en we weten allemaal over welke foto's het gaan);
"De foto's geven een immaterieel beeld van de entiteiten. Bij immateriele beelden vindt er een registratie van ectoplasma plaats, een levend wezen dat door het medium waargenomen kan worden. De afbeelding is een medium-getriggerde immateriele verschijning, en geen fysieke entiteit."
Goed; genoeg grappen gemaakt, hier een snelcursus "creatief met ectoplasma.. eh.. papier."
Men neme een schaar, stukje papier, knip er een klein leuk poppetje uit, beetje voor je lens heen en weer bewegen en fotograferen maar! Het heeft me nog geen tien minuten gekost.
Zo makkelijk is het nou. Mensen nog aan toe, wat worden we weer belazerd de laatste tijd!
Ik denk dat ik binnenkort maar eens een foto ga maken van een ingemetselde non. Altijd leuk.