Bah, bloemetjesgeurquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:26 schreef kikoooooo het volgende:
Dat ruik je 3 dagen later nog
DieselgeurLaat ze die zooi eens fixen, zodat het naar bloemetjes ruikt
dat helpt niets, diesel overheerst allesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:28 schreef haagse_elfje het volgende:
duik nemen in de wc verfrisser?
Alles beter dan dieselgeur! maar wat mij betreft mag t ook naar pannenkoeken, of kroketten ruikenquote:
O gelukkigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Alles beter dan dieselgeur! maar wat mij betreft mag t ook naar pannenkoeken, of kroketten ruiken
Gatver, zonnebloemoliegeurquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:35 schreef ACT-F het volgende:
Wie tankt er nou dieselGooi er zonnebloemolie in
![]()
Dat jij zonnebloem olie in je ascona uit 1988 kan gooien, betekent nog niet dat dat in moderne diesels kan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:35 schreef ACT-F het volgende:
Wie tankt er nou dieselGooi er zonnebloemolie in
![]()
Niet bij mijn pomp helaas...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:36 schreef Ciscus het volgende:
[..]
O gelukkig
Er hangen trouwens mooie transparante handschoenen naast de tanks. Ook leuk om mee naar huis te nemen en er de afwas mee te doen. Zeur.
bahquote:
moet je eens een half uur nitroglycerine snuiven, en dan voor je harsens slaanquote:
Stoer doen over scheikundige productenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
moet je eens een half uur nitroglycerine snuiven, en dan voor je harsens slaan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:30 schreef KoudeVrouw het volgende:
Diesel bashen is voor paupers.
in dit geval meer schedelscheidkundige productenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stoer doen over scheikundige producten
waarom pak je niet gewoon zo'n plastic handschoen daarvoor dan, of ga je naar zo'n witte pomp voor een halve cent per liter minder?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:26 schreef kikoooooo het volgende:
Dat ruik je 3 dagen later nog
DieselgeurLaat ze die zooi eens fixen, zodat het naar bloemetjes ruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |