Bah, bloemetjesgeurquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:26 schreef kikoooooo het volgende:
Dat ruik je 3 dagen later nog
DieselgeurLaat ze die zooi eens fixen, zodat het naar bloemetjes ruikt
dat helpt niets, diesel overheerst allesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:28 schreef haagse_elfje het volgende:
duik nemen in de wc verfrisser?
Alles beter dan dieselgeur! maar wat mij betreft mag t ook naar pannenkoeken, of kroketten ruikenquote:
O gelukkigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Alles beter dan dieselgeur! maar wat mij betreft mag t ook naar pannenkoeken, of kroketten ruiken
Gatver, zonnebloemoliegeurquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:35 schreef ACT-F het volgende:
Wie tankt er nou dieselGooi er zonnebloemolie in
![]()
Dat jij zonnebloem olie in je ascona uit 1988 kan gooien, betekent nog niet dat dat in moderne diesels kan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:35 schreef ACT-F het volgende:
Wie tankt er nou dieselGooi er zonnebloemolie in
![]()
Niet bij mijn pomp helaas...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:36 schreef Ciscus het volgende:
[..]
O gelukkig
Er hangen trouwens mooie transparante handschoenen naast de tanks. Ook leuk om mee naar huis te nemen en er de afwas mee te doen. Zeur.
bahquote:
moet je eens een half uur nitroglycerine snuiven, en dan voor je harsens slaanquote:
Stoer doen over scheikundige productenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
moet je eens een half uur nitroglycerine snuiven, en dan voor je harsens slaan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:30 schreef KoudeVrouw het volgende:
Diesel bashen is voor paupers.
in dit geval meer schedelscheidkundige productenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stoer doen over scheikundige producten
waarom pak je niet gewoon zo'n plastic handschoen daarvoor dan, of ga je naar zo'n witte pomp voor een halve cent per liter minder?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:26 schreef kikoooooo het volgende:
Dat ruik je 3 dagen later nog
DieselgeurLaat ze die zooi eens fixen, zodat het naar bloemetjes ruikt
jummers dellekesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:58 schreef De_Ananas het volgende:
Stop je handen in de frituur!
Ruiken ze lekker naar dellekes![]()
volgens die twee hersencellen in jouw blonde hoofdje, bedoel je.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:02 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen klopt jouw stelling niet.
Hoiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:52 schreef kikoooooo het volgende:
1 meer dan jij, hoe frustrerend is dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:09 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
die twee hersencellen in jouw blonde hoofdje bedoel je zeker.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:11 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
1 meer dan jij, hoe frustrerend is dat?
Beste dr.dunno.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:01 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
waarom pak je niet gewoon zo'n plastic handschoen daarvoor dan, of ga je naar zo'n witte pomp voor een halve cent per liter minder?
als dat zo zou zijn, dan in ieder geval één meer dan je moeder.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:11 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
1 meer dan jij, hoe frustrerend is dat?
Hoezo als?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:13 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn, dan in ieder geval één meer dan je moeder.
nee, maar jij wel klaarblijkelijk; ik had het over plastic handschoenen die zo voor het grijpen liggen bij de betere tankstations en die bezoek jij klaarblijkelijk niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Beste dr.dunno.
Heb jij fucking stront in je ogen?
Groetjes,
kikoooooo
Te complex voor je, een variabele? Helaas geen constante, zoals je matige, weinig-treffende reacties. Maar je probeert het in ieder geval, dat is al leuk.quote:
En zo is dat, en zo zijn er nog meer dingen. We moeten gewoon accepteren dat bepaalde dingen een geur afgeven. De geur accepteren en waarderen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:14 schreef Paltos het volgende:
Als je een mandarijntje eet, blijft dat ook uren aan je handen ruikbaar..
TS zegt toch niet dat hij het niet accepteert? Hij zegt alleen dat ie er van baaltquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:18 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
En zo is dat, en zo zijn er nog meer dingen. We moeten gewoon accepteren dat bepaalde dingen een geur afgeven. De geur accepteren en waarderen.
Zoals flamen tegen een kloon?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Mocht je verder willen stoeien, add me gerust op msn; ik ben de komende tijd even nuttige dingen aan het doen elders.
Zie je! Dan waardeert hij het nog niet. Hij heeft nog een lange weg te gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
TS zegt toch niet dat hij het niet accepteert? Hij zegt alleen dat ie er van baalt
Anders ga je god even bedanken voor stankquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:20 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Zie je! Dan waardeert hij het nog niet. Hij heeft nog een lange weg te gaan.
Vislucht en de lucht van een bepaald vrouwelijk lichaamsorgaan ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:14 schreef Paltos het volgende:
Als je een mandarijntje eet, blijft dat ook uren aan je handen ruikbaar..
Ik heb t over een pomp met een tankpas, ik heb het nergens over een witte pomp gehad met 0,5cent p/l korting...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, maar jij wel klaarblijkelijk; ik had het over plastic handschoenen die zo voor het grijpen liggen bij de betere tankstations en die bezoek jij klaarblijkelijk niet.
probleem opgelost, slotje.
Die bestaat helegaar niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:21 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Anders ga je god even bedanken voor stank
best als jij denkt dat ik een kloon ben, jouw feestjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:20 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Zoals flamen tegen kloon?
Ochja, ieder z'n pleziertje, he?
Is geen makkelijke materie voor je zie ik al.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
best als jij denkt dat ik een kloon ben, jouw feestje
mocht je alsnog het lef hebben, dan zie ik je wel verschijnen schat; nu ben ik even weg hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |