quote:Op zondag 25 september 2005 22:43 schreef Sportguy het volgende:
Dat zijn spanningsregelaars die je hoort zoemen, soort van spoelen.
Je kan niet in 1 keer 10.000 volt op de motor(en) zetten, dus pulseren ze dat met spoelen en die spoelen krijgen aardig wat werk te doen en doen dat zoemend.
10KV kan niet eensquote:
Bovendien is het gelijkstroom,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
10KV kan niet eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dr staat hooguit 1500V op de bovenleidingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ken het geluid, en ik heb niets over toerental gezegt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:51 schreef Tique3 het volgende:
edit: Pietverdriet, als het het toerental zou zijn dan zou de piep gelijkmatig oplopen maar het klinkt alsof er geschakeld wordt..
zou idd andere spanning kunnen zijn over diverse componenten van de moter..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:51 schreef Tique3 het volgende:
Ou-Tannu, als je het amperage omlaag zou brengen dan krijg je toch een hoger voltage..
P = I * U ofwel Vermogen = Stroom * Spanning ofwel Watt = Ampère * Volt
Volgens mij is het het schakelen van de elektromotor naar een ander voltageom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
edit: Pietverdriet, als het het toerental zou zijn dan zou de piep gelijkmatig oplopen maar het klinkt alsof er geschakeld wordt..
Voltjes zoemen nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:56 schreef Tique3 het volgende:
sorry, ik lees verkeerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat je hoort is volgens mij het veranderen van de frequentie van de zoemtoon van het voltageom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop