Mwoah, ik heb toch even gelachen toen ik het topic zag, heel even toch!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:38 schreef flugeltje het volgende:
Manu, ik raad je aan niet te gaan kloten in FB...
Dat we hier beschrijven wat de beste rellen betekent nog niet dat je als het stoerste jongetje van de klas direct aktie moet ondernemen....
Ja Manu blijf maar lekker hier, je hoort daar niet johquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:38 schreef flugeltje het volgende:
Manu, ik raad je aan niet te gaan kloten in FB...
Dat we hier beschrijven wat de beste rellen betekent nog niet dat je als het stoerste jongetje van de klas direct aktie moet ondernemen....
Dan moet je zeker die twee niet uit gaan dagen....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
sorry, werd wat recalcitrant tijdens de break
en het stoerste jongetje van de klas ben ik echt niet
Moet gelijk aan Bert Visscher denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:40 schreef robster16 het volgende:
Brandend Zand.... jeez!
Goede reden om die zak hooi bij de eerste ronde te lozen inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:39 schreef cuall het volgende:
![]()
Het leven is als een reuzenrad
![]()
Gert blijft maar zingen
ik trek dit niet lang meer hoor![]()
Hai regenwormquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:39 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
zo vrienden 16:30 geweest een mooie tijd om te beginnen.
Zo te horen is de EO familiedag al van start gegaan.
Met een beetje mazzel hebben X en K het topic niet gezien. Anders kan Manu nog wel eens een gezellige avond gaan krijgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb toch even gelachen toen ik het topic zag, heel even toch!![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:39 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Jij bent echt bang van ze hè?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:41 schreef flugeltje het volgende:
Dan moet je zeker die twee niet uit gaan dagen....
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:39 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Nee, ik ben niet bang van ze... Ze hebben het alleen in zich om samen een forum compleet te verbaggeren. Daar pas ik voorquote:
Dan luister ik nog liever naar de muziek van Roelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Goede reden om die zak hooi bij de eerste ronde te lozen inderdaad.![]()
Als Bonnie maar niet mee gaat doen straks.
Ik langer dan heel even.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:40 schreef Muerte het volgende:
Mwoah, ik heb toch even gelachen toen ik het topic zag, heel even toch!![]()
Oook alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar goed dat mijn geluid uit is,
dankje, zou bijna weer een adoratietopic gaan openen voor jouquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bang van ze... Ze hebben het alleen in zich om samen een forum compleet te verbaggeren. Daar pas ik voor
Bovendien geeft Manu aan dat hij niet zo is, dan bespaar ik hem liever 'het spelletje'....
Kan hij beter gaan ganzenbordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bang van ze... Ze hebben het alleen in zich om samen een forum compleet te verbaggeren. Daar pas ik voor
Bovendien geeft Manu aan dat hij niet zo is, dan bespaar ik hem liever 'het spelletje'....
Ach Xebro en Kasta zien ook wel dat hier geen sprake is van opzettelijk getroll en anders heeft Manu gewoon pech voor een avondje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel hebben X en K het topic niet gezien. Anders kan Manu nog wel eens een gezellige avond gaan krijgen
Ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat het an sich vrij makkelijk is om een rel te veroorzaken. Zoals ik al zei heb ik dan veel meer respect voor types als Swets en Milagro die ook zeer pittig zijn, maar de grens niet makkelijk zullen overschrijden...
Het doet mij gelijk aan de Karaoke opdracht van BB5 dat was nog beter dan dit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha Regenworm
![]()
Ja die muziek is echt erg![]()
![]()
als ik maar van je afblijf en dat is terecht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoef ni hoor![]()
Kusjes en knuffels mag altijd![]()
Swets?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel hebben X en K het topic niet gezien. Anders kan Manu nog wel eens een gezellige avond gaan krijgen
Ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat het an sich vrij makkelijk is om een rel te veroorzaken. Zoals ik al zei heb ik dan veel meer respect voor types als Swets en Milagro die ook zeer pittig zijn, maar de grens niet makkelijk zullen overschrijden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |