Ik hoef de SC's maar te gaan sluiten in HBB. Wedden dak dan ruzie hebquote:
Gewoon niet klikkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je dat topic dan even weghalen![]()
De zogenaamde popcorntopics...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:33 schreef Muerte het volgende:
Goed leesvoer
[..]
Goed leesvoer en een amusante avond gegarandeerd!
![]()
![]()
Wijsheid ten topquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik hoef de SC's maar te gaan sluiten in HBB. Wedden dak dan ruzie heb
Maar goed, rellen gaan we hier dus niet meer doen. Heb meer respect voor mensen die het binnen de perken weten te houden. Over de grens heen gaan is een stuk makkelijker dan erbinnen blijven en toch je punt maken....
Goed meisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar goed, rellen gaan we hier dus niet meer doen. Heb meer respect voor mensen die het binnen de perken weten te houden. Over de grens heen gaan is een stuk makkelijker dan erbinnen blijven en toch je punt maken....
Te laat hij is al dicht: Kunnen Xebro en Kasta eens een keer hun werk goed doen?????quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je dat topic dan even weghalen![]()
Ik dacht dat je die rel al had veroorzaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tot laterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wijsheid ten top![]()
![]()
maar goed..ik ga hier weer even verder
Laters
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij doet t ook nogquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Te laat hij is al dicht: Kunnen Xebro en Kasta eens een keer hun werk goed doen?????![]()
![]()
nee, wij hebben geen reclamequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:36 schreef Manu82 het volgende:
duurt die reclame bij jullie ook zolang?
Dat valt vergeleken met hier BB5 best mee, qua topposters. Dit is van heel 2005:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:34 schreef Manu82 het volgende:
Ze posten wel snel iig daar
Krijg je er wel meteen 1 fan bij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:34 schreef flugeltje het volgende:
<..>
Maar goed dat mijn geluid uit is,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:39 schreef cuall het volgende:
![]()
Het leven is als een reuzenrad
![]()
Gert blijft maar zingen
ik trek dit niet lang meer hoor![]()
Hey Regenwormquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:39 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
zo vrienden 16:30 geweest een mooie tijd om te beginnen.
Zo te horen is de EO familiedag al van start gegaan.
sorry, werd wat recalcitrant tijdens de breakquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:38 schreef flugeltje het volgende:
Manu, ik raad je aan niet te gaan kloten in FB...
Dat we hier beschrijven wat de beste rellen betekent nog niet dat je als het stoerste jongetje van de klas direct aktie moet ondernemen....
Bliuj dat mn geluid uit isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:39 schreef cuall het volgende:
![]()
Het leven is als een reuzenrad
![]()
Gert blijft maar zingen
ik trek dit niet lang meer hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |