quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:58 schreef tonks het volgende:
Omdat ze anders niet kunnen rappen over het leven van de straat stroat.
Duh.
Amerika, poel van verderf.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:05 schreef Godlike02 het volgende:
bron?
slingen? gutter? crib? wat is dat voorn taal?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef NightH4wk het volgende:
Omdat ze eerst crack moeten slingen in het ghetto om uit de gutter te komen en een crib te kopen.
Over enkele jaren te vinden in de VanDale (editie NL).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
slingen? gutter? crib? wat is dat voorn taal?
Shit je was me net voor, maar ik heb het in iets andere bewoording gezegd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:17 schreef Jeff89 het volgende:
Omdat ze thuis niks kunnen flikken zonder dat hun ouders woedend worden, dus doen ze het ergens anders..
En daarbij ... volgens de cultuur vallen ze buiten op straat onder het gezag van de overheid, die vervolgens schitteren van afwezigheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:17 schreef TranceAction het volgende:
Omdat als ze thuis de boel terroriseren worden ze verrot geslagen door hun vader
slingen = verkopenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
slingen? gutter? crib? wat is dat voorn taal?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:17 schreef Jeff89 het volgende:
Omdat ze thuis niks kunnen flikken zonder dat hun ouders woedend worden, dus doen ze het ergens anders..
dat komt in mijn straat woordenboekje. na de woorden als juut en lamlul.. wat gek genoeg de zelfde vertaling heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:23 schreef space-kees het volgende:
[..]
slingen = verkopen
gutter = uit de problemen.. slechte leven te komen
crib = huisje
Ik denk het hoor.. als ik het zo in het bovenstaande zinsverband zie...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:25 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
dat komt in mijn straat woordenboekje. na de woorden als juut en lamlul.. wat gek genoeg de zelfde vertaling heeft
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:20 schreef oheng het volgende:
Als mijn familie allochtoon was, dan bleef ik ook zoveel mogelijk uit hun buurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |