quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef Hugster het volgende:
Top Gear met de Wally 118 en Zonda roadster![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders pass je mij die morgen even![]()
![]()
![]()
Wally
!
!
Herman Finkers is btw de meester![]()
![]()
!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dit is ook de aflevering met die high speed camera's bij de 575M vs. Vanquish S
Regendruppeltjes, rookontwikkeling rond de banden bij het wegblazen
IRL is hij LELIJK, LELIJK, LELIJKquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja, maar zijn boot is geiler
[afbeelding]
massagestraaltje anyone?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja, maar zijn boot is geiler
[afbeelding]
Waterjets met turbinesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
massagestraaltje anyone?
[afbeelding]
je hebt ook gewoon een echt dure kapitein en een jet technieker nodig aan boord als je ff gaat blaffen met dat dingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Staat een zwikkie kW's aan motoren en turbines in dat ding wordt je niet goed van.
Heb je al naar z'n fuel consumption gekeken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt ook gewoon een echt dure kapitein en een jet technieker nodig aan boord als je ff gaat blaffen met dat ding![]()
ik wilde het al in bold zettenquote:
en zo hoort hetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Solliciteren is kut [afbeelding]
maar ik heb er weer een de deur uit [afbeelding]
in welk US topic kun je het betse je foto zetten als je op die foto een rubberen eend in je mond hebt?quote:
eddy wallyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
IRL is hij LELIJK, LELIJK, LELIJK![]()
![]()
![]()
Z'n zeilboten daarentegen!
Neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al naar z'n fuel consumption gekeken?
erm de meesten in het Pimp hier met je dronken vrienden (en jezelf) [Part Deux]quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in welk US topic kun je het betse je foto zetten als je op die foto een rubberen eend in je mond hebt?
58 liter per mijl, dus per 1,852 kmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
Ik verwacht niet veel goeds, maar voor dee draad ermee
verkeerde quotequote:
Mja, ik bedacht me ineens... als ik die baan in Akkrum krijg.. heb ik elke dag zo'n 2,5 uur reistijd, mits de treinen op tijd rijdenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm de meesten in het Pimp hier met je dronken vrienden (en jezelf) [Part Deux]
Maar jij kunt het gewoon in FOK!Userfoto's #198 posten
Versta geen fuck van die ventquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders pass je mij die morgen even![]()
![]()
![]()
Wally
!
!
Herman Finkers is btw de meester![]()
![]()
!
Je hebt zojuist blijk gegeven van het feit dat je geen humor hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Versta geen fuck van die vent
Ook totaal niet grappig
moeten we nu duimen of niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik bedacht me ineens... als ik die baan in Akkrum krijg.. heb ik elke dag zo'n 2,5 uur reistijd, mits de treinen op tijd rijdenom nog maar over het treinabonnement en stallingskostten van twee fietsen te zwijgen.. En het is via een uitzendburuea wat NOG verder weg is
![]()
Kijk, als ik het KAN doen, zeg ik er geen nee tegen.. Maar practisch is andersWaar ik nu naar heb gesolliciteerd is ten minste op fietsafsstanmd, en bij een tof bedrijf.
En ze handelen in chauffeursstoelen, dus dat beloofd wat voor de heftrucks en veegmachines waar ik daar mee mag rijden
hij is ook lekker droogquote:
voor deze wel.. voor Akkrum word ik terug gebeld volgende week, als de typmiep er achter is wat voor heftrucks ze hebbenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor deze wel.. voor Akkrum word ik terug gebeld volgende week, als de typmiep er achter is wat voor heftrucks ze hebben
Die luchthapperquote:
rechtsachter zie je ook nog net de bigass spoilerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |