Dat lijkt mij ook helemaal niks.. voor vakantie is het leuk, maar als je er gewoon moet wonen dan ga je je privacy na een tijdje inderdaad wel erg missen.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:20 schreef Janetje het volgende:
Hmm.. ik heb 5 weken in een hostel geleefd toen ik hier nog geen kamer had (Dublin)..
Maar ja, dat heb je in hostals ook wel eens. En iemand kan ook zomaar bij je inbreken als je er niet bent, kan ook gebeuren... Het kan allemaal, maar ik ben gelukkig nog goed van vertrouwen, wel zo prettigquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:19 schreef Jaguarized het volgende:
Wat ik nogal een risico vind is dat als ik bij iemand ga slapen, ik mijn spul daar dus gewoon neermik en maar moet hopen dat het er nog staat als ik terugkom.
Ik kies dan ook altijd hostels uit die een kluisje hebben. Als ik bij iemand blijf pitten en die heeft dat dus niet, dan zou ik elke keer mijn laptop e.d moeten meeslepen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar ja, dat heb je in hostals ook wel eens. En iemand kan ook zomaar bij je inbreken als je er niet bent, kan ook gebeuren... Het kan allemaal, maar ik ben gelukkig nog goed van vertrouwen, wel zo prettig
Waarom eigenlijk? Je weet waar die persoon woont, dus als je laptop daar verdwijnt weet je ook waar je verhaal kan halen... Verder heeft de HospitalityClub een 'paspoort'controle, geeft misschien een iets vertrouwder gevoel?quote:Op zondag 30 april 2006 02:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kies dan ook altijd hostels uit die een kluisje hebben. Als ik bij iemand blijf pitten en die heeft dat dus niet, dan zou ik elke keer mijn laptop e.d moeten meeslepen.
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:33 schreef pietjekanarie het volgende:
Hoe doe je zoiets als je gewoon werkt/studeert of bezigheden hebt overdag? Geef je ff een wildvreemde je sleutel???
Als je van een vreemde een keer een sleutel gekregen hebt met de mededeling, 'dit is mijn appartement, ik ben volgende week weer terug', dan doe je zoiets zelf ook veel makkelijker.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:33 schreef pietjekanarie het volgende:
Hoe doe je zoiets als je gewoon werkt/studeert of bezigheden hebt overdag? Geef je ff een wildvreemde je sleutel???
De betere sites geven wel de mogelijkheid om je gasten te 'recenseren', geeft je in ieder geval een beetje zekerheid.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:33 schreef pietjekanarie het volgende:
alleen als jij dr bentquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:07 schreef Dizzee het volgende:
wordt er nou veel geneukt in zo'n slaapzaal ?
Er zijn mensen die daar inderdaad de behoefte aan hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:07 schreef Dizzee het volgende:
Wel een paar keer meegemaakt ja. Gelukkig had ik mijn mp3 speler bij de hand. Maar een keer was er een stel in het bed onder mij (stapelbed) en dan word je aardig door elkaar geschud.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:07 schreef Dizzee het volgende:
Niet zeuren inderdaad, allemaal onderdeel van de ervaringquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:38 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Wel een paar keer meegemaakt ja. Gelukkig had ik mijn mp3 speler bij de hand. Maar een keer was er een stel in het bed onder mij (stapelbed) en dan word je aardig door elkaar geschud.
Ach, het hoort erbij zullen we maar zeggen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:09 schreef Wojworshebn het volgende:
Ooit eens geslapen op een slaapzaal. Er zaten daar (bijna) alleen maar meisjes eigenlijk, van scandinavische afkomst. Die sóchtends en s'nachts allemaal in hun stringetje rondhuppelden.![]()
Het kon me eigenlijk geen fuck schelen dus liep ik quasi-nonchalant met mn odol naar de douche.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:12 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En dan elke ochtend moeten blijven liggen tot je ODOL is weggetrokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |