Waarom neemt dat de geloofwaardigheid weg? Ze is pas 20, de keuze om in Bad Candy te gaan maakte ze op haar 16e ofzo. Ik vind het een beetje onzin om daar iemand nu al op af te rekenen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:58 schreef Bazzel het volgende:
t is 1 grote PJ Harvey/Peaches rip-off, maar dan nog met slechte liedjes ook. Dat ze eerst in Bad Candy zat neemt alle geloofwaardigheid ook nog 's weg. Beetje jammer.
Ja, ik ben er nog niet helemaal uit. Als ze alles zelf doet, ook qua productie enzo dan vind ik het tof. Als ze het alleen inzingt dan vind ik het een behoorlijk stuk minder. Het moet dus nog blijken of ze een artiest is of een product.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Mevrouw Bandita met PJ Harvey vergelijken vind ik persoonlijk ook nogal ver gaan.
En met shockeren is ook niets mis. Het gaat er alleen om dat ik bij haar het idee kreeg dat ze een schreeuwende stage-act gebruikte om haar muzikale onkunde te verbloemen.
Volgens mij is het gewoon zolderkamer productie... eigen werk dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:17 schreef PhoenixPerry het volgende:
Ja, ik ben er nog niet helemaal uit. Als ze alles zelf doet, ook qua productie enzo dan vind ik het tof. Als ze het alleen inzingt dan vind ik het een behoorlijk stuk minder. Het moet dus nog blijken of ze een artiest is of een product.
En als je het niet wist?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:17 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog niet helemaal uit. Als ze alles zelf doet, ook qua productie enzo dan vind ik het tof. Als ze het alleen inzingt dan vind ik het een behoorlijk stuk minder.
Heb haar op Noorderslag een stukje live gezien en ben dezelfde mening toebedeeld.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Tijdens een aantal cluboptredens, alsmede tijdens haar act op Metropolis, had ze er in ieder geval zichtbaar plezier in het publiek te shockeren. Sterker nog, het leek haar voornaamste doel te zijn. Dat kwam op mij nogal meelijwekkend over, temeer omdat het muzikaal nu ook niet echt veel voorstelde.
Mee eens!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:42 schreef Pauline het volgende:
[..]
Heb haar op Noorderslag een stukje live gezien en ben dezelfde mening toebedeeld.
Ik vond het overigens meer geluid dan muziek.
Ik vond het wel grappig (het optreden), maar ook dat al die 14jarige CKY-ertjes (fearteens noem ik ze altijd) met open mond naar haar zaten te staren.quote:
14 jarige kereltjes die CKY helemaal verafgoden, omdat ze dat bij Viva La Bam hebben gezien (korte versiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:32 schreef bukgeit het volgende:
Wat zijn CKY-ertjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |