abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34069642
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:31 schreef Alicey het volgende:
Dat lijkt me wel weer iets heel anders. Ik zou ook zo niet weten waar dit precies uit voorkomt. Jaloezie, geldingsdrang, conformisme zie ik allemaal al smogelijkheden..
Het is toch hetzelfde principe denk ik. Iemand hier op Fok vertelde eens dat ze ooit verkracht was en zich daar vrij snel overheen had weten te zetten. Ze had er geen problemen mee. Dat mocht niet van de omgeving. Ze moest immers levenslang getraumatiseerd zijn.
  zondag 15 januari 2006 @ 00:36:31 #302
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34069744
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:32 schreef Jerruh het volgende:

[..]

dus je bedoelt dat je als kind geen notie hebt van of het goed is of fout, totdat bekend wordt wat er is gebeurd en dat daarna de traumavorming pas begint?
dus vele suicides onder verkrachtingen en pedoseksuele gebeurtenissen, depribuien en afzakken op psychologisch gebied zou eventueel kunnen worden voorkomen als het door de buitenwereld niet als trauma wordt gezien? sorry als ik het zo even hard zeg, maar ik mis daarbij wel beetje persoonlijke perceptie, gevoel etc...
Het is niet te toetsen in hoeverre dat op gaat. Bij verkrachting speelt er dwang, en dat lijkt mij niet vergelijkbaar met gevallen waarbij dat niet het geval is.
pi_34069753
Alicey! Je zit door een slotje heen te posten!
  zondag 15 januari 2006 @ 00:37:47 #304
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34069772
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey! Je zit door een slotje heen te posten!
Je flikt het zelf aan de lopende band in WFL.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')