abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34046666
Oh god, weer zo'n pedofiel, pedoseksueel pederaster janktopic om begrip en rechtvaardigheid (lees : rechtvaardiging).

.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34046751
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:08 schreef wonko het volgende:

[..]

Zo ken ik er ook nog wel 1...Hitler kon er ook niets aan doen...het was de geest van de tijd waar hij gevoelig voor was.
Dat hij de wéns had tot miljoenen moorden niet, nee. Maar het daadwerkelijk verrichten daarvan, daar heeft hij WEL bewust voor gekozen. Dus: weg met Hitler!
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
  Moderator zaterdag 14 januari 2006 @ 14:14:33 #53
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_34046810
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:09 schreef wonko het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Dus?
Je veroordeelt ook niet ieder mens voordat hij of zij wat uitgespookt heeft.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_34046818
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Dat hij de wéns had tot miljoenen moorden niet, nee. Maar het daadwerkelijk verrichten daarvan, daar heeft hij WEL bewust voor gekozen. Dus: weg met Hitler!
Hij heeft zelf niemand vermoord. Dat deden zijn troepen..en die hadden ook geen keus...dat of de doodstraf.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_34046839
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:14 schreef Mike het volgende:

[..]

Je veroordeelt ook niet ieder mens voordat hij of zij wat uitgespookt heeft.
Nee, maar zieken van geest moet je niet de kans geven. Dat zie je maar weer als er weer eens een tbs'er ontspoord en voor mij staat een pedo niet echt veel hoger.
pi_34046866
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:09 schreef milagro het volgende:
Oh god, weer zo'n pedofiel, pedoseksueel pederaster janktopic om begrip en rechtvaardigheid (lees : rechtvaardiging).

.
Jip...men blijft het proberen.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:17:03 #57
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34046879
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:15 schreef wonko het volgende:

[..]

Nee, maar zieken van geest moet je niet de kans geven. Dat zie je maar weer als er weer eens een tbs'er ontspoord en voor mij staat een pedo niet echt veel hoger.
Ik vind jou ook tamelijk ziek van geest door je zwartwit blik en daardoor potentieel gevaarlijk voor anderen. Vooral als je in een groep met soortgenoten zit.

Maar om je daarvoor nu op te sluiten..
Vampire Romance O+
pi_34046932
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:14 schreef wonko het volgende:

[..]

Hij heeft zelf niemand vermoord. Dat deden zijn troepen..en die hadden ook geen keus...dat of de doodstraf.
Ik bedoel natuurlijk: hij heeft mensen laten vermoorden, HIJ heeft er het bevel voor gegeven, en DAAR heeft hij bewust voor gekozen.

Stel je eens voor dat je een vader of grootvader hebt , je houdt erg veel van hem, hij is altijd heel goed voor jou en andere mensen, hij berokkent nooit iemand ook maar de minste schade, enz. Hhij komt te overlijden en na zijn dood vind je dagboeken van hem waaruit blijkt dat hij soms fantaseerde over seks met kinderen, maar hij heeft nooit ook maar één kind lastig gevallen.

Hoe zou je dan reageren? Zou je dan ineens die mens waar je tot dan toe zo enorm veel van hield gaan haten als niets ter wereld?
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
  Moderator zaterdag 14 januari 2006 @ 14:20:03 #59
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_34046965
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:15 schreef wonko het volgende:

[..]

Als we er vanuit gaan dat een pedofiel zo geboren wordt, net als iemand die hetero of homo is, dan vind jij het dus te rechtvaardigen om mensen aan te pakken zonder dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_34047069
Edit: doe normaal en laat Hitler erbuiten, die heeft heel erg weinig te maken met dit onderwerp.

[ Bericht 75% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 14-01-2006 16:18:46 ]
Hell To The Liars
pi_34047096
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:20 schreef Mike het volgende:

[..]

Als we er vanuit gaan dat een pedofiel zo geboren wordt, net als iemand die hetero of homo is, dan vind jij het dus te rechtvaardigen om mensen aan te pakken zonder dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden?
Weer zo'n "als...dan" situatie. Kun jij staven dat pedoseksualiteit is aan geboren?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator zaterdag 14 januari 2006 @ 14:26:30 #62
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_34047142
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Weer zo'n "als...dan" situatie. Kun jij staven dat pedoseksualiteit is aan geboren?
Zou jij er voor kiezen om pedofiel te zijn?

Veel interessanter vind ik de vraag of jij mensen zou willen opsluiten die geen misdrijf begaan.
pi_34047159
quote:

[..]

dat is een andere discussie, als een pedo zijn gevoelens niet in de hand kan houden moet hij worden beschouwd als een geestelijk gehandicapte, (ik heb toevallig een oom in zo'n instelling) en mensen
worden dan behandeld naar hun ziekte die ze hebben.
Nu hoort een pedo niet thuis tussen mensen met het syndroom van down, maar een instelling met meerdere behandelingen lijken me effectiever dan een topic openen.
Hell To The Liars
pi_34047188
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is niet zeker, maar als homo of bi zijn aangeboren is, dan is het meer dan waarschijnlijk dat pedofiel zijn óók aangeboren is. Het zijn alledrie "afwijkende" seksuele voorkeuren, waarom zou één daarvan aangeleerd zijn en twee andere aangeboren?
pi_34047192
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:17 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik vind jou ook tamelijk ziek van geest door je zwartwit blik en daardoor potentieel gevaarlijk voor anderen. Vooral als je in een groep met soortgenoten zit.

Maar om je daarvoor nu op te sluiten..
pi_34047215
Er heeft hier trouwens nog niemand op gereageerd:

Stel je eens voor dat je een vader of grootvader hebt , je houdt erg veel van hem, hij is altijd heel goed voor jou en andere mensen, hij berokkent nooit iemand ook maar de minste schade, enz. Hhij komt te overlijden en na zijn dood vind je dagboeken van hem waaruit blijkt dat hij soms fantaseerde over seks met kinderen, maar hij heeft nooit ook maar één kind lastig gevallen.

Hoe zou je dan reageren? Zou je dan ineens die mens waar je tot dan toe zo enorm veel van hield gaan haten als niets ter wereld?
pi_34047217
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:26 schreef Mike het volgende:

[..]

Zou jij er voor kiezen om pedofiel te zijn?
Zou jij er voor kiezen om jezelf met pindakaas in te smeren, mensen op te eten of dieren te neuken? Jij gaat nu natuurlijk beweren dat zulke dingen ook allemaal aangeboren zijn
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34047236
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:19 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk: hij heeft mensen laten vermoorden, HIJ heeft er het bevel voor gegeven, en DAAR heeft hij bewust voor gekozen.

Hij is dan dood....opgeruimd staat netjes...zouden meer pedo''s moeten doen...dood zijn.
  Moderator zaterdag 14 januari 2006 @ 14:30:55 #69
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_34047283
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef Droopie het volgende:

[..]

een pedo zijn gevoelens niet in de hand kan houden
Pedofielen die hun gevoelen niet in de hand kunnen houden, horen zeker niet thuis midden in de samenleving en ze zullen op z'n minst behandeld moeten worden en als dat niet lukt niet meer in staat worden gesteld om in de buurt van een kind te komen. Ben ik dus helemaal met je eens. Ik vind alleen dat we op moeten passen mensen te veroordelen die hun hele leven lang niks met die gevoelens doen.
pi_34047301
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Limsdealer het volgende:
Er heeft hier trouwens nog niemand op gereageerd:

Domme vraag!
Zou je van je opa blijven houden als hij fout was in de oorlog, maar geen mensen heeft verraden.
Zou je van je vader blijven houden als hij moordneigingen had ook al heeft die nooit een vlieg kwaad gedaan.

Ik zou van hem blijven houden.
Hell To The Liars
pi_34047334
quote:

[..]

Kortom...ze moeten maar de kans gegeven worden? Die mensen kunnen zichzelf onder behandeling laten stellen..chemisch laten castreren...mensen met moordneigingen kunnen zich ook laten behandelen. Een pedo staat voor mij gelijk met iemand met moordneigingen...aangeboren moordneigingen.
pi_34047365
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Droopie het volgende:

[..]

Domme vraag!
Zou je van je opa blijven houden als hij fout was in de oorlog, maar geen mensen heeft verraden.
Zou je van je vader blijven houden als hij moordneigingen had ook al heeft die nooit een vlieg kwaad gedaan.

Ik zou van hem blijven houden.
Eerst zeg je van dat je iemand met pedofiele gevoelens die GEEN kinderen misbruikt al walgelijk vindt en haat als niets ter wereld, en nu keur je het ineens goed

En wat als je het al vóór zijn dood wist? Zou je hem dan gaat haten?
pi_34047380
Vraagje aan de pedeaux(sympathisanten) hier: Als pedofielen toch niet van plan zijn om hun lusten op een kind te bot vieren, waarom zouden ze zich dan niet chemisch laten castreren?
  Moderator zaterdag 14 januari 2006 @ 14:33:48 #74
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_34047395
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zou jij er voor kiezen om jezelf met pindakaas in te smeren, mensen op te eten of dieren te neuken? Jij gaat nu natuurlijk beweren dat zulke dingen ook allemaal aangeboren zijn
Nou....met pindakaas insmeren...

Nah, ik kan dat natuurlijk nooit hier gaan bewijzen dat het aangeboren is. Ik heb al spijt dat ik het genoemd heb in die post, want ik wilde weten of we mensen moeten gaan oppakken die geen misdaad begaan hebben.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:34:06 #75
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34047411
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:28 schreef wonko het volgende:

[..]

En nu inhoudelijk?

Volgens mij ben je wel tot onzorgvuldige eigenrichting in staat. Mijn kind zou daar een onschuldig slachtoffer van kunnen worden. Je bent een potentieel gevaar voor m'n kind, dus als door een onderzoek aangetoond kan worden dat je zou kunnen overwegen het recht in eigen hand te nemen dien je "post nataal geaborteerd" te worden. Ik neem geen risico met m'n kinderen.

Of zou ik dan misschien toch niet alle risico's voor m'n kinderen kunnen uitsluiten denk je?
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')