Dat hij de wéns had tot miljoenen moorden niet, nee. Maar het daadwerkelijk verrichten daarvan, daar heeft hij WEL bewust voor gekozen. Dus: weg met Hitler!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:08 schreef wonko het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook nog wel 1...Hitler kon er ook niets aan doen...het was de geest van de tijd waar hij gevoelig voor was.
Je veroordeelt ook niet ieder mens voordat hij of zij wat uitgespookt heeft.quote:
Hij heeft zelf niemand vermoord. Dat deden zijn troepen..en die hadden ook geen keus...dat of de doodstraf.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Dat hij de wéns had tot miljoenen moorden niet, nee. Maar het daadwerkelijk verrichten daarvan, daar heeft hij WEL bewust voor gekozen. Dus: weg met Hitler!
Nee, maar zieken van geest moet je niet de kans geven. Dat zie je maar weer als er weer eens een tbs'er ontspoord en voor mij staat een pedo niet echt veel hoger.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Je veroordeelt ook niet ieder mens voordat hij of zij wat uitgespookt heeft.
Jip...men blijft het proberen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:09 schreef milagro het volgende:
Oh god, weer zo'n pedofiel, pedoseksueel pederaster janktopic om begrip en rechtvaardigheid (lees : rechtvaardiging)..
Ik vind jou ook tamelijk ziek van geest door je zwartwit blik en daardoor potentieel gevaarlijk voor anderen. Vooral als je in een groep met soortgenoten zit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:15 schreef wonko het volgende:
[..]
Nee, maar zieken van geest moet je niet de kans geven. Dat zie je maar weer als er weer eens een tbs'er ontspoord en voor mij staat een pedo niet echt veel hoger.
Ik bedoel natuurlijk: hij heeft mensen laten vermoorden, HIJ heeft er het bevel voor gegeven, en DAAR heeft hij bewust voor gekozen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:14 schreef wonko het volgende:
[..]
Hij heeft zelf niemand vermoord. Dat deden zijn troepen..en die hadden ook geen keus...dat of de doodstraf.
Als we er vanuit gaan dat een pedofiel zo geboren wordt, net als iemand die hetero of homo is, dan vind jij het dus te rechtvaardigen om mensen aan te pakken zonder dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:15 schreef wonko het volgende:
[..]
Nee, maar zieken van geest moet je niet de kans geven. Dat zie je maar weer als er weer eens een tbs'er ontspoord en voor mij staat een pedo niet echt veel hoger.
Weer zo'n "als...dan" situatie. Kun jij staven dat pedoseksualiteit is aan geboren?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Als we er vanuit gaan dat een pedofiel zo geboren wordt, net als iemand die hetero of homo is, dan vind jij het dus te rechtvaardigen om mensen aan te pakken zonder dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden?
Zou jij er voor kiezen om pedofiel te zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weer zo'n "als...dan" situatie. Kun jij staven dat pedoseksualiteit is aan geboren?
dat is een andere discussie, als een pedo zijn gevoelens niet in de hand kan houden moet hij worden beschouwd als een geestelijk gehandicapte, (ik heb toevallig een oom in zo'n instelling) en mensenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Als we er vanuit gaan dat een pedofiel zo geboren wordt, net als iemand die hetero of homo is, dan vind jij het dus te rechtvaardigen om mensen aan te pakken zonder dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden?
Dat is niet zeker, maar als homo of bi zijn aangeboren is, dan is het meer dan waarschijnlijk dat pedofiel zijn óók aangeboren is. Het zijn alledrie "afwijkende" seksuele voorkeuren, waarom zou één daarvan aangeleerd zijn en twee andere aangeboren?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weer zo'n "als...dan" situatie. Kun jij staven dat pedoseksualiteit is aan geboren?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik vind jou ook tamelijk ziek van geest door je zwartwit blik en daardoor potentieel gevaarlijk voor anderen. Vooral als je in een groep met soortgenoten zit.
Maar om je daarvoor nu op te sluiten..
Zou jij er voor kiezen om jezelf met pindakaas in te smeren, mensen op te eten of dieren te neuken? Jij gaat nu natuurlijk beweren dat zulke dingen ook allemaal aangeboren zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Zou jij er voor kiezen om pedofiel te zijn?
Hij is dan dood....opgeruimd staat netjes...zouden meer pedo''s moeten doen...dood zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:19 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk: hij heeft mensen laten vermoorden, HIJ heeft er het bevel voor gegeven, en DAAR heeft hij bewust voor gekozen.
Stel je eens voor dat je een vader of grootvader hebt , je houdt erg veel van hem, hij is altijd heel goed voor jou en andere mensen, hij berokkent nooit iemand ook maar de minste schade, enz. Hhij komt te overlijden en na zijn dood vind je dagboeken van hem waaruit blijkt dat hij soms fantaseerde over seks met kinderen, maar hij heeft nooit ook maar één kind lastig gevallen.
Hoe zou je dan reageren? Zou je dan ineens die mens waar je tot dan toe zo enorm veel van hield gaan haten als niets ter wereld?
Pedofielen die hun gevoelen niet in de hand kunnen houden, horen zeker niet thuis midden in de samenleving en ze zullen op z'n minst behandeld moeten worden en als dat niet lukt niet meer in staat worden gesteld om in de buurt van een kind te komen. Ben ik dus helemaal met je eens. Ik vind alleen dat we op moeten passen mensen te veroordelen die hun hele leven lang niks met die gevoelens doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
een pedo zijn gevoelens niet in de hand kan houden
Domme vraag!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Limsdealer het volgende:
Er heeft hier trouwens nog niemand op gereageerd:
Stel je eens voor dat je een vader of grootvader hebt , je houdt erg veel van hem, hij is altijd heel goed voor jou en andere mensen, hij berokkent nooit iemand ook maar de minste schade, enz. Hhij komt te overlijden en na zijn dood vind je dagboeken van hem waaruit blijkt dat hij soms fantaseerde over seks met kinderen, maar hij heeft nooit ook maar één kind lastig gevallen.
Hoe zou je dan reageren? Zou je dan ineens die mens waar je tot dan toe zo enorm veel van hield gaan haten als niets ter wereld?
Kortom...ze moeten maar de kans gegeven worden? Die mensen kunnen zichzelf onder behandeling laten stellen..chemisch laten castreren...mensen met moordneigingen kunnen zich ook laten behandelen. Een pedo staat voor mij gelijk met iemand met moordneigingen...aangeboren moordneigingen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Eerst zeg je van dat je iemand met pedofiele gevoelens die GEEN kinderen misbruikt al walgelijk vindt en haat als niets ter wereld, en nu keur je het ineens goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Domme vraag!
Zou je van je opa blijven houden als hij fout was in de oorlog, maar geen mensen heeft verraden.
Zou je van je vader blijven houden als hij moordneigingen had ook al heeft die nooit een vlieg kwaad gedaan.
Ik zou van hem blijven houden.
Nou....met pindakaas insmeren...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou jij er voor kiezen om jezelf met pindakaas in te smeren, mensen op te eten of dieren te neuken? Jij gaat nu natuurlijk beweren dat zulke dingen ook allemaal aangeboren zijn
En nu inhoudelijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |