Neh, te makkelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:17 schreef B_BOY het volgende:
*knip*
want dan moet ik een concert geven.
verkapt.... Laatmaarquote:
Volgens de site van de Jostiband hoeven jullie pas de 21e te spelen, dus dat komt goed uit voor je tentamen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:17 schreef B_BOY het volgende:
en morgen heb ik daar geen tijd voor want dan moet ik een concert geven. GODVER DE HOERIGE KUTSITE.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:26 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Volgens de site van de Jostiband hoeven jullie pas de 21e te spelen, dus dat komt goed uit voor je tentamen!![]()
[..]
Volgens de site van de Jostiband hoeven jullie pas de 21e te spelen, dus dat komt goed uit voor je tentamen!![]()
Ik zei dat het te makkelijk was!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:26 schreef Dirktator het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:40 schreef KoudeVrouw het volgende:
Van het concert des levens krijgt niemand een programma.
Je kon natuurlijk ook eerder beginnen.
Ik zou het bijna grappig vinden...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:26 schreef Dirktator het volgende:
[..]
wist ik veel dat w. dat via 1 server had lope,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
De monitoren zijn al de halve week plat, beetje laat hè
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |