Tja wat is prijzig. Voor 500 euro heb je al een instapmodel beamer, zoiets hebben wij nu ook...en vergeleken met onze tv is het beeld zeker even mooi...alleen veel groter natuurlijkquote:Op zondag 16 juli 2006 15:08 schreef truStie het volgende:
Lijkt me echt prachtig om zo'n beamer te hebben in me kamer.. maar die dingen zijn echt prijzigHeb daar pas geld voor als ik een jaar spaar, maar ik wil ook nog andere dingen kopen
Misschien toch nog maar ff een leuk TV'tje ipv een beamer, doe ik wel als ik wat ouder ben.. Er is zo'n $1000 home cinema guide (http://www.audioholics.com/showcase/systemguide/1Kentrylevelsystem.php) maar daar zit helaas geen TV of beamer in, komt er dus nog bij.. Maar dat ligt wel wat meer binnen mijn budget
500 euro is zeker wel te doen. Kheb nu een simpel JVC tv'tje (nog zo'n bolle) dus het beeld zal met een beamer nog wel beter zijn ookquote:Op zondag 16 juli 2006 17:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Tja wat is prijzig. Voor 500 euro heb je al een instapmodel beamer, zoiets hebben wij nu ook...en vergeleken met onze tv is het beeld zeker even mooi...alleen veel groter natuurlijk.
DJSmiley, wat moet een beetje CRT projector tegenwoordig kosten?
Op htforum.nl vind je CRT-beamers van 500 tot 12000 euro. Sony 1252 liggen zo rond de 600-700 euro bij goede buizen, 400-500 bij slechtere.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Tja wat is prijzig. Voor 500 euro heb je al een instapmodel beamer, zoiets hebben wij nu ook...en vergeleken met onze tv is het beeld zeker even mooi...alleen veel groter natuurlijk.
Als jij hem niet laat ISF-calibreren zal het beeld nooit goed zijn. Een goed gecalibreerde beamer is heel mooi.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:59 schreef Estolan het volgende:
nou beeld van een 1000 Ansilummen beamer is echt niet zo mooi en helder als een 100Hz tv, rood is bv meer creme ed.
vandaar dat ik mijn beamer weg deed
de Epson TW-600 niks voor je? een 720P beamer voor niet gek veel geldquote:Op zondag 16 juli 2006 16:38 schreef DJSmiley het volgende:
Mijn beamer wordt binnenkort vervangen, maar zit nu dus op zoektocht naar een leuk ding.
Ik wil eigenlijk t wel voor een paar jaar goed doen, en aangezien ik steeds meer HD materiaal download (Lost bv), wil ik wel eentje hebben die 720p goed kan weergeven.
Gezien de kwaliteit en de prijs wordt het dus (weer) een CRT. Ik kan t goed verduisteren en mn Vidikron die er nu hangt is me prima bevallen. (terwijl dat een antieke is).
Ik zie diverse Sony's staan. De 1030 en 1040 zie je regelmatig, maar die zijn (op de 1031 na) allemaal 480i. De 1252 (of 1271) ljiken me meer, maar die zie je weer weinig / duur.
Zag ook een zeer interessante Seleco, maar die was al verkocht
Aan de andere kant kan ik ook CRT kopen met slechte buizen. Mijn vidikron heeft SD130 buizen met nagenoeg geen wear, dus die kan ik natuurlijk weer overzetten...
Als ik voor nieuw / LCD/DLP zou gaan staat op dit moment de Panasonic 900 op #1quote:Op maandag 17 juli 2006 15:08 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
de Epson TW-600 niks voor je? een 720P beamer voor niet gek veel geld
dat zal lekker klinken in het gansenhokquote:Op maandag 17 juli 2006 14:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb ook een thuisbioscoopje
Heb op dit moment geen digicam, dus dan maar zo.
Projector:
Sanyo PLV-Z3
[[url=http://www.billigimport.dk/z3pics.jpg]afbeelding][/url]
Projectiescherm:
Projecta Cinema RF Electrol (117x200)
[[url=http://www.home-cinema-choice.co.uk/Projection_screens/Cinema_Electrol/IMAG000.JPG]afbeelding][/url]
DVD speler:
Denon 2910
[[url=http://www.abtelectronics.com/images/products/l_dvd2910b.jpg]afbeelding][/url]
Receiver:
NAD T760
[[url=http://www.cyberaudioshop.com/nad/products/t760.jpg]afbeelding][/url]
Fronts:
Chario Syntar T200
[afbeelding]
Center:
Chario Syntar Dialoque
[afbeelding]
Rears:
Chario Syntar 100
[afbeelding]
Afstandbediening:
Philips ProntoNEO
[[url=http://image.compusa.com/prodimages/42/359a8a73-309f-11d7-a10c-00805fbbb715.gif]afbeelding][/url]
ik ben niet zo van de zelfbouw lcd's komt over het algemeen niet in de buurt van de duurdere LCD projectorsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:32 schreef deGVR het volgende:
Gewoon zelf een LCD projector bouwen...
Ik zal morgen eens kijken of ik een cam kan regelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat zal lekker klinken in het gansenhok![]()
digicam regelen en live-pics!
Misschien niet in de buurt van de écht dure LCD projectors, inderdaad... Maar dat soort geld wil ik er ook niet aan uitgeven.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:47 schreef AntiChrist het volgende:
ik ben niet zo van de zelfbouw lcd's komt over het algemeen niet in de buurt van de duurdere LCD projectors
ik heb 2 linker handen dus dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:06 schreef deGVR het volgende:
[..]
Misschien niet in de buurt van de écht dure LCD projectors, inderdaad... Maar dat soort geld wil ik er ook niet aan uitgeven.
Voor 400-500 euro een dijk van een zelfbouw LCD die beter beeld geeft dan middeklasse koop-beamers en bovendien een stuk goedkoper in het vervangen van de lamp (30 euro).
Dan is de keuze voor mij snel gemaakt.
Maar ja als je kijkt waar hij anders op had moeten projecteren, dan kun je beter op een rolgordijn projecteren, aangezien die gordijntjes erachter niet veel licht zullen weerkatsenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:47 schreef slindenau het volgende:
Een gordijn als scherm. Als je dan toch dure hardware hebt koop dan voor een euro of 40 meer (120 ofzo) een echt projectiescherm
.
Kijk ik projecteer op de muur, dat is ook niks natuurlijk...maar een gordijn apart aanschaffen vind ik ook een beetje vreemd hoor.
En ik zie dat je links en rechts nog wat ruimte hebt...dus het beeld kan groter!!.
boeiend, er gaan ook de hele tijd mensen staan bij ons thuisquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:21 schreef Estolan het volgende:
beamer op de kast, das irritant, als er dan iemand opstaat mis je een fragment
Gewoon een hoge kast hebben, de beamer op zn kop zetten en em in 'plafondbeugel modus' zettenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:21 schreef Estolan het volgende:
beamer op de kast, das irritant, als er dan iemand opstaat mis je een fragment
Klopt, alleen voor dat deelsysteem. Eigenlijk zouden ze dat moeten verbieden, hardware als THX cert. aanbieden tegen hogere prijzen (vast en zeker).quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:22 schreef Estolan het volgende:
Over dat THX, dat slaat echt nergens op. een certificering alleen voor dat "systeem" ghehe
Noem eens een leuke eigenlijk, kan er niet zoveel boeiende vinden (heb het idee teninste dat ze niet veel voorstellen, of ik heb te hoge verwachtingen natuurlijkquote:Op zondag 16 juli 2006 17:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Misschien eens kijken naar een sanyo Z1, die heb ik ook gehad en was een prima breedbeeld beamer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:28 schreef truStie het volgende:
[..]
Noem eens een leuke eigenlijk, kan er niet zoveel boeiende vinden (heb het idee teninste dat ze niet veel voorstellen, of ik heb te hoge verwachtingen natuurlijk)
Van licht enzo ga ik niet veel last hebben iig, aangezien ik een rolluik heb in me kamer en dus me kamer compleet kan verduisteren dat ik niet eens meer een hand voor ogen zie.. Me kamer is ook niet al te groot (denk 3m tot 4m van beamer naar scherm denk ik)
waarom zou het nergens op slaan? je krijgt nu toch de speciale THX geluidsmodussen..... die heb je niet op een Geen THX reciever... sommige DVD's zijn toch ook THX gecertificeerd dat zou dan ook nergens op moeten slaan? geeft naar mijn idee gewoon aan dat de Hardware aan bepaalde eisen van Meneer Lucas voldoetquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:22 schreef Estolan het volgende:
Over dat THX, dat slaat echt nergens op. een certificering alleen voor dat "systeem" ghehe
quote:With THX Select2 certification, the ONKYO receiver demonstrates that it has met the rigorous design and performance standards set by THX. For the end user, it enhances the overall system’s ability to accurately present movies the way they were mixed by the filmmaker on the dubbing stage and its additional THX listening modes enhance playback performance of music, movies and video games. Furthermore, its ASA (Adaptive Speaker Array) technology optimizes playback of multi-channel movies, music and video games. THX Select2 also includes the
THX Surround EX decoder, which enables sound mixers to encircle the audience with 360-degree pans and more realistic fly-over and ambient sound effects.
gelukkig heb ik goede B&W speakers staan dus daar hoef ik niet al te bang voor te wezenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef slindenau het volgende:
En dan hang je er aldi speakers aan, en dan kan ie nog 100x THX-EX-ES-super cert. zijn...maar dan komt er nog steeds kut geluid uit. Maar het klopt wel dat het systeem de potentie heeft.
Heb je al fotos?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien eens kijken naar een sanyo Z1, die heb ik ook gehad en was een prima breedbeeld beamer.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef AntiChrist het volgende:
overigens ken ik weinig mensen met een dure reciever en aldi speakers![]()
Me camera vandaag opgehaald, dus komende week zet ik mijn foto's online.quote:
hahaquote:Op zondag 23 juli 2006 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een Onkyo TX-SR501 (okay, niet echt 'duur')
in combinatie met twee keer Aldi Lifetec (ook wel: Eltax Concept 500) van 89 euro.
[afbeelding].
Ik ben gelukkig snel tevreden, en heb de boel trouwens ook nooit op hoog volume.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:45 schreef AntiChrist het volgende:
hahaach ja uitzonderingen zijn er altijd al begrijp ik de keuze niet helemaal
Nog niet, maar ze staan in de bestellingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
gelukkig heb ik goede B&W speakers staan dus daar hoef ik niet al te bang voor te wezenoverigens ken ik weinig mensen met een dure reciever en aldi speakers
![]()
Exactly my thoughts!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig snel tevreden, en heb de boel trouwens ook nooit op hoog volume..
Wanneer ik ze zou vergelijken naast 'goede speakers' zal ik vast wel verschillen horen. Maar nu heb ik geen referentie, en zijn deze gewoon mijn 'norm'.
Okidokie!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Me camera vandaag opgehaald, dus komende week zet ik mijn foto's online.
tja mijn reciever viel opzich ook nog wel mee 700 euri (wel in de aanbieding dan) mn speakers en sub hebben bij elkaar zo een 3000 gekostquote:Op zondag 23 juli 2006 18:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nog niet, maar ze staan in de bestelling(al is 229 ook niet echt een dure receiver tov 111 voor speakers). En Eltax zijn prima speakers hoor
![]()
.
[..]
Exactly my thoughts!
misschien moet je wat minder op de puntjes en komma's lettenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:14 schreef slindenau het volgende:
Dat heb je mooi gezegd AntiChrist. Nu nog leestekens![]()
.
Maar zolang mijn budget een 3 cijferig bedrag (voor de komma/punt) blijft zal ik het voorlopig met eltax enzo moeten doen.
hehe hoelang zit je hier nou wel helemaal? met je "jij echt nooit leestekens gebruikt" ik zal als ik jou was mn posts er eens op nalezen misschien dat je dan rustig kunt slapen zielig persoon.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:12 schreef slindenau het volgende:
Sorry, maar het valt me gewoon op dat jij echt nooit leestekens gebruikt. Bij reacties die uit een zin bestaan maakt dat niet zoveel uit, maar zodra je wat meer gaat typen is het verwarrend.
One for you too:
muur kan best okee zijn (als deze egaal is etc.) scherm is toch echt een stuk mooier (vind ik) en hoeft niet altijd heel veel geld te kostenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:18 schreef EsDe het volgende:
ik!![]()
Beamer van Sony, 3000 Lumen... scherm doe ik niet aan, projecteer gewoon op een witte muur. kan ik tenminste de grootte aanpassen wanneer ik zin heb.
Binnen nu en +/- 4 weken ga ik mijn kamer re-stylen en wordt de witte muur bedekt met beamerverf (witte verf met zilverdeeltjes, zie je niks van, maar zodra je erop projecteert, heb je feller beeld)
Tevens een 5.1 installatie erbij, en ook de TV erop aangesloten. nu ben ik nog op zoek naar een goede versterker en een beter 5.1 systeem. (Systeem wat ik nu heb is al zo'n 2.5 jaar oud)
![]()
ja dat is waar. ik las hierboven trouwens dat iemand een IKEA rolgordijn gebruikt! hoe geniaal!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:21 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
muur kan best okee zijn (als deze egaal is etc.) scherm is toch echt een stuk mooier (vind ik) en hoeft niet altijd heel veel geld te kostenmaar misschien dat je met de beamerverf een beter contrast krijgt .
wat is dan het nut van beamerverf?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:30 schreef DennisMoore het volgende:
Witte ondergrond is niet altijd beter he? Het kan ook té fel worden.
Och die is pas een maand of.. 10... te koopquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:24 schreef Odin83 het volgende:
Weet iemand of de Panasonic AE900u al te koop is? Op kieskeurig is er nog niks over te vinden..
kost zoiets 2de hands?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:05 schreef KonnieKipke het volgende:
Een nieuwe aanwinst,
Een Barco Graphics 801s met gloednieuwe buizen
[afbeelding]
[afbeelding]
70 KG schoon aan de haak, wachtend op hulp om vast te zetten aan het plafond.
Evenveel als jouw computer... Er zitten redelijk stille fans in. Die sony die ik eerst had had iets van 6 fans, die hoorde je goed blazen!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:22 schreef DennisMoore het volgende:
En hoeveel dB produceert dat nou?.
2.00 x 1.13 cm, Projecta.. Nieuw kost het iets van 900 euro. Ik heb hem 2e hands voor 150 euro gekocht.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:43 schreef slindenau het volgende:
Mooi schermpje KonnieKipke, wat zijn de afmetingen & kosten daar nu van?
Jupsquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:03 schreef slindenau het volgende:
Is Projecta een (enorm) goed merk of zo?
Ik geef de voorkeur aan 720p boven 1080i, maar goed het ligt natuurlijk ook aan je bronmateriaal. Als ik dvd's kijk dan heb ik het altijd op 720p staan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:55 schreef KonnieKipke het volgende:
als je 1080i hebt gezien in vergelijking met 720p, wil je niets anders meer. Mijn projector kan zuiver 1080i projecteren, en bij 720p zou mijn computer het moeten de-interlacen.
Bij dvd's projecteer ik ook in 720p, maar als de bron 1080i is, passen we de resolutie aan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan 720p boven 1080i, maar goed het ligt natuurlijk ook aan je bronmateriaal. Als ik dvd's kijk dan heb ik het altijd op 720p staan.
Dust to Gloryquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:55 schreef Jackass_ het volgende:
Dust to Glory WMV HD trailer
Ik denk dat wanneer je 17 jaar oud bent niet veel geld over houd voor een projectiescherm van honderden euro's, ik vind het een zeer goed gevonden oplossing.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:35 schreef KonnieKipke het volgende:
een rolgordijn als projectiescherm??
hmmja, da's waar...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:44 schreef Joncho het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je 17 jaar oud bent niet veel geld over houd voor een projectiescherm van honderden euro's, ik vind het een zeer goed gevonden oplossing.
idd, na de projector koste al meer dan 1000euro, en dit scherm koste me maar 40euro. Een echt projectiescherm van deze grootte kost minstens 250euro, en de kwaliteit is goed genoeg voor mij zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:44 schreef Joncho het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je 17 jaar oud bent niet veel geld over houd voor een projectiescherm van honderden euro's, ik vind het een zeer goed gevonden oplossing.
ach, heb een keer een projectiescherm van iemand geleend (zo een op een voet), het enige verschil was dat je wat meer lichtopbrengst had omdat het doek wat beter weerkaatste ofzo, maar dit geeft echt prachtig beeld hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:44 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je zoveel investeert in een projector, moet je ook een goed scherm hebben. Bij htforum vinden we dat een goeie projector niet zonder een goed scherm kan... Beter nog een goed scherm en een goedkopere projector...
Er zijn projectieschermen van 6000 euro voor woonkamer gebruik. Goeie matte schermen bevatten kleine glasvezeltjes en hebben een bepaalde gain-waarde waardoor lichtopbrengst, kleuren en kijkhoek worden geoptimaliseerd. Dan heb je nog hoogcontrast schermen.. er zijn zoveel schermen als projectoren...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is precies de verbetering bij het gebruik van een projectiescherm? Ik dacht eigenlijk altijd dat dat vrij weinig uitmaakte, maar als ik sommige reacties hier zo lees, dan blijkt dat toch een foute gedachte te zijn
Epson EMP-TW20quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:49 schreef Tomaz het volgende:
een budget van 700 euri voor alleen een beamer
leuk, naar Taco Bell en Arby's kijken in HDquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:44 schreef StefanP het volgende:
Dinsdag heb ik Dish sattelite genomen... met het bronze HD pakket. Decodertje er bij, prachtig hoor hoe dat geregeld is hier in de VS. Ingebouwde programmagids, TIVO, favo list, 1080i en 720p uit, noem maar op. En een DVI en optische digitale 5.1 uitgang... Vanavond maar even aansluiten op m'n projector, receiver en 118" scherm
Dit is 'm uiteindelijk geworden:quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Epson EMP-TW20
Echter, dat kjkplezier bij daglicht kun je wel vergeten. Je moet de kamer wel wat verduisteren.
Maar da's leuk voor de bioscoop-ervaring..
Groot voordeel is dat je het geprojecteerde beeld niet alleen omhoog/omlaag kunt bijstellen, maar ook links/rechts. De projector hoeft dus niet exact in het midden van de muur/scherm te staan.
'k Heb er op het moment m'n dvd-speler (via Component Video) en m'n pc (via VGA) op aangesloten.
quote:Op zondag 5 november 2006 20:52 schreef Repeat het volgende:
Maar op zo'n projector zit toch geen dvi in? Dan heb je toch door die decoder geen volledig digitaal signaal omdat het nog omgezet wordt naar d-sub oid ?
dan is de eerste tip geen witte muur maar een mooi scherm (dit ziet er 1000 keer beter uit) , en de rest ligt aan je budgetquote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Borizzz het volgende:
Ik wil ook een beamer kopen (al erg lang trouwens), maar ik twijfel over de juiste specs.
Iemand tips?
Witte muur heb ik al wel!
als je budget toch ruim voldoende is kan je meteen een mooi scherm erbij nemenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef Borizzz het volgende:
Budget is ruim voldoende
Maar die witte muur vind ik in het begin wel oke, later misschien wel een scherm idd!
Mooie thuisbios zo zeg, ben echt jaloersquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De foto's:
Dvd's
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06304/Dvd_Kasten.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zit gedeelte
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06304/Hoekbank.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Beamer
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06304/Beamer.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hardware
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06304/Hardware.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Scherm
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06304/Scherm.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Sub
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06304/Subwoofer.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Protect the melon!
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06304/TaekwanDoDo.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Het was een beetje lastig foto's maken van mijn scherm, jammer maar helaas.
Sorry voor de scheve foto's
Dank je, tuurlijk wil ik helpen, altijd leuk.quote:Op maandag 9 april 2007 14:23 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Mooie thuisbios zo zeg, ben echt jaloersAls ik er eentje zelf wil aanleggen ga je me vast wel helpen he ...
![]()
Hoeveel? En waar? Plus, hoeveel kost een lamp?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:57 schreef AntiChrist het volgende:
FF het topic kicken
Vrijdag Gekocht:
De Epson EMP TW-700 (720P Beamer)
[afbeelding]
Moet zeggen echt een onwijs verschil vergeleken bij mn oude beamer (epson TW-10) met name het detail (HD) en contrast zijn echt zwaar verbeterd.
Wat is een redelijk bod? Werkend te zien? Hulp bij installatie mogelijk?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:11 schreef Zuidwijk het volgende:
Ik zet net mijn Sony VPH 1252QM op marktplaats. Voor een redelijk bod mag ie weg. Ik help je wel mee om hem in de auto te tillen. ;-)
full hd is nog erg duurquote:Op zondag 13 januari 2008 00:20 schreef Tomaz het volgende:
Wie heeft er ervaring met een full hd beamer?
Ik ben van een simpele beamer toch weer naar een flat tv gegaan. Een hd-ready 42". Bevalt uitstekend, maar ben toch wel benieuwd hoe dik een full hd beamer is. Groot projecteren blijft machtig natuurlijk, maar zo scherp als m'n plasma nu is kan ik me het niet in het groot voorstellen... Daarbij kan ik eindelijk weer film kijken zonder m'n kamer te hoeven verduisteren.
Ik heb me laten vertellen dat je vanaf 40" en een afstand van 1,5 meter het verschil ziet tussen 720p en 1080p.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
720 p , is ook al erg mooi.. het schijnt dat je bij thuisbioscopen geen verschil ziet tussen 720 en 1080
yes me!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:07 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat je vanaf 40" en een afstand van 1,5 meter het verschil ziet tussen 720p en 1080p.
Maar 720p projectie, dat moet toch fantastisch zijn? Iemand ervaring?
Vet zeg! Zou je toevallig een foto kunnen nemen? Ben echt benieuwd hoe dat eruit ziet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:18 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
yes me!
ik heb een Epson TW-700 (720P) en blu ray, hd-dvd en x264 hd (en gamen in HD uiteraard) ziet er allemaal prachtig uit.
ik zit op een scherm van 1,5 M breed (wat binnenkort een grote exemplaar gaat worden als mn eigen huis af is)
Vraag anders wat rond op het HT forum, daar zitten wel een hoop expertsquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:58 schreef nachtdier2 het volgende:
Nice topic.
Zo;n crt beamer trekt me wel, maar ben zo a-technisch als de pest en weet niet eens hoe ik een filmpje moet downloaden.
Wat heb je nodig aan apparatuur voor een barco800? Direct op de pc aan te sluiten? Of heb ik nog andere dingen nodig? Welke vereisten moet de pc hebben.
Nachtdier en orienteren...hmm. Nog steeds de ballen verstand ervan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |