boeiend, er gaan ook de hele tijd mensen staan bij ons thuisquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:21 schreef Estolan het volgende:
beamer op de kast, das irritant, als er dan iemand opstaat mis je een fragment
Gewoon een hoge kast hebben, de beamer op zn kop zetten en em in 'plafondbeugel modus' zettenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:21 schreef Estolan het volgende:
beamer op de kast, das irritant, als er dan iemand opstaat mis je een fragment
Klopt, alleen voor dat deelsysteem. Eigenlijk zouden ze dat moeten verbieden, hardware als THX cert. aanbieden tegen hogere prijzen (vast en zeker).quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:22 schreef Estolan het volgende:
Over dat THX, dat slaat echt nergens op. een certificering alleen voor dat "systeem" ghehe
Noem eens een leuke eigenlijk, kan er niet zoveel boeiende vinden (heb het idee teninste dat ze niet veel voorstellen, of ik heb te hoge verwachtingen natuurlijkquote:Op zondag 16 juli 2006 17:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Tja wat is prijzig. Voor 500 euro heb je al een instapmodel beamer, zoiets hebben wij nu ook...en vergeleken met onze tv is het beeld zeker even mooi...alleen veel groter natuurlijk.
DJSmiley, wat moet een beetje CRT projector tegenwoordig kosten?
Misschien eens kijken naar een sanyo Z1, die heb ik ook gehad en was een prima breedbeeld beamer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:28 schreef truStie het volgende:
[..]
Noem eens een leuke eigenlijk, kan er niet zoveel boeiende vinden (heb het idee teninste dat ze niet veel voorstellen, of ik heb te hoge verwachtingen natuurlijk)
Van licht enzo ga ik niet veel last hebben iig, aangezien ik een rolluik heb in me kamer en dus me kamer compleet kan verduisteren dat ik niet eens meer een hand voor ogen zie.. Me kamer is ook niet al te groot (denk 3m tot 4m van beamer naar scherm denk ik)
waarom zou het nergens op slaan? je krijgt nu toch de speciale THX geluidsmodussen..... die heb je niet op een Geen THX reciever... sommige DVD's zijn toch ook THX gecertificeerd dat zou dan ook nergens op moeten slaan? geeft naar mijn idee gewoon aan dat de Hardware aan bepaalde eisen van Meneer Lucas voldoetquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:22 schreef Estolan het volgende:
Over dat THX, dat slaat echt nergens op. een certificering alleen voor dat "systeem" ghehe
quote:With THX Select2 certification, the ONKYO receiver demonstrates that it has met the rigorous design and performance standards set by THX. For the end user, it enhances the overall system’s ability to accurately present movies the way they were mixed by the filmmaker on the dubbing stage and its additional THX listening modes enhance playback performance of music, movies and video games. Furthermore, its ASA (Adaptive Speaker Array) technology optimizes playback of multi-channel movies, music and video games. THX Select2 also includes the
THX Surround EX decoder, which enables sound mixers to encircle the audience with 360-degree pans and more realistic fly-over and ambient sound effects.
gelukkig heb ik goede B&W speakers staan dus daar hoef ik niet al te bang voor te wezenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef slindenau het volgende:
En dan hang je er aldi speakers aan, en dan kan ie nog 100x THX-EX-ES-super cert. zijn...maar dan komt er nog steeds kut geluid uit. Maar het klopt wel dat het systeem de potentie heeft.
Heb je al fotos?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien eens kijken naar een sanyo Z1, die heb ik ook gehad en was een prima breedbeeld beamer.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef AntiChrist het volgende:
overigens ken ik weinig mensen met een dure reciever en aldi speakers![]()
Me camera vandaag opgehaald, dus komende week zet ik mijn foto's online.quote:
hahaquote:Op zondag 23 juli 2006 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een Onkyo TX-SR501 (okay, niet echt 'duur')
in combinatie met twee keer Aldi Lifetec (ook wel: Eltax Concept 500) van 89 euro.
[afbeelding].
Ik ben gelukkig snel tevreden, en heb de boel trouwens ook nooit op hoog volume.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:45 schreef AntiChrist het volgende:
hahaach ja uitzonderingen zijn er altijd al begrijp ik de keuze niet helemaal
Nog niet, maar ze staan in de bestellingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
gelukkig heb ik goede B&W speakers staan dus daar hoef ik niet al te bang voor te wezenoverigens ken ik weinig mensen met een dure reciever en aldi speakers
![]()
Exactly my thoughts!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig snel tevreden, en heb de boel trouwens ook nooit op hoog volume..
Wanneer ik ze zou vergelijken naast 'goede speakers' zal ik vast wel verschillen horen. Maar nu heb ik geen referentie, en zijn deze gewoon mijn 'norm'.
Okidokie!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Me camera vandaag opgehaald, dus komende week zet ik mijn foto's online.
tja mijn reciever viel opzich ook nog wel mee 700 euri (wel in de aanbieding dan) mn speakers en sub hebben bij elkaar zo een 3000 gekostquote:Op zondag 23 juli 2006 18:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nog niet, maar ze staan in de bestelling(al is 229 ook niet echt een dure receiver tov 111 voor speakers). En Eltax zijn prima speakers hoor
![]()
.
[..]
Exactly my thoughts!
misschien moet je wat minder op de puntjes en komma's lettenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:14 schreef slindenau het volgende:
Dat heb je mooi gezegd AntiChrist. Nu nog leestekens![]()
.
Maar zolang mijn budget een 3 cijferig bedrag (voor de komma/punt) blijft zal ik het voorlopig met eltax enzo moeten doen.
hehe hoelang zit je hier nou wel helemaal? met je "jij echt nooit leestekens gebruikt" ik zal als ik jou was mn posts er eens op nalezen misschien dat je dan rustig kunt slapen zielig persoon.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:12 schreef slindenau het volgende:
Sorry, maar het valt me gewoon op dat jij echt nooit leestekens gebruikt. Bij reacties die uit een zin bestaan maakt dat niet zoveel uit, maar zodra je wat meer gaat typen is het verwarrend.
One for you too:
muur kan best okee zijn (als deze egaal is etc.) scherm is toch echt een stuk mooier (vind ik) en hoeft niet altijd heel veel geld te kostenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:18 schreef EsDe het volgende:
ik!![]()
Beamer van Sony, 3000 Lumen... scherm doe ik niet aan, projecteer gewoon op een witte muur. kan ik tenminste de grootte aanpassen wanneer ik zin heb.
Binnen nu en +/- 4 weken ga ik mijn kamer re-stylen en wordt de witte muur bedekt met beamerverf (witte verf met zilverdeeltjes, zie je niks van, maar zodra je erop projecteert, heb je feller beeld)
Tevens een 5.1 installatie erbij, en ook de TV erop aangesloten. nu ben ik nog op zoek naar een goede versterker en een beter 5.1 systeem. (Systeem wat ik nu heb is al zo'n 2.5 jaar oud)
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |