De smaak is idd een beetje jammer, maar mijn slechte gezondheid heeft ze nou eenmaal nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bah, ik denk dat ik mijn huwelijksaanzoek toch maar intrek.![]()
Mag ik dit als een verkapt ja beschouwen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee ik wil niet met je trouwen incompetente, latente heaumeaux die je daar bent!![]()
Ik heb geen pillen anders gaat het niet goed met mij, ik kan niet zo goed tegen bepaalde bestandsdelen ervanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mooie waar je zo lekker van gaat lekken als je er teveel neemt
En jij?
Nee, sterf!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mag ik dit als een verkapt ja beschouwen?![]()
Vanwaar dan dezequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De smaak is idd een beetje jammer, maar mijn slechte gezondheid heeft ze nou eenmaal nodig.
Dat is je dan gelukt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik mag graag tegenstrijdigheden posten om verwarring te zaaien onder de andere posters.![]()
![]()
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Hiephoi, weer mijn mission voor vandaag tot een goed einde gebracht.![]()
Dan neem je maar smarties jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik heb geen pillen anders gaat het niet goed met mij, ik kan niet zo goed tegen bepaalde bestandsdelen ervan
Als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Was het van hem!?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Net even de evaluatieformulieren van de studenten van m'n seminar verwerkt.
Stond er bij een bij overige opmerkingen: Kusje!Hihi
Bangor Township Transportation Departmentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
"Your search for 'BttD' didn't return any results"
Zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef melismay het volgende:
Met mij wel hoor! Met jou ook? Lekker gewerkt?
Daar staat het dus voorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Bangor Township Transportation Department
Ben je morgen dan vrij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:04 schreef melismay het volgende:
Ik vond het helemaal geen toffe dag, ik wil gewoon vrij zijn op zaterdag
Toch jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, van een meisje. Geen idee welk meisje.
Ja, jammer dat TF niet weet om welk meisje het gaatquote:
Ik ben morgen wel vrij, maar dan ga ik maandag gewoon weer een volle werkweek in hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ben je morgen dan vrij?. Ik namelijk niet. Moet nog een website afronden. Komen ze lekker op tijd mee dat ik maandag een en ander af moet hebben. Zometeen ook weer even aan doorwerken, en morgen natuurlijk de hele dag
![]()
Maandag heb ik gelukkig weer niet zoveel te doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben morgen wel vrij, maar dan ga ik maandag gewoon weer een volle werkweek in hoor
Ik denk 1 van de knappe meisjes, van de andere meisjes neem ik aan dat ze niet zulke dingen op een evaluatieformulier zetten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, jammer dat TF niet weet om welk meisje het gaat
Is de bank inmiddels al weer droog?quote:
Surequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:45 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Is de bank inmiddels al weer droog?
quote:
We zijn toch niet jaloers he?quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:45 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Is de bank inmiddels al weer droog?
We? Ik ben (nog) geen onderdeel van de koninklijke familie... working on that one...quote:
Nee, we willen je nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We? Ik ben (nog) geen onderdeel van de koninklijke familie... working on that one...![]()
En wie ben jij? De zoveelste Bernhard bastaard?quote:
of een halfbroertje van de koninginquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wie ben jij? De zoveelste Bernhard bastaard?![]()
Bastaard klinkt leuker!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
of een halfbroertje van de koningin
Ik ben de eerste van Amalia!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wie ben jij? De zoveelste Bernhard bastaard?![]()
Heb het slechts deels meegekregen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef MissMSX het volgende:
Sure
Maar dat was een verdomd spannend potje darts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |