Bastaard klinkt leuker!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
of een halfbroertje van de koningin
Ik ben de eerste van Amalia!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wie ben jij? De zoveelste Bernhard bastaard?![]()
Heb het slechts deels meegekregen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef MissMSX het volgende:
Sure
Maar dat was een verdomd spannend potje darts
Al net zo'n sloerie als d'r moeder!quote:
heb je dan net zo'n lelijke kop als die troel?quote:
Ze was er vroeg bijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al net zo'n sloerie als d'r moeder!![]()
t gaat, nog koorts en duizelig bij opstaanquote:
Mijn zieke geest leest altijd eerst: Analiaquote:
Het zit in de familiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je dan net zo'n lelijke kop als die troel?
[afbeelding]
vies-sex-geobsedeerd-mannetjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Mijn zieke geest leest altijd eerst: Analia
quote:
tja dat wordt een greep naar de plastische chirurgiequote:
Anaal is zo 1999 als ik Mokster mag geloven!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Misschien vind ze dat wel fijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat nou het resultaat is van alle inteelt in die familiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je dan net zo'n lelijke kop als die troel?
[afbeelding]
Dat, in combinatie met te weinig oefening van zijn kant waarschijnlijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat nou het resultaat is van alle inteelt in die familie
Das nou een spannende theorie,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat, in combinatie met te weinig oefening van zijn kant waarschijnlijk!![]()
lolquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat nou het resultaat is van alle inteelt in die familie
Ik ga een beetje mn moeder bevoelenquote:
hmmm dat word dan hard oefenenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nou een spannende theorie,
van te weinig oefenen krijg je lelijke kinderen![]()
niet zeuren, gewoon hup die vinger erinquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ga een beetje mn moeder bevoelen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet zeuren, gewoon hup die vinger erin
zie je wel. is lekkerquote:
Zou het niet weten, als ik het zie is het nooit echt positief hoor (zie foto hier boven dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol
al viel t me mee dat ze soms toch wel wat beter uit kan zien
alleen altijd die vreseljjke jurkjes
Toen was ik er ook niet!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef melismay het volgende:
Vanmiddag was het hier een stuk gezelliger!
Vanaf maandag zal het wel weer druk zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef melismay het volgende:
Vanmiddag was het hier een stuk gezelliger!
zag laatst een opname op tv van met haar verjaardag, toen mensen voor haar zongen en zij mee deed met "hiep hiep hoera"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het niet weten, als ik het zie is het nooit echt positief hoor (zie foto hier boven dus)
Annie!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:10 schreef Anthraxx het volgende:
Hm, door meer te oefenen krijg je knappere kinderen?
Volgens mij is het nog altijd genetisch bepaald of je stuk kroost lelijk wordt.
Als ik begin over m'n gerochel en groene fluimen komt die jongen zo weer losquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Annie!Kom jij het weer gezellig maken?
Echt niet .. al is het alleen om Melis te irriterenquote:
En wat heb ik jou misdaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Echt niet .. al is het alleen om Melis te irriteren![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Echt niet .. al is het alleen om Melis te irriteren![]()
Dus ik moet zo hard mogelijk mijn best doen om lelijke kinderen te maken. Van nature maak ik dus erg knappe kinderenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm dat word dan hard oefenen
Hoor je dat BttDsucces jongen
vijandin dan tochquote:
Helemaal niets, irriteren is mijn hobby!quote:
je bent nu idd aan t oefenen om lelijke kids te makenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dus ik moet zo hard mogelijk mijn best doen om lelijke kinderen te maken. Van nature maak ik dus erg knappe kinderenDank je!
"So, what are you going to do when you find out the world's gonna explode within 15 minutes?"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent nu idd aan t oefenen om lelijke kids te maken
Snap je nu waarom het vanmiddag gezelliger was? Jouw humor is niet grappigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Helemaal niets, irriteren is mijn hobby!
En je hapt zo lief ..
Ja!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben graag van dienst op dat gebied hoor.
Ik las aarsvijandquote:
Dat is natuurlijk heel persoonlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Snap je nu waarom het vanmiddag gezelliger was? Jouw humor is niet grappig
Dat ga ik jou een beetje lerenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja!Eindelijk!
![]()
Vertel, in welk opzicht kun je mijn aartsvijand zijn?
Alleen, dat haatdragende zit niet zo in mijn aard .. Kan ik dat misschien dan ook leren ?![]()
Het lijkt eropquote:
Ach, gelukkig heb ik de dingen die er echt toe doen dan weer welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je hebt het of je hebt het niet.
Posts maar half quoten is ook een beetje lafjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb ik de dingen die er echt toe doen dan weer wel![]()
Is dat niet wat aardsvijanden doen ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Posts maar half quoten is ook een beetje lafjes natuurlijk.
Je bent nogal anaal gefixeerd.quote:
Hmmm, je hebt geen humor, je kan niet vijandig zijn, wat heb je dan eigenlijk wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb ik de dingen die er echt toe doen dan weer wel![]()
Probeer je nu te suggereren dat je op zoek bent naar leukere kanten van mij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmmm, je hebt geen humor, je kan niet vijandig zijn, wat heb je dan eigenlijk wel?
Laf zijn richting je aardsvijand is toch wel een teken dat je de mindere partij bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Is dat niet wat aardsvijanden doen ?
Ben er druk mee bezig! En ze werkt goed meequote:
Ben jij blij nu?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Ben er druk mee bezig! En ze werkt goed mee![]()
Ik ben er eigenlijk een beetje verbaasd over dat ze zo lief meewerktquote:
Ik ben dan ook een beginner in dat hele aardvijandengedoe ..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Laf zijn richting je aardsvijand is toch wel een teken dat je de mindere partij bent.
Lekker verder mee stoken, gaat goed dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk een beetje verbaasd over dat ze zo lief meewerkt
Jij zegt dat je gelukkig wel de eigenschappen hebt die er toe doen, dus ik was benieuwdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Probeer je nu te suggereren dat je op zoek bent naar leukere kanten van mij?
Hij reageert ook niet meerquote:
Dank jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Je bent langzaam, je hebt nog geen opmerking gemaakt die ik ook maar enigzins als beledigend zou kunnen ervaren, je bent laf. Kortom: je bent 1 grote mislukking!
Ah, de goede CSI reeks zie ikquote:
Ah, dus omdat ik jou niet kan beledigen ben ik laf en een mislukking ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Je bent langzaam, je hebt nog geen opmerking gemaakt die ik ook maar enigzins als beledigend zou kunnen ervaren, je bent laf. Kortom: je bent 1 grote mislukking!
Alsof slowchatten niet echt leuk is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef webspider het volgende:
Goed, ik ga ook eens iets echt leuks doen
quote:
Hmmm... Duurt wel lang dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]nope,
nog koorts en duizelig
met oor gaat wel beter
tja, antibiotica-kuur duurt n weekquote:
Hey, ff een vraagje he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]nope,
nog koorts en duizelig
met oor gaat wel beter
waarom moet hij mij betrekken bij dingen die hij gaat doen????quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey, ff een vraagje he?
Als Webspider iets interessanters gaat doen, moet hij jou dan niet gewoon daarbij betrekken?
Ow ik nam eigenlijk aan dat jullie je weekenden wel samen doorbrachten, zeker nu je ziek bent is het toch fijn als je vriendje voor je zorgt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom moet hij mij betrekken bij dingen die hij gaat doen????
mijn vriendje?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow ik nam eigenlijk aan dat jullie je weekenden wel samen doorbrachten, zeker nu je ziek bent is het toch fijn als je vriendje voor je zorgt?
Ah sorry, ik dacht het gelezen en gehoord te hebben, maar blijjkbaar heb ik t mis... sorryquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn vriendje?
sinds wanneer is hij mijn vriendje
hoe kom je daarop?
Ik voel me goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah sorry, ik dacht het gelezen en gehoord te hebben, maar blijjkbaar heb ik t mis... sorryT was je gegund hoor
Ik dacht een betrouwbare bron te hebben, maar helaas bleek hij uiteindelijk niet zo betrouwbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik voel me goeden gelukkig
en ziek maar dat terzijde
dus maak je daar maar niet druk om, maar ben benieuwd waar je dat dan gelezen of gehoord hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |