Tussen mij en Plato ja!quote:
Who the fuck is M ??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:33 schreef Plato1980 het volgende:
# Wil je weten wie de nieuwe liefde van M is?
Stomme filosofen van tegenwoordig!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:10 schreef melismay het volgende:
Ja dat weet ik ook niet.... het is Plato's schuld
OMG dat had ik nog niet eens gezien!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Who the fuck is M ??![]()
![]()
En nee, de liefde is bij mij nog steeds niet over . . .![]()
![]()
Ja dat bedoel ik maar, die kunnen hun mond weer niet houden enzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stomme filosofen van tegenwoordig!
Jaja, blahblah. Zou je niet weer eens hulp zoeken? Ik meen eens te hebben geleden dat je dat al eens hebt gedaan en het allesbehalve een succes was en je lijkt op zich wel happy om je te kunnen wentelen in alle ellende.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Who the fuck is M ??![]()
![]()
En nee, de liefde is bij mij nog steeds niet over . . .![]()
![]()
Om eerlijk te zijn...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:23 schreef melismay het volgende:
Als ik weg ben wordt er nog over me geluld, hebben jullie dan niks beters te doen?
Als je dat graag wilt, sure, why not.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:23 schreef MissMSX het volgende:
Zijn we aan 't zwelgen in de pijn van onmogelijke liefdes? mag ik meedoen?
* MissMSX zwelgtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je dat graag wilt, sure, why not.
Gelukkig heb ik een ruime inspiratie om uit te puttenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, dan kan ik vast ook wel meedoen
Daar is vast niet iedereen het over eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX zwelgt
Echt zin heeft 't niet he?
Nou blijkbaar niet dusquote:
Zwelgen is structureel zinloos, maar wel fijn for the moment beingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar is vast niet iedereen het over eens.
En zo zijn een aantal van de fijnste dingen in het moment op de lange duur structureel zinloosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zwelgen is structureel zinloos, maar wel fijn for the moment being
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |