abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_34040604
game on
pi_34040620
2-0
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34041028
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 08:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
2-0


Nog ff wat betreft de sfeer. SCH-supporters probeerden het alleen af en toe in de eerste helft, en zo overweldigend was dat nou ook weer niet. Voor de rest denk ik dat je of je oren niet open hebt gehad, of het geluid gewoon slecht door komt in die vissekom, zoals jullie dat zeggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door clauwheee op 14-01-2006 10:33:35 ]
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34041100
Heb je het tegen mij?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34041124
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb je het tegen mij?
Nee joh. Zo beter?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34041143
Stuk duidelijker inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34041318
eh wat heb je precies veranderd clauwheee?
pi_34041333
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:30 schreef anoukforza het volgende:
eh wat heb je precies veranderd clauwheee?


Er stond jullie probeerden, maar dat heb ik veranderd in SCH-supporters probeerden anders leek het net alsof ik op CMT reageerde en hem onder de SCH fans schaarde, wat hij niet zo leuk zou vinden geloof ik
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34041428
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:32 schreef clauwheee het volgende:

[..]



Er stond jullie probeerden, maar dat heb ik veranderd in SCH-supporters probeerden anders leek het net alsof ik op CMT reageerde en hem onder de SCH fans schaarde, wat hij niet zo leuk zou vinden geloof ik
ach, die CMT is nog niet helemaal wakker Voor mij was het vrij duidelijk dat je die voor CMT bedoelde en de rest voor gewoon de Heerenveensupporters in dit topic
pi_34041448
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:39 schreef anoukforza het volgende:

[..]

ach, die CMT is nog niet helemaal wakker Voor mij was het vrij duidelijk dat je die voor CMT bedoelde en de rest voor gewoon de Heerenveensupporters in dit topic
Tis nog vroeg, zo in het weekend

Doet me denken aan m'n SCHat!! Ben jij al wakker???
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34041460
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:39 schreef anoukforza het volgende:

[..]

ach, die CMT is nog niet helemaal wakker Voor mij was het vrij duidelijk dat je die voor CMT bedoelde en de rest voor gewoon de Heerenveensupporters in dit topic
Ik vroeg het gewoon, omdat er "je" stond met een quote van mij er bij.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34041498
nee, er stond ''jullie"
pi_34041552
Ik zie naast "jullie" toch ook echt "je" staan. Twee keer zelfs.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 10:58:19 #14
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34041648
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34041691
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zie naast "jullie" toch ook echt "je" staan. Twee keer zelfs.
Als clauwhee ook zegt dat er jullie stond danneh moet je nog ff wakker worden
pi_34041733
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:01 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Als clauwhee ook zegt dat er jullie stond danneh moet je nog ff wakker worden
quote:
je of je
Tweemaal.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34041757
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]


[..]

Tweemaal.
ah, nu zie ik het ook ja
pi_34041790
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34041799
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:00 schreef clauwheee het volgende:

[..]



Nog ff wat betreft de sfeer. SCH-supporters probeerden het alleen af en toe in de eerste helft, en zo overweldigend was dat nou ook weer niet. Voor de rest denk ik dat je of je oren niet open hebt gehad, of het geluid gewoon slecht door komt in die vissekom, zoals jullie dat zeggen.
Dat klopt denk ik wel - ik zag de Z-side wel springen maar hoorde helemaal niks, dat klopt natuurlijk niet.

Ik vond de sfeer in het uitvak ontzettend kut gisteravond, als je niet verder komt dan afzeikliederen over groenwitte homo's, cambuur en dat samaras maar snel naar arsenal moet, vind ik dat maar matig. Kreeg het nog bijna aan de stok met gasten die over Samaras stonden te kwelen.

Van ons uit een kutwedstrijd al zag ik in de samenvatting dan wel weer dat Heerenveen de meeste en beste kansen heeft gehad, maar de overwinning van Groningen was volledig terecht. Op strijd en vechlust en daardoor het geluk afdwingen en natuurlijk was de scheids onder de indruk van zo'n nieuw stadion en wou hij de sfeer niet verpesten

Heerenveen heeft het gewoon laten liggen, slechte opstelling, slecht gewisseld maar vooral ontzettend onsamenhangend en lui gespeeld. Als dit Heerenveen erg wordt gestoord in de opbouw, wat minder goed voetballende ploegen als Groningen doen, dan heeft het het ontzettend moeilijk.

Voor de rest ben ik laaiend over hoe de uitsupporters naar buiten moesten maar daar schrijf ik los nog wel eens wat over. Als je een keer 100 doden wil bij een voetbalwedstrijd, moet je het zo doen als in de Euroborg (enorme lange smalle gang met 1 bouwlamp, gisteren werd er ergens 1 vuurwerkbommetje afgestoken, er was meteen veel rook, als er iets ergers gebeurt )
pi_34041835
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[afbeelding]


Zijn jullie er nu uit CMT en Anoukforza?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34041861
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat klopt denk ik wel - ik zag de Z-side wel springen maar hoorde helemaal niks, dat klopt natuurlijk niet.
Inderdaad.
quote:
Voor de rest ben ik laaiend over hoe de uitsupporters naar buiten moesten maar daar schrijf ik los nog wel eens wat over. Als je een keer 100 doden wil bij een voetbalwedstrijd, moet je het zo doen als in de Euroborg (enorme lange smalle gang met 1 bouwlamp, gisteren werd er ergens 1 vuurwerkbommetje afgestoken, er was meteen veel rook, als er iets ergers gebeurt )
Ben ik wel met je eens, maar dat wist je al
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34041936
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:11 schreef clauwheee het volgende:

[..]



Zijn jullie er nu uit CMT en Anoukforza?
ja
pi_34041973
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:09 schreef SCH het volgende:
Ik vond de sfeer in het uitvak ontzettend kut gisteravond, als je niet verder komt dan afzeikliederen over groenwitte homo's, cambuur en dat samaras maar snel naar arsenal moet, vind ik dat maar matig. Kreeg het nog bijna aan de stok met gasten die over Samaras stonden te kwelen.

Pff..Samaras is tenminste eerlijk...
pi_34042009
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:20 schreef anoukforza het volgende:

[..]


Pff..Samaras is tenminste eerlijk. Als ik voetballer was en de kans had om naar Arsenal te gaan zou ik dat waarschijnlijk wel doen
Diezelfde lunatics gaan de volgende keer weer uit hun hersenloze dakje als hij er 2 x scoort of in een matige wedstrijd warmloopt. Net als bij Yildirim, snel gevierd en snel verguisd. Echt zo hypocriet.
pi_34042274
Inderdaad, nu speelt hij nog bij Heerenveen dus kan je hem maar beter aanmoedigen
Vond bij Heerenveen-Ajax het ''anti ajax'' liedjes gehalte nogal hoog, beter ga je ''forza Heerenveen''zingen ofzo. Maar goed, wat zeiden die gasten tegen jou toen je er wat van zei?
pi_34043087
Ik vond het ook wel opmerkelijk dat Samaras gezegd zou hebben in de zomer zeker te willen vertrekken, terwijl hij toch aantoont dat hij nog lang niet is uitgeleerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34043174
Dat is het hele punt ja, talent heeft hij maar hij moet zich nog flink ontwikkelen en dan moet je spelen. Bij Arsenal of een andere topclub zou dat nog lang niet aan de orde zijn.
That's all folks!
pi_34043447
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:35 schreef anoukforza het volgende:
Inderdaad, nu speelt hij nog bij Heerenveen dus kan je hem maar beter aanmoedigen
Vond bij Heerenveen-Ajax het ''anti ajax'' liedjes gehalte nogal hoog, beter ga je ''forza Heerenveen''zingen ofzo. Maar goed, wat zeiden die gasten tegen jou toen je er wat van zei?
Ze hielden wel op

Ik hoorde ze zeggen "alsof hij zelf zoveel zingt" Nou mooi wel, * SCH or
pi_34043554
Welke nummers zing jij meestal SCH?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34043626
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
Ik vond het ook wel opmerkelijk dat Samaras gezegd zou hebben in de zomer zeker te willen vertrekken, terwijl hij toch aantoont dat hij nog lang niet is uitgeleerd.
Ben ik met je eens, maar ga dan niet zo stom doen tegen je eigen spelers
pi_34043818
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:22 schreef methodmich het volgende:
Welke nummers zing jij meestal SCH?
Op een grote paddestoel
pi_34045397
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is het hele punt ja, talent heeft hij maar hij moet zich nog flink ontwikkelen en dan moet je spelen. Bij Arsenal of een andere topclub zou dat nog lang niet aan de orde zijn.
Bij Arsenal zou hij nauwelijks aan spelen toekomen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34045561
Ja precies, dat zeg ik. Zou niet goed zijn voor z'n carriere.
That's all folks!
pi_34047504
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bij Arsenal zou hij nauwelijks aan spelen toekomen.
Dat is dan zijn eigen keuze, lijkt me dat hij dat zelf ook wel weet.
pi_34047989
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 08:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
2-0
Sinds wanneer liggen FCDB en Groningen elkaar? Meende dat er in het verleden nog wel het 1 en ander speelde?
pi_34047997
Wat vond jij van de sfeer in het uitvak gisteren MaxPower?
pi_34048103
Ik zag gisteren nog een vierkoppig groepje feanfans bij de vertrekkende spelersbus staan. Leken mij wel potentiële MaxPowers. Klopt dat?
pi_34048109
Eerste helft wel ok. Keuze van de songs is af en toe te triest voor woorden. "oooh wat zijn ze stil" als het 0-0 staat bijvoorbeeld. Tweede helft was logischerwijs niks meer natuurlijk.
pi_34048123
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:57 schreef Cruoninga het volgende:
Ik zag gisteren nog een vierkoppig groepje feanfans bij de vertrekkende spelersbus staan. Leken mij wel potentiële MaxPowers. Klopt dat?
potentiële MaxPowers
pi_34048141
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:57 schreef Cruoninga het volgende:
Ik zag gisteren nog een vierkoppig groepje feanfans bij de vertrekkende spelersbus staan. Leken mij wel potentiële MaxPowers. Klopt dat?
Nee. Ik ben van P4 via P3 langs het stadion naar de kroeg gelopen. Toch nog zo'n 3 kwartier lopen.
pi_34048196
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:52 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Sinds wanneer liggen FCDB en Groningen elkaar? Meende dat er in het verleden nog wel het 1 en ander speelde?
FC Groningen kan ik als club redelijk waarderen. Supporterskwesties staan daar verder helemaal los van. Net zoals ik ADO Den Haag qua club 'n mooiere club vind dan bijvoorbeeld Heerenveen of Vitesse.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34048284
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:57 schreef MaxPower het volgende:
Eerste helft wel ok. Keuze van de songs is af en toe te triest voor woorden. "oooh wat zijn ze stil" als het 0-0 staat bijvoorbeeld. Tweede helft was logischerwijs niks meer natuurlijk.
Gewetensvraag: heb je meegezongen bij de Het zijn de Groen Witte Homo's?
pi_34048401
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Gewetensvraag: heb je meegezongen bij de Het zijn de Groen Witte Homo's?
Dat is geen gewetensvraag hoor, daar zing ik niet mee. Overigens stond ik in een gedeelte waar dat niet vandaan kwam. Wel binnensmonds een beetje Arsenal arsenal
pi_34048417
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:08 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dat is geen gewetensvraag hoor, daar zing ik niet mee. Overigens stond ik in een gedeelte waar dat niet vandaan kwam.
quote:
Wel binnensmonds een beetje Arsenal arsenal
pi_34086109
Serieus gerucht: Samaras per direct voor 8 miljoen euro naar Manchester City.
pi_34106363
quote:
Manchester City wol Samaras, 15/01/2006

Der is konkrete belangstelling fanút
Ingelân foar Hearrenfean-spits Georgios
Samaras. Grykske kranten melde dat
Manchester City de spits ha wol.

SC Hearrenfean-foarsitter Riemer van der
Velde befestiget de belangstelling, mar
wol dęr no ynhâldlik noch net op yn
gean. Moandei komt der mear dúdlikheid
nei it bestjoersoerlis.
Vertaling:Er is concrete belangstelling, en morgen na het bestuursoverleg komt er meer duidelijkheid.

Mijn conclusie: die is morgen weg.
pi_34106458
Lekker is dat. Zo houden we weinig over. Als het waar is, kun je ook weer zien hoeveel waarde de woorden van hem hebben. Laatst beweerde hij nog stellig dat ie het seizoen af zou maken. Overigens zou Heerenveen de poot ook een keer stijf kunnen houden door hem gewoon aan zijn contract te houden. Als hij zijn belofte waarmaakt, levert hij in de zomer ook nog wel genoeg op.

Ik mag hopen dat Riemer nu wel in ziet dat met het verlies van Samaras een directe versterking wel degelijk van belang is. Met Tarvajärvi en Bruggink redden we het niet.
Are you watching Paul Scholes!
pi_34106873
Verbeek zat gisteren alweer in Waalwijk dus Hoogendorp zal wel komen.
pi_34107059
Toch zie ik dan liever die Braziliaan uit de Zweedse competitie komen. Die is nog een stuk jonger. Hogendorp is natuurlijk een goeie spits, maar er zit niet echt meer groei in.
Are you watching Paul Scholes!
pi_34107470
Je gooit het seizoen weg inderdaad. Ik denk dat Hoogendorp dan gehaald wordt als gearriveerde spits om het seizoen nog te redden. Vervolgens heeft men een half jaar de tijd om een talent te scouten en die met langzame onderhandeling hierheen te halen.
  maandag 16 januari 2006 @ 00:21:30 #51
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34107883
Kan me niet voorstellen dat Hoogendrop zomaar weg mag, RKC wil ook wel eens bovenin eindigen...

Riemer zal wel behoorlijk moeten betalen,...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34108000
Hoogendorp drukt nogal zwaar op de begroting daar, met zijn salaris. Hij is ook eens gratis verhuurd aan Celta de Vigo geloof ik, als ze zijn salaris maar wilden betalen .

Dus ik denk dat Riemer daar wel een dealtje kan maken.
  maandag 16 januari 2006 @ 00:26:45 #53
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34108063
niet gratis, Ik meen dat Celta daar wel voor betaald heeft
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34114036
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:00 schreef FrisianReds het volgende:
Toch zie ik dan liever die Braziliaan uit de Zweedse competitie komen. Die is nog een stuk jonger. Hogendorp is natuurlijk een goeie spits, maar er zit niet echt meer groei in.
pi_34131134
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:26 schreef One_conundrum het volgende:
niet gratis, Ik meen dat Celta daar wel voor betaald heeft
Ja, driekwart ton geloof ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 januari 2006 @ 20:21:54 #56
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_34134191
quote:
Samaras spant arbitrage aan om transfer

16/1/2006 17:39

Georgios Samaras heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Manchester City. De Griekse spits heeft een arbitragezaak aangespannen om een transfer naar Engeland af te dwingen.

Naar verluidt willen de Engelsen een bedrag van zeven miljoen euro neertellen voor Samaras. Voorzitter Riemer van der Velde wil dat bedrag niet bevestigen, maar duidelijk is in ieder geval dat Heerenveen het bod te laag vindt.

Samaras laat het niet bij de weigering van zijn club zitten en hoopt via een arbitragezaak een transfer af te dwingen. De Griek gaf in eerder stadium al aan dat hij ondanks een contract tot 2008 tenminste komende zomer uit Friesland wil vertrekken. De interesse van Manchester City lijkt het afscheid te vervroegen.

Voor Heerenveen komen de perikelen rond Samaras op een vervelend moment. De club raakte deze winter ook al Klaas-Jan Huntelaar kwijt aan Ajax.
Bron: www.vi.nl

Is die gast nou helemaal gek geworden? Ze zijn in Heerenveen heel geduldig met hem omgegaan. Hebben hem de kans gegeven om een basisspeler te worden, en nu naai je de club die je al jaren overeind houd zo? Had ik toch niet van hem verwacht...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_34142190
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:21 schreef D1 het volgende:

[..]

Bron: www.vi.nl

Is die gast nou helemaal gek geworden?
Blijkaar
  maandag 16 januari 2006 @ 23:15:18 #58
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34142380
op www.abelenstra.com Zijn ze helemaal boos op em, maar naar schijnt zou hij daar 3,75 mil per jaar verdienen! en als Riemer er 7 á 8 mil voor kan krijgen moet mag samaras snel weg.

Lazovic
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 16 januari 2006 @ 23:30:37 #59
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34143062
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:15 schreef One_conundrum het volgende:
op www.abelenstra.com Zijn ze helemaal boos op em
Zat even op die site te kijken..en dan lees je zoiets:
quote:
groningen heeft een schuld van 3 miljoen.
Van Sprietsma op 2006-01-14 12:10:31
Hoe komt die spriet daar nou weer bij Grunn is financieel gezond op het moment
pi_34144507
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef Noca het volgende:

[..]

Zat even op die site te kijken..en dan lees je zoiets:
[..]

Hoe komt die spriet daar nou weer bij Grunn is financieel gezond op het moment
Niet helemaal waar Noca, Groningen heeft wel degelijk overbruggingskredieten open staan.
pi_34144562
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:15 schreef One_conundrum het volgende:
op www.abelenstra.com Zijn ze helemaal boos op em, maar naar schijnt zou hij daar 3,75 mil per jaar verdienen! en als Riemer er 7 á 8 mil voor kan krijgen moet mag samaras snel weg.
Dat salaris is natuurlijk lachwekkend, dat betalen ze niet eens aan de topspelers daar.
quote:
Lazovic
Zit al bij Partizan Belgrado (gelukkig)
pi_34150281
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef MaxPower het volgende:
Zit al bij Partizan Belgrado (gelukkig)
Ik heb hem liever dan Hoogendorp
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:16:13 #63
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34154964
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef MaxPower het volgende:

Zit al bij Partizan Belgrado (gelukkig)
Traint mee bij Partzian maar is nog opzoek naar een club (ADO)
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34156838
quote:
Het Dagblad van het Noorden meldt dat de spits van Hertha BSC een van de spitsen is, die Heerenveen op de korrel heeft als opvolger van Klaas Jan Huntelaar. Nando Rafaël werd recent ook in verband gebracht met AZ.

Rafael doorliep de jeugdopleiding van Ajax, maar kwam daar niet aan de bak omdat hij geen recht had op een verblijfsvergunning. In Duitsland was de spits wel welkom. Bij Hertha BSC speelde hij tot nu toe zeventig wedstrijden. Daarin kwam hij zestien keer tot scoren. Nando Rafaël beschikt inmiddels over een Nederlands paspoort.
How rude!
pi_34156918
We houden het in de gaten
Trots van het Noorden!
pi_34159021
Nando

dan zou ik al een stuk geruster de tweede seizoenshelft ingaan.
pi_34159038
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef MaxPower het volgende:
Nando

dan zou ik al een stuk geruster de tweede seizoenshelft ingaan.
Al maak ik me sowieso geen zorgen.
pi_34159189
Ik zou Hoogendorp halen als ervaren man. Die staat garant voor goals. Opvallend dat ie nog steeds bij RKC voetbalt.
The gum you like, is coming back in style.
pi_34159538
als Sammie ook opgerot is (sorry hoor, maar ná het aanspannen van een arbitragezaak hoeft 'ie van mij ook helemaal niet meer terug te komen...) stel ik voor: én Hoogendorp (ervaring+scoort ook nog steeds lekker) én een jong talent (Nando Rafael? Danko Lazovic? Ryan Babel? onbekende scandinaviër/wereldbewoner?) daarnaast heb je zelf nog Tarvajärvi lopen, die begint ook steeds beter te ballen en kan nu ritme in/bij het eerste opdoen... heb je 3 spitsen waarmee je op 3 fronten nog best aardig mee kan doen denk ik zo... mag Nando trouwens UEFA-cup spelen? volgens mij heeft 'ie dat in de pouleronde met Hertha ook gedaan, dus zou die niet meer Europees voor SC Heerenveen mogen uitkomen, toch?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34159687
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
als Sammie ook opgerot is (sorry hoor, maar ná het aanspannen van een arbitragezaak hoeft 'ie van mij ook helemaal niet meer terug te komen...) stel ik voor: én Hoogendorp (ervaring+scoort ook nog steeds lekker) én een jong talent (Nando Rafael? Danko Lazovic? Ryan Babel? onbekende scandinaviër/wereldbewoner?) daarnaast heb je zelf nog Tarvajärvi lopen, die begint ook steeds beter te ballen en kan nu ritme in/bij het eerste opdoen... heb je 3 spitsen waarmee je op 3 fronten nog best aardig mee kan doen denk ik zo... mag Nando trouwens UEFA-cup spelen? volgens mij heeft 'ie dat in de pouleronde met Hertha ook gedaan, dus zou die niet meer Europees voor SC Heerenveen mogen uitkomen, toch?
Klopt, en Hoogendorp mag nog wel..

Lijkt me een goed plan
How rude!
pi_34159756
Rafael en die gast uit Frankrijk - niks niet Hoogendorp - dan haak ik af.
pi_34165840
Nando Rafael bij Heerenveen zou leuk zijn. Fijne warme club voor die jongen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34165952
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef SCH het volgende:
Rafael en die gast uit Frankrijk - niks niet Hoogendorp - dan haak ik af.
Dan ga je niet meer naar het Abe Lenstra stadion?
That's all folks!
pi_34166463
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dan ga je niet meer naar het Abe Lenstra stadion?
Dan gaat ie voortaan naar cambuurr
How rude!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:54:57 #75
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34167015
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
als Sammie ook opgerot is (sorry hoor, maar ná het aanspannen van een arbitragezaak hoeft 'ie van mij ook helemaal niet meer terug te komen...) stel ik voor: én Hoogendorp (ervaring+scoort ook nog steeds lekker) én een jong talent (Nando Rafael? Danko Lazovic? Ryan Babel? onbekende scandinaviër/wereldbewoner?) daarnaast heb je zelf nog Tarvajärvi lopen, die begint ook steeds beter te ballen en kan nu ritme in/bij het eerste opdoen... heb je 3 spitsen waarmee je op 3 fronten nog best aardig mee kan doen denk ik zo... mag Nando trouwens UEFA-cup spelen? volgens mij heeft 'ie dat in de pouleronde met Hertha ook gedaan, dus zou die niet meer Europees voor SC Heerenveen mogen uitkomen, toch?
Ik denk dat Nando na 70 bundesliga duels ervaren genoeg is, bovendien is hij bij Ajax groot gebracht met 433. Als Nando komt mag Rickie wel blijven!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:55:33 #76
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34167037
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef SCH het volgende:
Rafael en die gast uit Frankrijk - niks niet Hoogendorp - dan haak ik af.
Frankrijk?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34167601
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dan ga je niet meer naar het Abe Lenstra stadion?
Dan word ik Ajax-fan

nou ja...........................dan heb ik even een wat moeilijker periode met mijn pompebledhart maa dat blijft wel kloppen hoor
pi_34167657
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:55 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Frankrijk?
Ik heb griep, was in de war.

Bedoelde Alvez van Malmo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:24:41 #79
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34168008
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan word ik Ajax-fan

nou ja...........................dan heb ik even een wat moeilijker periode met mijn pompebledhart maa dat blijft wel kloppen hoor
Als je pijn in je Pompebled hart krijgt kun je altijd nog VV Minnertsga supporteren
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34171597
Kunnen we Boukhari niet gewoon halen?
pi_34172019
Zou een hele goede aanwinst zijn voor Heerenveen! En dan twee keer Ajax kloppen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34172592
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef SCH het volgende:
Kunnen we Boukhari niet gewoon halen?
pfoe, ik was bij Ajax-NEC zondag en hij werd echt schan-da-lig uitgefloten
pi_34172760
Pi-Air is per direct transfervrij en mag weg bij NAC, kandidaat voor H'veen denk ik.
quote:
Van Hooijdonk mag direct weg bij NAC
Door MAARTEN WIJFFELS

BREDA - Pierre van Hooijdonk heeft toestemming gekregen om per direct transfervrij bij NAC te vertrekken.

De spits heeft het fiat van zowel de directie als hoofdtrainer Cees Lok. De 36-jarige spits was al eerder van plan om zijn contract dat komende zomer afloopt niet te verlengen. Afgelopen zondag is echter overeengekomen dat Van Hooijdonk per direct zonder afkoopsom weg kan.

Die onmiddellijke transfervrije status geldt alleen voor het buitenland en voor Ajax, Feyenoord, PSV, Heerenveen en AZ. Andere clubs in de eredivisie moéten nog wel een som op tafel leggen.

Het houdt redelijkerwijs in dat Van Hooijdonk voor 31 januari zijn transfervrije status moet benutten. Op die datum sluit de internationale transfermarkt weer voor een aantal maanden. Als Van Hooijdonk in de resterende twee weken van januari geen nieuwe club zou vinden, dan dient hij de resterende maanden van zijn NAC-contract alsnog uit.
Alleen de topclubs mag ie gratis versterken, directe concurrenten niet.
pi_34172789
Ja dat zou een mooi drama zijn.
pi_34172962
Ja van zo'n zeikerd wordt je niet vrolijk denk ik. En maar k*nkeren op alles en iedereen.
pi_34173039
pierre
pi_34173389
Er zit geld in Heerenveen en wie is er als de kippen bij?
pi_34173484
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef MaxPower het volgende:
Er zit geld in Heerenveen en wie is er als de kippen bij?
Hmm, inderdaad frappant.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34176510
Ik denk niet dat er iemand blij mee is als hij hier komt
Trots van het Noorden!
pi_34193645
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Kriebbel het volgende:
Ik denk niet dat er iemand blij mee is als hij hier komt
ik denk niet dat ik er op voorhand negatief tegenover sta... hij heeft wel veel ervaring, is balvast en een sterk aanspeelpunt voorin.. bovendien heeft 'ie een goede vrije trap en scoort 'ie ook wel (laatste tijd iets minder, maar dat kan ook aan het elftal waarin 'ie (nog) speelt liggen)..

maar mocht Pierre komen, dan in ieder geval nog een extra spits (Sammie hoeft van mij niet meer terug te komen... ) een typetje Nando Rafael/Ryan Babel/Afonso Alves/Danko Lazovic staat toch zeker wel op m'n verlanglijstje.. en ik blijf het halen van Rick Hoogendorp (voor de breedte) niet een slechte stap vinden...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34193682
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Kriebbel het volgende:
Ik denk niet dat er iemand blij mee is als hij hier komt
In de SCH-fora lees ik het tegendeel, zeker voor het komende half jaar. Als hij scoort, is ie snel populair.

Persoonlijk zit ik niet zo op dat soort types te wachten.
pi_34193695
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef SCH het volgende:
pierre
Wel makkelijk om er een friese bijnaam voor te verzinnen
pi_34193753
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:27 schreef SCH het volgende:

[..]

In de SCH-fora lees ik het tegendeel, zeker voor het komende half jaar. Als hij scoort, is ie snel populair.

Persoonlijk zit ik niet zo op dat soort types te wachten.
voor zowel halen van Pierre, Hoogendorp, Babel als Lazovic zou ik zeggen: half jaartje huren met optie tot koop (Pierre is zelfs transfervrij - half jaarcontract + evt verlengen)

tja.. ik begrijp je twijfel, hij heeft wel enigszins de naam tegen. maar ik denk dat sportief het best een hele goede zet kan zijn. bovendien, ik denk dat ook een Paul Bosvelt er wel wat mee kan

[ Bericht 3% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 18-01-2006 11:36:02 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34193763
AUB geen Pierre. Voor zijn vrije trappen hoeven we het niet te doen, aangezien Yildirim er wel instaat. En wat heeft die nou laten zien afgelopen periode? Ik zie em liever niet in een Heerenveen shirt.
Forza SCH.
pi_34194046
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:29 schreef Jelminho het volgende:
AUB geen Pierre. Voor zijn vrije trappen hoeven we het niet te doen, aangezien Yildirim er wel instaat. En wat heeft die nou laten zien afgelopen periode? Ik zie em liever niet in een Heerenveen shirt.
en wat heeft Ugür het afgelopen jaar laten zien? sinds het gemier omtrent kiezen voor Turks nationale elftal en Oranje heeft die arme ziel ook geen bal meer goed geraakt... afgelopen vrijdag tegen Groningen was het ook weer een drama, alhoewel ik wel het idee had dat hij (als één van de weinigen) probeerde te werken..

Pierre is transfervrij, biedt 'm een laag basissalaris, premie bij doelpunten/resultaat... hij mag zelfs Europees meevoetballen, kan meedoen om de play-offs... zit voor hem dus ook uitdaging in. en bevalt het niet, dan laat je 'm aan het eind van het seizoen toch gewoon weer gaan? altijd doen!!!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34195174
Ik zie iemand zoals Pierre niet graag bij Heerenveen, en zeker niet alsie een half jaar later weer vertrekt. Bouw nou gewoon rustig aan een team, koop jonge goede spelers waar je op langere termijn wat aan hebt (Ruud, Samaras, Huntelaar), en doe volgend seizoen opnieuw mee voor alle prijzen. We hebben dit seizoen ook nog te gaan, ik zie ons echt niet kansloos voor een plek bij de top 5 bv.
Forza SCH.
pi_34195355
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:11 schreef Jelminho het volgende:
Ik zie iemand zoals Pierre niet graag bij Heerenveen, en zeker niet alsie een half jaar later weer vertrekt. Bouw nou gewoon rustig aan een team, koop jonge goede spelers waar je op langere termijn wat aan hebt (Ruud, Samaras, Huntelaar), en doe volgend seizoen opnieuw mee voor alle prijzen. We hebben dit seizoen ook nog te gaan, ik zie ons echt niet kansloos voor een plek bij de top 5 bv.
zonder een goeie spits erbij zijn we dit seizoen 99% wel kansloos voor een prijs, laat staan de top5... en als je dan voor een prikkie Pierre kunt halen, dan zou ik die gok wel nemen... wat denk je dat het missen van Europees voetbal de club aan inkomsten scheelt? en stel dat je, mede door Pierre, de volgende ronde UEFA-cup haalt?

ik blijf erbij: halen die Van Hooijdonk en daarnaast nog een jonge, talentvolle spits met ervaring (Rafael?) en/of iemand die UEFA-cup mag spelen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34195383
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

zonder een goeie spits erbij zijn we dit seizoen 99% wel kansloos voor een prijs
Wie zegt dat Tarvajarvi geen goede spits is? Ik vind hem veel indruk maken. Hij is groot en sterk.
pi_34195472
Tarvajarvi is ee ngoede spits, heb em een paar zien spelen in het 2de. Echt goed.
Forza SCH.
pi_34195694
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie zegt dat Tarvajarvi geen goede spits is? Ik vind hem veel indruk maken. Hij is groot en sterk.
ja, maar ik denk niet dat hij het alleen kan doen... bovendien mag Tarvajärvi dus niet meedoen in Europa
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34196086
Meen je dat ? Issie niet opgegeven aan het begin van het seizoen ? Tyfus.
Forza SCH.
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:10:33 #102
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34197182
Ze kunnen em nu toch alsnog inschrijven?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34198059
Hij heeft al UEFA Cup gespeeld dus dat mag sowieso niet.
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:35:45 #104
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34198191
Volgens VI wil heerveen lazovic
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34198283
Als Samaras vertrekt.
That's all folks!
pi_34198385
Haal Sibon nou maar, goede spits en deed het goed bij Heerenveen. Mag ook Europees meedoen, volgens mij.
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:41:59 #107
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34198420
twijfel je daar nog aan dan?

Hij kan van 9 000 euro per week naar 70 000 per week en hij krijgt 20% van de transfersom, wat snel meer is dan 1 mil...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34198479
die 20% is dat een clausule? dat is nog meer dan PSV van ons kreeg voor Huntelaar
pi_34198486
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef Radegast het volgende:
Haal Sibon nou maar, goede spits en deed het goed bij Heerenveen. Mag ook Europees meedoen, volgens mij.
Hij heeft wel Europees gespeeld bij PSV dit seizoen, maar ik ben niet zo op de hoogte van de regelgeving op dat gebied.
That's all folks!
pi_34198507
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hij heeft wel Europees gespeeld bij PSV dit seizoen, maar ik ben niet zo op de hoogte van de regelgeving op dat gebied.
kan alleen CL geweest zijn = geen probleem.
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:44:38 #111
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34198523
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hij heeft wel Europees gespeeld bij PSV dit seizoen, maar ik ben niet zo op de hoogte van de regelgeving op dat gebied.
veroorzaakte penal tegen Fenerbace
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34203926
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef Radegast het volgende:
Haal Sibon nou maar, goede spits en deed het goed bij Heerenveen. Mag ook Europees meedoen, volgens mij.
Sibon heeft laten zien absoluut niet bij Heerenveen te passen.
Ik wil John de Jong wel weer terug maar dat is natuurlijk niet een echte spits.
pi_34204236
Er zijn genoeg mogelijkheden voor een nieuwe spits, maar wie moet er straks linksbuiten?

Nilsson is nog steeds te licht. Pranjic kan er goed spelen, maar die is op dit moment te hard nodig op het middenveld...
pi_34204822
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef Mabru het volgende:
Er zijn genoeg mogelijkheden voor een nieuwe spits, maar wie moet er straks linksbuiten?

Nilsson is nog steeds te licht. Pranjic kan er goed spelen, maar die is op dit moment te hard nodig op het middenveld...
Waarom is Nilsson te licht?
pi_34205348
dat heerenveen.headliner.nl is wel een erg handig linkje, thanks Maxpower
pi_34205401
Hij komt bijna nooit een man voor bij en ik zie zelden een goede voorzet van hem.
Hij mist nog te veel kracht en inzicht.

Verder doet hij zijn best wel en komt er waarschijnlijk ook wel.
pi_34206384
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:24 schreef anoukforza het volgende:
dat heerenveen.headliner.nl is wel een erg handig linkje, thanks Maxpower
ken em ook pas sinds kort
pi_34206519
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:44 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

veroorzaakte penal tegen Fenerbace
Dat weas VoH volgens mij?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:16:52 #119
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34207492
Lazovic zou een goede zijn. Samaras voor 8 miljoen weg. Huntelaar 9 miljoen. Geen slechte deal op voorhand.
pi_34208608
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:52 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat weas VoH volgens mij?
volgens mij Sibon, die vlak daarvoor inviel
pi_34210488
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Sibon heeft laten zien absoluut niet bij Heerenveen te passen.
?

25 wedstrijden, 15 goals toch?
pi_34210527
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:43 schreef Radegast het volgende:

[..]

?

25 wedstrijden, 15 goals toch?
Hij was ontzettend impopulair.
pi_34210620
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij was ontzettend impopulair.
Waarom? Lijkt mij wel een leuke vent.
pi_34210673
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:46 schreef anoukforza het volgende:

[..]

volgens mij Sibon, die vlak daarvoor inviel
nope voh veroorzaakte die pingel. Ecxhter sibon heef wel europees gespeeld dus die kan dan niet meer meedoen
pi_34210730
Sibon veroorzaakte de tweede penalty bij Schalke-PSV, en hij zou wel mogen spelen voor Heerenveen in de UEFA-cup.
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:53:14 #126
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34210815
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef Radegast het volgende:
Sibon veroorzaakte de tweede penalty bij Schalke-PSV, en hij zou wel mogen spelen voor Heerenveen in de UEFA-cup.
Dat was het ja.

Ik hoor nu ook al geluiden over Saidi en Östlund die beide weg mogen bij Feijenoord.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34210827
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:47 schreef Radegast het volgende:

[..]

Waarom? Lijkt mij wel een leuke vent.
Ik vond hem volstrekt onsympathiek en vervelend. Een van de grootste oetlullen die bij Heerenveen heeft gespeeld, en ik was enorm blij met zijn komst, vraag de moderators hier maar
pi_34211195
ohjee gaan we dat antieke topic weer kicken?
pi_34211228
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:53 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Dat was het ja.

Ik hoor nu ook al geluiden over Saidi en Östlund die beide weg mogen bij Feijenoord.
Geloof maar dat de fax onophoudelijk staat de printen in Heerenveen. Elke makelaar probeert nu zijn moeilijk te lozen klantjes te dumpen.
pi_34211331
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:03 schreef MaxPower het volgende:
ohjee gaan we dat antieke topic weer kicken?
pi_34212985
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:16 schreef pfaf het volgende:
Lazovic zou een goede zijn. Samaras voor 8 miljoen weg. Huntelaar 9 miljoen. Geen slechte deal op voorhand.
Nou, Lazo was maar 7 miljoen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34213045
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:44 schreef MaxPower het volgende:

[..]

kan alleen CL geweest zijn = geen probleem.
Oke, weet ik dat ook weer.

Lazo lijkt me een goede optie, ook voor Danko zelf.
That's all folks!
pi_34214118
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, Lazo was maar 7 miljoen.
dat gaat Riemer natuurlijk niet betalen
pi_34214242
Gelijkt heeft ie. Is nog niet een tiende deel waard.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34216155
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:24 schreef anoukforza het volgende:
dat heerenveen.headliner.nl is wel een erg handig linkje, thanks Maxpower
jammerlijk genoeg komt ieder bericht er 25x met een Hoofdletter op een iets andere plaats en een punt. of komma, extra in voor...

en Lazovic, hoe lang geleden riep ik dat? ik denk dat 'ie best wel wat kan klaarspelen, al had ik hem graag met Sammie willen zien, maar die heeft de boel verraden, dus dat gaat helaas niet door... eerst maar even afwachten dus wat Riemer en Gert-Jan uit de hoed toveren..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34218731
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

jammerlijk genoeg komt ieder bericht er 25x met een Hoofdletter op een iets andere plaats en een punt. of komma, extra in voor...
ik snap je niet?
quote:
en Lazovic, hoe lang geleden riep ik dat?
3 jaar geleden.
pi_34219174
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef anoukforza het volgende:

[..]

ik snap je niet?
[..]

3 jaar geleden.
excuus... dat ieder nieuwsbericht (bijvoorbeeld SC Heerenveen heeft interesse in Lazovic) door 20 verschillende sites wordt gemeld (die het allemaal weer van elkaar overnemen), en dat dit dus ook 20 keer in de tracker verschijnt...

en 3 jaar geleden is wat overdreven, maar fijn... meer iets van 3 weken terug geloof ik.. maar ik ben benieuwd, ik geloof even niet meer in al die geruchten, pas als op sc-heerenveen.nl staat dat én Lazovic én Van Hooijdonk én Hoogendorp én Nando Rafael én Afonso Alves én Ryan Babel hebben getekend ga ik geloven dat er een spits gecontracteerd is...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34219468
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
excuus... dat ieder nieuwsbericht (bijvoorbeeld SC Heerenveen heeft interesse in Lazovic) door 20 verschillende sites wordt gemeld (die het allemaal weer van elkaar overnemen), en dat dit dus ook 20 keer in de tracker verschijnt...
Dat is waar, maar daar lees ik wel snel overeen en zo pik ik toch snel al het huidige Heerenveen nieuws mee
quote:
ik geloof even niet meer in al die geruchten, pas als op sc-heerenveen.nl staat dat én Lazovic én Van Hooijdonk én Hoogendorp én Nando Rafael én Afonso Alves én Ryan Babel hebben getekend ga ik geloven dat er een spits gecontracteerd is...
ik zou de homepage van onze club toch maar iets beter vertrouwen
pi_34220038
Heerenveen komt vast weer met een onbekende gast uit Skandinavie aanzetten.
That's all folks!
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:24:11 #140
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34221017
Jammer genoeg wel ja, Koop es naam, maak het verlies van Huntelaar goed!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34221712
Bij NAC zie je wel dat het kopen van een naam niet altijd werkt.

Ik zou inzetten op die Ljubojevic. Jong, sterk, goede mentaliteit. Dat hebben we nodig.
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:39:11 #142
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34221806
Nando Rafael is ook een naam, Danko ook maar dat zijn geen jongens die aan het afbouwen zijn...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34229380
quote:
Een van de acht?

donderdag 19 januari 2006 02:52

Spitsen. Ze zijn de laatste paar dagen een hot item in Heerenveen. Een is reeds vertrokken naar Ajax, een tweede dreigt naar Manchester te gaan. Ondertussen worden er acht (!) spitsen gelinkt aan Heerenveen. Een voorstelrondje.

1. Pierre van Hooijdonk - Lijkt de makkelijkste optie. Gaf gisteren aan te vertrekken bij NAC "omdat het plezier ontbrak". Hij kan transfervrij overgenomen worden van NAC. Feyenoord lijkt de enige concurrent om zijn handtekening. Is speelgerechtigd voor de UEFA Cup.

2. Danko Lazovic - Volgens diverse geruchten heeft Sc Heerenveen gevraagd Lazovic te huren van Leverkusen. Leverkusen heeft inmiddels toestemming van Feyenoord om Danko door te kunnen verhuren. Enig roet in het eten zou kunnen zijn dat Leverkusen al overeenstemming heeft met ADO Den Haag over een eventuele verhuur. Is speelgerechtigd voor de UEFA Cup.

3. Afonso Alves - Braziliaanse spits bij Malmo FF. Scoort er lustig op los in de Zweedse competitie. Sc Heerenveen zou 1,35 miljoen hebben geboden, maar dat zou veel te weinig te zijn volgens de voorzitter van Malmo FF. Is niet speelgerechtigd voor de UEFA Cup.

4. Nando Rafael - Moest weg bij Ajax omdat hij geen verblijfsvergunning kreeg in Nederland. Bloeide op in Berlijn bij Hertha. Is inmiddels Duits jeugdinternational en in bezit van een Nederlands paspoort. De link met Heerenveen is misschien meer de hoop dan daadwerkelijk serieuze geruchten. Is niet speelgerechtigd voor de UEFA Cup

5. Rick Hoogendorp - Drukt met zijn salaris zwaar op de begroting in Waalwijk. Heeft te kennen gegeven wel oren te hebben naar Heerenveen "maar het is niet aan de orde". Is speelgerechtigd voor de UEFA Cup.

6. Goran Ljubojevic - Kopsterke spits van Dinamo Zagreb en het oude teamgenootje van Daniel Pranjic. Is kort aan Heerenveen gelinkt geweest, maar kan ook naar BelgiĂŤ. Is speelgerechtigd voor de UEFA Cup.

7. Ryan Babel - Ontevreden bij Ajax nu Klaas-Jan Huntelaar is aangetrokken. Een overgang is echter onwaarschijnlijk nu Ajax kenbaar heeft gemaakt dat Charisteas en niet Babel mag vertrekken. Is speelgerechtigd voor de UEFA Cup.

8. Michael Bradley - Youngster bij de New Jersey Metrostars, speelde voor Team USA op het WK -20 in Nederland. Zal geen directe opvolger van Huntelaar of Samaras zijn, maar een man voor de toekomst. Werkte al een stage af bij Heerenveen en men is blijkbaar tevreden over zijn ontwikkeling. Is speelgerechtigd voor de UEFA Cup.

http://sc.heerenveen.org/?p=actueel/nieuws/2753
pi_34241642
quote:
‘Samarasociaal’ over de hekel bij Fean-fans

Gepubliceerd op 19 januari 2006, 12:16

HEERENVEEN - Het is voor Georgios Samaras hopen dat hij vóór zaterdag nog wordt verkocht aan Manchester City. Honderden supporters van SC Heerenveen geven namelijk via internet blijk van hun ongenoegen omtrent de handelwijze van de jonge Griek, die een arbitragezaak heeft aangespannen om de transfer af te dwingen. Als de aanvaller zaterdag voetbalt tegen Sparta, dan zal hij door de eigen fans met fluitconcerten worden bejegend, zo melden ze op het ‘net'.

‘Samarasociaal', ‘Griekse verrader' en ‘$amara$' wordt hij genoemd. De Griek heeft binnen enkele dagen zijn status als publiekslieveling verspeeld bij de Fean‑fans. De supporters kunnen het niet verkroppen dat Samaras kiest voor positieverbetering. Volgens Engelse media gaat hij ¤3,6 miljoen per jaar verdienen, ofwel een slordige ¤70.000 per week. Dat mag met recht een positieverbetering worden genoemd, omdat volgens de Engelse kranten Samaras bij Heerenveen ¤9000 per week ontvangt.

www.leeuwardercourant.nl
Mooi stukje journalistiek van de LC...
pi_34242937
quote:
Als de aanvaller zaterdag voetbalt tegen Sparta, dan zal hij door de eigen fans met fluitconcerten worden bejegend, zo melden ze op het ‘net'.
Nooit een keer dat dat gebeurt
Trots van het Noorden!
pi_34248188
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Mooi stukje journalistiek van de LC...
Belachelijk stukje zeg. De fans zouden het niet kunnen verkroppen dat hij kiest voor positieverbetering, dat is volgens mij echt flauwekul. De fans kunnen het niet verkroppen dat hij nog maar kort geleden zo hoog opgeeft over Heerenveen en nu een zaak tegen de club aanspant.

Linkse pers
pi_34248296
¤9000 per week is dan ook wel schandalig natuurlijk. Daar kun je geen droog brood van kopen.

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34248373
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:11 schreef Suijk het volgende:
¤9000 per week is dan ook wel schandalig natuurlijk. Daar kun je geen droog brood van kopen.

Mijn gedachte!
pi_34248604
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:11 schreef Suijk het volgende:
¤9000 per week is dan ook wel schandalig natuurlijk. Daar kun je geen droog brood van kopen.

Zelfs ik als student krijg haast nog meer
Trots van het Noorden!
pi_34249318
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:22 schreef Kriebbel het volgende:

[..]

Zelfs ik als student krijg haast nog meer
Bijbaantje als profvoetballer ofzo?
pi_34268500
quote:
Bradley bijna van sc Heerenveen

De onderhandelingen tussen sc Heerenveen en Metro Stars leken stroef te verlopen, maar het einde is nabij. De Amerikaan Michael Bradley had de hoop gevestigd op een vertrek naar de Eredivisie, die er nu ook lijkt te komen.
Dat het tot een overgang van Bradley komt lijkt zo goed als zeker, het is echter een kwestie van tijd. De Friezen hopen de middenvelder nog voor het sluiten van de transfermarkt binnen te halen, zodat hij mee kan spelen in de UEFA Cup. Volgens bigapplesoccer gaat hij een salaris van ¤178.000 verdienen. Volgens een woordvoerder van de Metro Stars is de deal rond, op enkele formaliteiten na.

De 18-jarige middenvelder was vorig seizoen twee weken op stage bij de Friezen en liet een aardige indruk achter. Deze zou echter niet goed genoeg zijn geweest waardoor hij geen contract aangeboden kreeg. De Amerikaan probeerde het vervolgens bij het Belgische Anderlecht waar hij ook geen contract wist te verdienen.
Bron
Trots van het Noorden!
pi_34269011
Hij was niet goed genoeg maar komt toch?
pi_34269991
Ja die zin snap ik ook niet helemaal
en dan willen ze 'm ook nog mee laten spelenin de UEFA cup.

Misschien dat'ie in tussentijd veel bijgeleerd heeft?
Trots van het Noorden!
pi_34270211
Ik had laatst ergens gelezen dat hij afgelopen seizoen heel goed gespeeld heeft en dat dat veel indruk heeft achtergelaten bij Heerenveen.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:28:33 #155
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34272148
ik heb ergens gelezen dat ie voor de metrostars iets van 30 wedstrijden in de comp had gespeeld
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34274029
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:02 schreef Kriebbel het volgende:

Misschien dat'ie in tussentijd veel bijgeleerd heeft?
En ik heb vorige week gelezen dat hij zich dit seizoen enorm ontwikkeld heeft.
That's all folks!
pi_34285147
Samaras en SC Heerenveen respecteren elkaar

HEERENVEEN (ANP) - De Griekse spits Georgios Samaras en zijn werkgever SC Heerenveen hebben volgens voorzitter Riemer van der Velde ,,totaal geen oorlog met elkaar.'' De Friese preses had dat in sommige kranten gelezen en besloot derhalve vrijdagmiddag een persconferentie te houden. ,,We gaan helemaal niet rollebollend over straat. Integendeel, we hebben veel respect voor elkaar'', zei Van der Velde.

Samaras wil weg bij SC Heerenveen en heeft een arbitragezaak tegen zijn werkgever aangespannen. Manchester City aast op de Griek en heeft inmiddels twee keer een bod op hem gedaan. Maar SC Heerenveen vindt het bedrag nog steeds te laag. Over de hoogte van de gevraagde afkoopsom wil Van der Velde geen mededelingen doen. ,,In de media lees ik allerlei onfatsoenlijk hoge bedragen. Ik snap niet waar men het vandaan haalt.''

Van der Velde maakt er geen geheim van dat hij - kort na de overgang van spits Klaas-Jan Huntelaar naar Ajax - Samaras niet wil missen. ,,Want we hebben voor Huntelaar nog geen vervanger kunnen vinden. Het valt ons nu wat rauw op het dak dat Samaras mogelijk ook vertrekt. De arbitragecommissie moet daar maar uitspraak over doen. Wij hebben begrip voor Samaras zijn standpunt en omgekeerd heeft hij dat voor ons. Ik hoop dat de supporters zaterdag tijdens de wedstrijd tegen Sparta er ook zo over denken. Samaras verdiend ten allen tijden respect. Hij is een eerlijk en goed mens'', aldus Van der Velde.

Minder te spreken is Van der Velde over de werkwijze van Manchester City. ,,Die Engelsen hebben eerst Samaras en diens zaakwaarnemer benaderd. Pas daarna zijn ze bij ons terecht gekomen. Die volgorde staat me niet aan. Je hoort je eerst bij een club te melden, vind ik.''
pi_34285200
Dat is inderdaad ook niet netjes van Manchester City. Zo creëren ze een situatie die voor Heerenveen onhoudbaar is natuurlijk, als je de betreffende speler eerst gek gaat maken met allerlei vooruitzichten.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34286034
Wat een spelfout in dat ANP-bericht. "Samaras verdiend..."
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:50:27 #160
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34286858
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:28 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb ergens gelezen dat ie voor de metrostars iets van 30 wedstrijden in de comp had gespeeld
Stond in VI: 30 wedstrijden 1goal 4 assists
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34288347
Wow, daar gaat Heerenveen toch relaxed mee om zo op het oog.
That's all folks!
pi_34294326
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, daar gaat Heerenveen toch relaxed mee om zo op het oog.
Dat is dan ook wel weer Riemer
pi_34310272
quote:
Hoofdwond maakt meespelen Seip onzeker
20/1/2006 16:39

Heerenveen kan tegen Sparta mogelijk niet beschikken over Marcel Seip, die op de training een wond in zijn gezicht opliep.
De ochtendtraining eindigde voor Seip in mineur. De verdediger kwam hard in botsing met Jeroen Drost. De schade was een wond net boven zijn oog. Seip moest voor de behandeling naar het ziekenhuis. Zijn oog zit dicht, hetgeen reden is pas op de wedstrijddag te bepalen of het meespelen verantwoord is.

Ook Drost kwam er niet zonder kleerscheuren vanaf. Maar de hechtingen zijn geen obstakel voor een optreden zaterdag tegen Sparta Rotterdam.

Als Seip inderdaad niet kan spelen tegen Sparta, zal trainer Gertjan Verbeek moeten improviseren over de positie centraal achterin. Michel Breuer, die kampt met een hamstringblessure, is immers niet beschikbaar.
nou vind ik het nog niet eens zo erg dat Seip waarschijnlijk niet mee kan doen, die jongen voetbalt alleen maar tegen zichzelf, maar Breuer is nog steeds geblesseerd.. ik ben benieuwd hoe Gert-Jan dit op gaat lossen, met de lekke verdediging die we dit seizoen zonder blessures al hebben.. want we moeten vanavond natuurlijk wel winnen van, met alle respect, Sparta..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:04:41 #164
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34310861
Henrico in het centrum, prager op middenveld erbij
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34311083
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef One_conundrum het volgende:
Henrico in het centrum, prager op middenveld erbij
en wie heb je dan nog op rechts? Saďd? of driemansdefensie: Jeroen-Petter-Henrico met daarvoor versterkt middenveld Pranjic-Kissi-Bruggink/Hansen-Bosvelt en voorin Samaras-Tarvajärvi-Nilsson.. (ja, ik ga van links naar rechts)

nouja, als we maar 3 punten pakken
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34311132
Berry Powel naar Heerenveen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34311170
bron?
pi_34311224
zou die willen...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:17:47 #169
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34311248
343 deed ie tegen ajax ook maar die deden 442, sparta speelt ook zo zeker?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34311439
Sparta speelt volgens mij altijd 'gewoon' 4-3-3... nouja, nog een paar uurtjes, dan weten we het... deze wedstrijd moet in ieder geval gewonnen worden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34311567
Ben wel benieuwd of Hans Vonk nog een leuke club vindt trouwens.
pi_34311611
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:14 schreef MaxPower het volgende:
bron?
Ik hoorde het gisteren op de tribune. Niet heel erg betrouwbaar allemaal natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34311707
Ik heb liever Paul Verhaegh.
pi_34311751
Ik denk dat Samaras gewoon het seizoen afmaakt bij ons en dat we rustig op zoek gaan naar een nieuwe spits in de zomer.
pi_34312330
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:32 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb liever Paul Verhaegh.
Voor 3 miljoen, mogen jullie ze allebei hebben
pi_34312922
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:32 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb liever Paul Verhaegh.
Ik hoop niet dat die naar Heerenveen gaat, Berry Powel wil ik wel komen brengen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34314696
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:27 schreef SCH het volgende:
Ben wel benieuwd of Hans Vonk nog een leuke club vindt trouwens.
Ajax Cape Town, schijnt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34314710
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ajax Cape Town, schijnt.
En daarna ws. een functie bij Heerenveen.
pi_34314756
Niet gek dan. Eerst nog even lekker in je geboorteland uitbuiken en dan bij zijn favoriete club gaan werken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:08:18 #180
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34316647
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat die naar Heerenveen gaat, Berry Powel wil ik wel komen brengen.
Hoe oud is Powel precies? ik dacht 25 kan dat?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34316945
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:08 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Hoe oud is Powel precies? ik dacht 25 kan dat?
Ja, hij is van 1980. Hij wordt 26 dit jaar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:40:05 #182
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34317676
quote:
vermoedelijke opstelling SC Heerenveen:

Brian Vandenbussche; Saďd Bakkati, Petter Hansson, Marcel Seip, Jeroen Drost; Paul Bosvelt, Abdelkarim Kissi, Danijel Pranjic; Ugur Yildirim, Arnold Bruggink, Georgios Samaras
En powel is dat te oud...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34330372
Meest vreselijke wedstrijd van Heerenveen waar ik ben geweest En dan was het voetbal nog het minst erge, kan je nagaan.
Normaliter sta ik altijd midden in het Nieuw Noord vak, vanavond zagen mn vriendin en ik een plekje vrij op rij 1, rechts in het vak vlakbij de wand met vak 9. Daar hadden we nog nooit eerder gestaan en zullen we ook nooit meer staan. Wat een niveau, vreselijk. Alleen maar bier drinken, boeren, lomp proberen in gesprek met je te komen etc. In de rust zijn we verhuisd naar iets hoger aan die kant, wat het er nog erger op maakte. Kerels van 40+ inclusief trouwringen en mijn god wat waren ze dronken. Ineens probeerde 1 van die kerels mij te kietelen. Mn vriendin zei ''blijf van dr af!!''. Waarop die dronken kerel zei ''je moet je bek houden, anders hang ik hem erin''. Ik was haast blij dat ik 10 minuten voor tijd weg moest om de trein te halen. Nooit weer daar aan die kant van het vak

[ Bericht 1% gewijzigd door anoukforza op 22-01-2006 11:19:21 ]
pi_34347365
Bizar... Gelijk heb je anoukforza. Al denk ik dat die kerel in zijn staat hem er eerder naast gehangen had. Volgende keer niet meer bij de Ankertjes gaan staan dus.

Maar wel raar, Samaras die al een soort van afscheid neemt en nog weg moet gaan...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 23 januari 2006 @ 10:16:22 #185
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_34370400
ach, als je bijvoorbeeld ook de wedstrijd uit tegen Groningen kijkt waarin een deel van onze 'fans' niet verder komt dan 'groen-witte homo's' en 'Sammie naar Arsenal' en wat proberen om de Groningers te provoceren/ruzie te zoeken, dan verbaast mij dit ook niks.. en als ik alle verhalen lees over het gedrag van een (gelukkig klein) deel van NN afgelopen zaterdag, ze moeten zich schamen!!!

van mij hoeft Sammie ook niet meer te blijven na die actie van 'm. dat 'ie weg wil na zo'n aanbieding snap ik wel, alleen de wijze waarop 'ie het speelt, nee.. dat vind ik erg jammer en daarmee heeft 'ie 't bij mij verknald, maar dat kun je ook op een fatsoenlijke manier uiten.

dat 'ie al vast afscheid neemt vind ik tot op zekere hoogte ook wel mooi. hoe groot is nu de kans dat 'ie nog blijft? ik denk vrijwel nihil.. Sammie weet dat ook. dan vind ik het mooi dat hij in ieder geval nog even afscheid neemt van de fans, in plaats van als een dief in de nacht er tussen uit te knijpen richting Manchester..

gezien het wedstrijdbeeld van afgelopen zaterdag, 't moet toch genoeg zeggen dat na Sammie en KJ de topscorer van SC Heerenveen er 2 in heeft liggen, een gedeelde plek voor Bosvelt, Yildirim, Bruggink, Tarvajärvi en Pranjic... al is het een 'paniekaankoop', zo lang die maar het komende half jaar z'n doelpuntjes maakt vind ik het prima! want een scorende/dragende speler hebben we nodig, als Sammie überhaupt al mocht blijven, dan nog kan 'ie het niet alleen en Tarvajärvi lijkt het vertrouwen van Gert-Jan niet te krijgen.. Bruggink doet ongetwijfeld stinkend z'n best, maar die jongen moet eens SIMPEL gaan voetballen, daar bereikt 'ie veel meer mee..
ik ben echt heel benieuwd naar wat er de komende 1,5 week gaat gebeuren.. maar zonder één of twee gerichte versterkingen gaan we het zelfs zaterdag in Roosendaal nog heel erg moeilijk krijgen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34370449
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
ach, als je bijvoorbeeld ook de wedstrijd uit tegen Groningen kijkt waarin een deel van onze 'fans' niet verder komt dan 'groen-witte homo's' en 'Sammie naar Arsenal' en wat proberen om de Groningers te provoceren/ruzie te zoeken, dan verbaast mij dit ook niks.. en als ik alle verhalen lees over het gedrag van een (gelukkig) klein deel van NN afgelopen zaterdag, ze moeten zich schamen!!!

van mij hoeft Sammie ook niet meer te blijven na die actie van 'm. dat 'ie weg wil na zo'n aanbieding snap ik wel, alleen de wijze waarop 'ie het speelt, nee.. dat vind ik erg jammer en daarmee heeft 'ie 't bij mij verknald, maar dat kun je ook op een fatsoenlijke manier uiten.

dat 'ie al vast afscheid neemt vind ik tot op zekere hoogte ook wel mooi. hoe groot is nu de kans dat 'ie nog blijft? ik denk vrijwel nihil.. Sammie weet dat ook. dan vind ik het mooi dat hij in ieder geval nog even afscheid neemt van de fans, in plaats van als een dief in de nacht er tussen uit te knijpen richting Manchester..

gezien het wedstrijdbeeld van afgelopen zaterdag, 't moet toch genoeg zeggen dat na Sammie en KJ de topscorer van SC Heerenveen er 2 in heeft liggen, een gedeelde plek voor Bosvelt, Yildirim, Bruggink, Tarvajärvi en Pranjic... al is het een 'paniekaankoop', zo lang die maar het komende half jaar z'n doelpuntjes maakt vind ik het prima! want een scorende/dragende speler hebben we nodig, als Sammie überhaupt al mocht blijven, dan nog kan 'ie het niet alleen en Tarvajärvi lijkt het vertrouwen van Gert-Jan niet te krijgen.. Bruggink doet ongetwijfeld stinkend z'n best, maar die jongen moet eens SIMPEL gaan voetballen, daar bereikt 'ie veel meer mee..
ik ben echt heel benieuwd naar wat er de komende 1,5 week gaat gebeuren.. maar zonder één of twee gerichte versterkingen gaan we het zelfs zaterdag in Roosendaal nog heel erg moeilijk krijgen
Mooi betoog
Trots van het Noorden!
pi_34370976
Betoog betoog? Gewoon een post met zn mening
  maandag 23 januari 2006 @ 13:09:31 #188
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34375133
Everton biedt meer voor Samaras
23/01 Everton is bereid meer voor aanvaller Georgios Samaras van SC Heerenveen te betalen dan Manchester City. Dat melden Engelse media maandag.

Een delegatie van Everton zat zaterdag op de tribune tijdens SC Heerenveen - Sparta (0-0) om de aanvaller te bekijken. Erg onder de indruk zullen de Engelsen niet geweest zijn, maar volgens Daily Mirror is Everton desondanks bereid om acht miljoen euro te betalen voor Samaras. Het hoogste bod van Manchester City zou ongeveer 7,5 miljoen euro zijn. Everton is hard op zoek naar een vervanger van Marcus Bent. Die spits vertrok onlangs naar Charlton Athletic.

De kans dat Georgios Samaras gaat spelen voor Manchester City blijft ondanks de concurrentie van Everton levensgroot aanwezig. De Griek heeft al een persoonlijk akkoord bereikt met City. SC Heerenveen wil hem vooralsnog niet laten gaan en vraagt tien miljoen euro. De transfer van Georgios Samaras is woensdag in Zeist de inzet van een arbitragezaak, die door de speler is aangespannen.

abelenstra.com
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34403851
En ook vandenbussche staat in de belangstelling:
quote:
FC Brussels heeft interesse getoond in Brian Vandenbussche. De doelman heeft een aflopend contract bij SC Heerenveen, waar hij tweede keus is achter Boy Waterman. Het is nog onbekend of de Belg belangstelling heeft voor een terugkeer naar zijn vaderland. Bij de Friezen staat hij namelijk voorlopig nog onder de lat, bij afwezigheid van de langdurig geblesseerde Waterman
Bron
Trots van het Noorden!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:58:59 #190
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34412144
quote:
SC Heerenveen lijft Amerikaans talent in

24/1/2006 12:47

Michael Bradley verruilt per direct de Amerikaanse Major League Soccer (MLS) voor de Eredivisie. De Amerikaanse middenvelder dankt zijn langlopende contract bij SC Heerenveen aan een geslaagde stage.

Bradley maakte in 2004 een valse start van zijn profloopbaan. Door een voetblessure kwam de Amerikaanse jeugdinternational dat jaar niet in actie. Maar afgelopen seizoen maakte hij meer klaar. De achttienjarige middenvelder, die op 2 april jongstleden onder zijn vader Bob Bradley debuteerde in de MLS, startte dertig wedstrijden in de basis bij MetroStars.

Ook SC Heerenveen was onder de indruk van Bradley, die vorig jaar een stage afwerkte in Friesland. Dat bezoek heeft nu geleid tot een contract tot zomer van 2009, dat wordt ondertekend als de medische keuring woensdag zonder problemen verloopt.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:43:30 #191
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_34415630
Is Johan Vonlanthen niet een goede vervanger voor Huntelaar?

Is hij nog van PSV? Hij maakt het nog niet echt bij NAC, ik denk dat hij het wel kan bij SC heerenveen
pi_34419416
Gefeliciteerd Heerenveen

Emmen speelstad voor het EK onder 21 in 2007
EMMEN - Voor het EK onder 21 in 2007 heeft de KNVB gekozen voor Emmen als speelstad, meldt RTV Limburg. Naast Emmen zijn ook Heerenveen, Arnhem en Doetinchem speelstad. Aan het toernooi doen acht landen mee. De gemeente Emmen wil het besluit niet bevestigen.

Vanmiddag brengt een KNVB delegatie een bezoek aan Emmen. Naast Emmen hadden zich nog tien steden aangemeld als kandidaatspeelstad. Eindhoven, Heerenveen, Groningen, Doetinchem, Arnhem, Sittard, Kerkrade, Nijmegen, Den Bosch en Rotterdam.
Hoi.
pi_34419734
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef pekel het volgende:
Gefeliciteerd Heerenveen
<knip>
Het is nog niet helemaal zeker hoor:
quote:
De plaatsen Groningen, Emmen en Heerenveen zijn nog steeds in de race als speelsteden voor het EK voetbal onder 23 jaar, dat in 2007 in Nederland zou worden gehouden.

Gisteren werd bekend dat kandidaten als Sittard, Kerkrade, Enschede en Rotterdam (Sparta) definitief zijn afgevallen.

De regionale Limburgse zender L1 beweerde gisteren dat de keuze definitief is gevallen op Emmen, Heerenveen, Arnhem en Doetinchem, maar dat werd namens de KNVB door Harry Been ontkend.

Hij liet weten dat er nog zeven kandidaten zijn voor de vier speelsteden. Vandaag worden Emmen, Groningen en Heerenveen met een bezoek van een delegatie van de voetbalbond vereerd, terwijl later de andere potentiële EK‑stadions worden bezocht.

Volgens Been valt er pas rond begin maart een definitief besluit over de speelsteden van het EK van volgend jaar.
Bron: Dvhn.nl
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34419827
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Het is nog niet helemaal zeker hoor:
[..]

Lijkt me sterk dat L1 4 namen uit de lucht grijpt. .
Hoi.
pi_34420089
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:59 schreef pekel het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat L1 4 namen uit de lucht grijpt. .
Als de KNVB zegt dat ze in maart pas beslissen en ze de stadions nog gaan bezoeken, dan lijkt me dit een wat voorbarige conclusie. Maar er zal sowieso wel eentje van hier uit het Noorden tussen zitten. Of L1 gelijk heeft zien we in maart dan wel weer.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34425732
gerucht: Diego Klimowicz
Een ongeloofwaardig gerucht: Diego Klimowicz naar Heerenveen. Deze Argentijnse spits zou in de belangstelling staan van Heerenveen. Dit seizoen scoorde Klimowicz 9 doelpunten in 16 duels.

Sky Sports meldt vandaag dat Heerenveen naast spits Tomas Jun zou grijpen. De 23-jarige Tsjech lijkt voor het Schotse Hearts te gaan kiezen.

beetje jammer weer !
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:08:29 #197
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34425797
dat van Jun was al langer bekend, dat van Klimowicz hoorde ik vandaag voor het eerst
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34426082
Dat Klimowicz gerucht geloof ik ook niet veel van. Normaalgesproken is die gast niet te betalen.
That's all folks!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:44:12 #199
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34427127
quote:
24/01 In Zeist staat woensdag 'De Zaak Samaras' op de rol. Een arbitragecommissie bepaalt of Heerenveen de speler naar Manchester moet laten gaan.

Nog even kort de context: Manchester City biedt veel geld voor Samaras, SC Heerenveen vindt het desondanks te weinig, de commissie moet beslissen of Heerenveen de speler toch moet laten gaan. De zaak is aangespannen door Samaras zelf, die al een persoonlijk akkoord bereikte met de Engelsen. De arbitragecommissie kan geen bindende uitspraak doen en geeft slechts advies. SC Heerenveen heeft bij monde van voorzitter Riemer van der Velde echter al aangegeven dat de club het advies zal respecteren.

Opvallend is dat beide partijen vertrouwen hebben in een gunstige afloop. De advocaat van Samaras zal zich beroepen op 'positieverbetering' en baseert die uitspraak op het feit dat de aanvaller in Manchester veel meer geld kan verdienen dan hij nu in Nederland doet. Voorzitter Riemer van der Velde is er van overtuigd dat 'positieverbetering' slechts een argument is als het om sportieve verbetering gaat. En daarvan is volgens de voorzitter geen sprake. Manchester City speelt geen Europees voetbal en is nauwelijks een vaste waarde op het hoogste niveau.

De zaak wordt pas woensdagavond behandeld, om half acht. Voor de uitkomst hoef je waarschijnlijk niet wakker te blijven. De commissie doet waarschijnlijk vrijdag pas uitspraak. We houden je in ieder geval op de hoogte!
bron: www.abelenstra.com
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:06:47 #200
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_34427891
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Klimowicz gerucht geloof ik ook niet veel van. Normaalgesproken is die gast niet te betalen.
we hebben straks 16 miljoen (of meer...)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34427973
Dat wel ja, maar wil je de topspeler van Wolfsburg dan moet je flink dokken. (al weet ik niet hoelang z'n contract nog loopt daar)
That's all folks!
pi_34439424
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wel ja, maar wil je de topspeler van Wolfsburg dan moet je flink dokken. (al weet ik niet hoelang z'n contract nog loopt daar)
aan de andere kant, als dan Hoogendorp naar Wolfsburg verhuist? zou dat ook erop kunnen wijzen dat dan toch hun eigen spits vertrekt...? moet trouwens zeggen dat ik de Bundesliga nauwelijks volg, dus of dit mogelijk de spits is die SC Heerenveen zoekt zou ik echt niet weten.. maar op zich een goed teken dat er ook wordt gekeken naar echte namen, een spits die er meteen kan staan, imho toch iets wat we nu nodig hebben na de bloedeloze vertoningen tegen Groningen en Sparta
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:14:03 #203
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34440378
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:44 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

bron: www.abelenstra.com
quote:
25/01 UPDATE! (9:45) In Zeist staat woensdag 'De Zaak Samaras' op de rol. De clubs proberen er vandaag nog uit te komen. City biedt nu 8,5 miljoen euro.

UPDATE! (9:45) Het Algemeen Dagblad besteedt in een groot artikel aandacht aan de zaak. De clubs herhalen hun wens om er voor het begin van de arbitragezaak uit te komen. Manchester City heeft daarom zijn bod verhoogd naar 8,5 miljoen euro. De vraagprijs is echter niet tien miljoen euro, zoals wij en velen met ons dachten, maar dertien miljoen euro. De speler zelf ontvangt 20% van de transfersom, SC Heerenveen heeft dat bedrag gewoon bij de vraagprijs opgeteld. Dat andere clubs zich op het laatste moment in de strijd mengen, lijkt niet veel meer uit te maken. ,,Georgios verandert niet meer van gedachten. Hij weet wat hij wil. Ook al komt United met meer geld dan Manchester City, dan gaat hij toch naar City'', zegt vader Yannis.

De arbitragecommissie kan geen bindende uitspraak doen en geeft slechts advies. SC Heerenveen heeft bij monde van voorzitter Riemer van der Velde echter al aangegeven dat de club het advies zal respecteren. Opvallend is dat beide partijen vertrouwen hebben in een gunstige afloop. De advocaat van Samaras zal zich beroepen op 'positieverbetering' en baseert die uitspraak op het feit dat de aanvaller in Manchester veel meer geld kan verdienen dan hij nu in Nederland doet. Voorzitter Riemer van der Velde is er van overtuigd dat 'positieverbetering' slechts een argument is als het om sportieve verbetering gaat. En daarvan is volgens de voorzitter geen sprake. Manchester City speelt geen Europees voetbal en is nauwelijks een vaste waarde op het hoogste niveau.
bron www.abelenstra.com
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34440862
quote:
De vraagprijs is echter niet tien miljoen euro, zoals wij en velen met ons dachten, maar dertien miljoen euro. De speler zelf ontvangt 20% van de transfersom, SC Heerenveen heeft dat bedrag gewoon bij de vraagprijs opgeteld.
als ie dan toch per sé weg wil, dan doet 'ie maar afstand van die 20%.. (salaris krijgt 'ie toch al genoeg daar als je de verhalen mag geloven). 8,5 miljoen voor SCH, salaris voor Sam, strik er omheen en wegwezen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34441269
Heerenveen mag wel opschieten met het halen van een nieuwe spits
Tarvajarvi is nog niet klaar voor een basis plaats
heb btw vanmidag een sollicitatie gesprek, kan miss bij het abe lenstra stadion werken (restaurant)
pi_34451111
Klimowicz is een prima spits, schiet er jaarlijks tussen de 10 en 15 in in de Bundesliga. Mooie staart ook dikwijls.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34451234
Hey een Heerenveen topic

pi_34451329
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hey een Heerenveen topic

[afbeelding]
Nummer 10 al zelfs
  woensdag 25 januari 2006 @ 23:11:02 #209
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34465471
quote:
25/01 UPDATE! (22:15) De arbitragecommissie heeft een voorschot genomen op de uitspraak in De Zaak Samaras. SC Heerenveen gaat gelijk krijgen en Samaras blijft in Fryslân.

De arbitragecommissie heeft nog geen echte uitspraak gedaan, maar nam daar vanwege het spoedeisende karakter wel een voorschot op. De commissie maakte aan het einde van de zitting bekend dat het geneigd is SC Heerenveen gelijk te geven. De club hoeft het contract van de Griek niet te ontbinden en de speler zal dus gewoon actief blijven voor SC Heerenveen.

Tijdens de zitting werd duidelijk dat de bedragen die Samaras in Engeland kan verdienen door de media ernstig overdreven zijn. Op jaarbasis verdient de Griekse aanvaller in Heerenveen netto 144.000 euro, terwijl hem in Manchester een netto jaarloon van 1.170.000 euro in het vooruitzicht is gesteld. ,,Een immens verschil'', vond de advocaat van de speler.

Samaras wil met onmiddellijke ingang weg bij Heerenveen, maar die club zit er na het vertrek van eerste aanvaller Huntelaar naar Ajax niet op te wachten. De raadsman van Samaras stelde dat Manchester City ook sportief een verbetering is. Beide ploegen staan weliswaar negende in de competitie, maar de Premier League is veel sterker dan de eredivisie, aldus Vilé.

Die argumenten maakten blijkbaar niet de meeste indruk op de commissie. Het feit dat Samaras met zijn volle verstand een arbeidsovereenkomst heeft gesloten met SC Heerenveen weegt zwaarder. Alleen een akkoord tussen SC Heerenveen en Manchester City kan de speler nog op korte termijn in Engeland doen belanden. De kans op een akkoord is volgens een woordvoerder van de club ,,nihil''. Voorlopige conclusie: Georgios Samaras maakt het seizoen af bij SC Heerenveen.

Door de voorlopige uitspraak heeft de zaak eigenlijk geen spoedeisend karakter meer. De kans bestaat daardoor volgens een woordvoerder van de KNVB dat een definitieve uitspraak pas na de sluiting van de transfermarkt op 31 januari bekend wordt gemaakt.

De commissie baseert zich voornamelijk op de reglementen van de wereldvoetbalbond FIFA, die voorschrijven dat een tussentijds vertrek alleen geoorloofd is bij wederzijds goedvinden. ,,Dit is een heel belangrijke uitspraak voor de clubs, voor de toekomst'', zei advocaat Harro Knijff van Heerenveen. ,,Hierop kunnen we terug vallen.''
abelenstra.com
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34465625
Nou, kijken of 'ie zich gaat waarmaken nu.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 25 januari 2006 @ 23:14:55 #211
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34465640
Lekker joh, een speler in je selectie die liever ergens ander wil voetballen...lijkt me niet heel gezond. En 13 miljoen voor Samaras
pi_34465822
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:14 schreef Noca het volgende:
Lekker joh, een speler in je selectie die liever ergens ander wil voetballen..
elke speler bij Heerenveen speelt daar om uiteindelijk hogerop te komen, behalve Bosvelt. Clubspelers bestaan niet meer. (en ja, ook Buijs en Nevland gaan weg als er een PL club komt.. )
quote:
En 13 miljoen voor Samaras
Je zal het er maar voor krijgen. Riemer wilde hem gewoon niet kwijt en heeft een mooi bedragje genoemd. Dat die Engelsen daarover nog wilden onderhandelen had ie niet op gerekend.
pi_34465860
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

aan de andere kant, als dan Hoogendorp naar Wolfsburg verhuist? zou dat ook erop kunnen wijzen dat dan toch hun eigen spits vertrekt...?
Klimowicz dan zeker niet, dat is de enige die naar behoren presteert in het VW paradijs. Dan zou Hanke eerder weg moeten.

Samaras moet zich nu professioneel opstellen en er alles uithalen de rest van het seizoen.
That's all folks!
pi_34466260
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:

Samaras moet zich nu professioneel opstellen en er alles uithalen de rest van het seizoen.
Daar maak ik me geen zorgen over.

Maar het zal wel blijken dat hij minder goed is dan werd gedacht.
pi_34472092
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar maak ik me geen zorgen over.

Maar het zal wel blijken dat hij minder goed is dan werd gedacht.
Sammie kan het niet alleen, dat is waar... ik ben benieuwd.. wat mij betreft had 'ie nu weg gemogen, maar voor de club is het (sportief) beter dat 'ie blijft. in ieder geval er wel voor zorgen dat er nog een balvaste UEFA-cupgerechtigde centrumspits bijkomt. Sammie van af links en Nilsson vanaf rechts, moet je toch een heel end mee kunnen komen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34472176
Zal de doelstelling nu ook weer worden bijgesteld?

Hij moet zich sportief bewijzen nu.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34472422
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:28 schreef clauwheee het volgende:
Zal de doelstelling nu ook weer worden bijgesteld?

Hij moet zich sportief bewijzen nu.
dat verhaal over de bijgestelde doelstelling geloof ik ook geen drol van... persoonlijk had ik het somber ingezien wanneer Sammie was vertrokken en er geen versterkingen waren gekomen, maar ook nu vind ik dat er minimaal nog een spits bij moet (en als het even kan een centrumverdediger voor de back-up: blessures Breuer en evt. Hansson, dan kan Seip met een strik eromheen naar een andere club: hij schiet dit seizoen gewoon veel te kort (maar dan had Yildirim trouwens ook wel weg gemogen... even over na denken nog dus..))
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:03:40 #218
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34480140
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:14 schreef Noca het volgende:
Lekker joh, een speler in je selectie die liever ergens ander wil voetballen...lijkt me niet heel gezond. En 13 miljoen voor Samaras
quote:
25/01 Aanvaller Georgios Samaras is zo telerugsteld over het verloop van zijn arbitragezaak, dat hij donderdag niet op het trainingsveld verscheen.

De aanvaller vroeg de club om een vrije dag, zodat hij de uitspraak kan verwerken. Daarvoor kreeg hij toestemming. Samaras is teleurgesteld in de (voorlopige) uitspraak, die in ieder geval inhoudt dat hij het seizoen afmaakt in Heerenveen. ,,Samaras is buitengewoon teleurgesteld over het feit dat zijn transfer naar Manchester City wordt gedwarsboomd'', zegt zijn advocaat. ,,Samaras is de dupe geworden van het feit dat SC Heerenveen veel geld voor Klaas Jan Huntelaar kon krijgen.'' De arbitragecommissie oordeelde dat Heerenveen mede door het vertrek van Huntelaar er alle belang bij heeft dat Samaras in Fryslân blijft.

,,Samaras zal enige tijd nodig hebben om dit te verwerken'', denkt advocaat Vilé. ,,Er was tussen Heerenveen en Samaras geen sprake van een conflict, maar ik weet niet hoe die situatie zich verder ontwikkelt. De komende dagen zal ik met hem overleggen over wat we nu gaan doen.''

Zaakwaarnemer Rob Groener zegt donderdag in De Telegraaf dat hij de uitspraak niet begrijpt: ,,Samaras zit behoorlijk stuk. Omdat er gezien de tijdsdruk geen mogelijkheid is om nog iets te doen, is het een kwestie van uithuilen en komende zomer opnieuw beginnen. Het is een vreemde zaak dat in tien minuten een voor de toekomst van Samaras cruciale beslissing wordt genomen. Samaras zou bij Manchester City acht maal meer verdienen dan bij Heerenveen. Er is geen sector in de maatschappij, waarin zo'n positieverbetering niet wordt gehonoreerd.''
bron: www.abelenstra.com
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34480250
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef One_conundrum het volgende:

[..]


[..]

bron: www.abelenstra.com
als Sammie een echte prof is komt 'ie er wel overheen... en gaat 'ie lekker voetballen tegen RBC, met 2 of 3 goaltjes is 'ie die teleurstelling ook zo weer vergeten.. rest hem de taak om de rest van het seizoen te laten zien dat 'ie het transferbedrag waard is. komende zomer zal de club heus niet zo moeilijk meer gaan doen, dan is er veel meer tijd voor een vervanger..
dus gewoon morgen lekker meetrainen, ff alle frustratie van je afschieten en doorgaan!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:00:09 #220
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34488535
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:19 schreef MaxPower het volgende:

[..]

elke speler bij Heerenveen speelt daar om uiteindelijk hogerop te komen, behalve Bosvelt. Clubspelers bestaan niet meer. (en ja, ook Buijs en Nevland gaan weg als er een PL club komt.. )
Tuurlijk, al denk ik dat Buijs liever naar Feyenoord gaat
Ik bedoel alleen dat hij met zn kop al bij City zat en nu misschien wel helemaal niet gemotiveerd zal zijn bij H'veen..
pi_34492118
Ik denk dat dat wel een leuke aanwinst zou zijn
Trots van het Noorden!
pi_34492269
quote:
Moet er niet aan denken. Die prutser heeft bij ons niks gepresteerd, bij PSV ook niet - een luie lakse en ongeinteresseerde speler die al helemaal niks op heeft met publiek, alleen met zijn eigen portemonnee.
pi_34493702
Vind ik onzin, hij was best waardevol bij Heerenveen en kan er weinig aan doen dat hij zo laks overkomt.
That's all folks!
pi_34493893
Als hij werkelijk zo laks zou zijn als ie oogt, had ie nooit (zo lang ook) voor PSV gespeeld.
The gum you like, is coming back in style.
pi_34494406
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik onzin, hij was best waardevol bij Heerenveen en kan er weinig aan doen dat hij zo laks overkomt.
Hij is nauwelijks waardevol geweest en was absoluut niet geliefd.

Hoezo kan hij daar niks aan doen?
pi_34494428
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Als hij werkelijk zo laks zou zijn als ie oogt, had ie nooit (zo lang ook) voor PSV gespeeld.
Nou ja gespeeld
pi_34494575
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is nauwelijks waardevol geweest en was absoluut niet geliefd.

Hoezo kan hij daar niks aan doen?
Hij heeft wel vaker gezegd in interviews dat z'n houding en lichaamstaal doet vermoeden dat hij alles wel best vind, maar dat is absoluut niet het geval.

Dat hij bij het publiek niet geliefd is oke, maar dat is niet zo boeiend. Als hij maar goed in de groep ligt.
That's all folks!
pi_34494613
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou ja gespeeld
Onder contract gestaan.
The gum you like, is coming back in style.
pi_34494623
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hij heeft wel vaker gezegd in interviews dat z'n houding en lichaamstaal doet vermoeden dat hij alles wel best vind, maar dat is absoluut niet het geval.

Dat hij bij het publiek niet geliefd is oke, maar dat is niet zo boeiend. Als hij maar goed in de groep ligt.
Pardon, het publiek is niet belangrijk???????????????????????????????????/

Hij kan wel zeggen dat het niet zo is maar ik heb toch genoeg voorbeelden waaruit het tegendeel blijkt. In en buiten het veld.
pi_34494671
Bv. het supportersmagazine van Heerenveen, altijd lovend en prijzend en ophemelend, tot en met de cornervlag, de kleffe broodjes en mislukte voorzetten - kwam eens uitermate teleurgesteld van een gesprek met hem terug, waarin ze echt geschoffeerd werden.

(mooi woord he, geSCHoffeerd )
pi_34494871
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:54 schreef SCH het volgende:
Bv. het supportersmagazine van Heerenveen, altijd lovend en prijzend en ophemelend, tot en met de cornervlag, de kleffe broodjes en mislukte voorzetten - kwam eens uitermate teleurgesteld van een gesprek met hem terug, waarin ze echt geschoffeerd werden.

(mooi woord he, geSCHoffeerd )
En toen was hij net een paar dagen bij de club. Prototype broodvoetballer inderdaad.

Verder was hij tijdens de belangrijke wedstrijden ALTIJD geblesseerd. Hij scoorde alleen tegen de kleine clubs en 3x tegen Utrecht. En op basis van die wedstrijd denkt iedereen dat hij het goed deed.
pi_34495472
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:54 schreef SCH het volgende:
Bv. het supportersmagazine van Heerenveen, altijd lovend en prijzend en ophemelend, tot en met de cornervlag, de kleffe broodjes en mislukte voorzetten - kwam eens uitermate teleurgesteld van een gesprek met hem terug, waarin ze echt geschoffeerd werden.

(mooi woord he, geSCHoffeerd )
Hij was toen ook nog te laat op komen dagen toch? En wilde ook weer eerder weg?
pi_34495874
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Pardon, het publiek is niet belangrijk???????????????????????????????????/

Hij kan wel zeggen dat het niet zo is maar ik heb toch genoeg voorbeelden waaruit het tegendeel blijkt. In en buiten het veld.
Ik zeg niet dat het publiek niet belangrijk is. Er is niet zoveel aversie tegen hem dat je hem niet moet halen.

En die lakse houding is net hoe je er tegenaan kijkt.
That's all folks!
pi_34496052
Hate it, love it..
Soms kon ik hem wel neerschieten, andere moment vond ik het grappig
pi_34511271
quote:
Georgios Samaras meldt zich ziek bij Heerenveen

27/1/2006 10:22

SC Heerenveen traint vandaag zonder Georgios Samaras. De Griek meldde zich ziek bij de clubleiding en zal in ieder geval niet meespelen in de wedstrijd tegen RBC Roosendaal.

De arbitragecommissie van de KNVB bepaalde woensdagavond dat Heerenveen zijn Griekse spits niet aan Manchester City hoeft te verkopen. Samaras probeerde een transfer af te dwingen. Hij vond het tijd om verder te gaan en bovendien lag er in Engeland een vorstelijk salaris op hem te wachten.

De teleurstelling bij de Griek is zo groot dat hij zich vrijdag ziek heeft gemeld. Donderdag had hij van zijn club al een dagje vrijaf gekregen om de uitspraak te verwerken.

Volgens de lezers van VI.nl moet Georgios Samaras zich schikken naar de uitspraak van de arbitragecommissie en het seizoen bij SC Heerenveen gewoon afmaken. Op de vraag hoe het verder moet met de Griek bij Heerenveen koos 71 procent (ruim 23.000 stemmen) voor de optie dat de spits het seizoen in Friesland af moet maken. Ruim 9.000 stemmers vinden dat de relatie tussen club en speler zodanig is verstoord dat Samaras toch maar beter kan vertrekken.

Net als de lezers van VI.nl denkt trainer Gertjan Verbeek ondanks de ziekmelding, dat Samaras op een professionele wijze het seizoen uit zal spelen. 'Daar is Sam een te goede prof voor', zegt de coach in De Telegraaf. 'En als hij het niet op kan brengen zich voor honderd procent te geven, zet ik hem gewoon op de bank. Wil hij in de zomer alsnog een transfer verdienen, dan zal hij goed moeten presteren en dat kan alleen als hij speelt.'
Dsat Heerenveen hem nu niet wegschopt. Aan zulke spelers in je elftal heb je toch niets.
pi_34511394
quote:
'En als hij het niet op kan brengen zich voor honderd procent te geven, zet ik hem gewoon op de bank. Wil hij in de zomer alsnog een transfer verdienen, dan zal hij goed moeten presteren en dat kan alleen als hij speelt.'
Ik denk dat hij dan een transfer wel kan vergeten
Trots van het Noorden!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:34:36 #238
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34517172
Heerenveen heeft Poulsen gehaald. Wel een aardige speler geloof ik? Naam komt me iig bekend voor...
A.M.A.B
pi_34517546
Samaras
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34517547
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:34 schreef Cart_man het volgende:
Heerenveen heeft Poulsen gehaald. Wel een aardige speler geloof ik? Naam komt me iig bekend voor...
Het is niet die van Schalke iig.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:49:21 #241
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34519779
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:34 schreef Cart_man het volgende:
Heerenveen heeft Poulsen gehaald. Wel een aardige speler geloof ik? Naam komt me iig bekend voor...
quote:
27/01 SC Heerenveen gaat zich versterken met Jakob Poulsen, een middenvelder van het Deense Esbjerg. Hij meldt zich maandag in Heerenveen.

Jakob Poulsen is een middenvelder met een (volgens de officiële site van Esbjerg) goede techniek, goed overzicht en goed schot. Poulsen is nu 22 jaar, maar was vorig jaar een vaste waarde in het Deens nationale elftal voor spelers onder 21 jaar. De speler is jong, maar toch al een jaar of drie een vaste waarde in het eerste elftal van Esbjerg. Poulsen speelde meer dan honderd wedstrijden op het hoogste Deense niveau en kwam dit jaar al vier wedstrijden uit in het UEFA Cup-toernooi.

Poulsen kan eventueel als rechtsback uit de voeten en is dus ook meteen de opvolger van de naar ADO Den Haag vertrokken Saďd Bakkati. Als de medische keuring maandag goed verloopt, tekent Poulsen een contract tot de zomer van 2009. Op dit moment is de speler op trainingskamp met het nationale team van Denemarken.
bron abelenstra.com

Weer een middenvelder, hij zou 7 ton moeten kostten...

Dit terwijl Prager nu hoogstwaarschijnlijk niet naar Sparta gaat
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34528190
lees nu het volgende op de officiele site
quote:
Bij Heerenveen gebeurde de afgelopen dagen van alles. Na de uitspraak van de arbitragecommissie van de KNVB leek Samaras in Friesland te blijven, maar de Griek lijkt geen genoegen te nemen met de uitkomst van de arbitrage en melde zich vanochtend ziek. Samaras is tegen RBC Roosendaal dan ook niet van de partij.
niet echt positief
pi_34542486
En is dat van Sibon nou waar of niet?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34542740
Gok van niet.
pi_34547109
Ik heb geruchten opgevangen dat Sjors Brugge (GAE) een dezer dagen bij Heerenveen gaat tekenen.

Wat hoop ik dat het waar is.
That's all folks!
pi_34547648
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb geruchten opgevangen dat Sjors Brugge (GAE) een dezer dagen bij Heerenveen gaat tekenen.

Wat hoop ik dat het waar is.
Who the fuk is Sjors?
pi_34547699
Hij is van de herenliefde, hij mag komen

pi_34547745
In een ruil met Bosvelt, ja.

Ik heb zo'n voorgevoel dat hier niks van waar is...
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:59:22 #251
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34548212
quote:
SC Heerenveen presenteert mogelijk nog dit weekeinde een nieuwe spits. Afonso Alves komt over van Malmö FF. De overgang is bijna rond.

Ons eerste bericht over de komst van de Braziliaan dateert van de eerste week van dit jaar. Het leek er lang op dat de clubs er niet uit zouden komen. SC Heerenveen bood in eerste instantie 1,35 miljoen euro, maar dat bod vonden de Zweden veel te laag. De club stelde zelfs dat de speler niet te koop was, maar dat moeten we blijkbaar interpreteren als onderdeel van het transfer-spel. De aanvaller was vrijdag in Nederland om te onderhandelen met een delegatie van SC Heerenveen. Het is niet bekend of er al een akkoord is tussen Heerenveen en Alves.

Afonso Alves speelde in Zweden voor Örgryte en Malmö. In 75 wedstrijden scoorde hij 49 keer. Ook Willem II, Ajax, Liverpool en Kaiserslautern zouden al eens geďnteresseerd zijn geweest in de aanvaller. In de laatste twee seizoenen bij Malmö maakte Alves 26 doelpunten in 36 wedstrijden.
quote:
Manchester City wil nog een laatste poging doen om Georgios Samaras en SC Heerenveen van elkaar te verlossen. Dat melden Engelse media.

Vrijdag werd bekend dat Manchester City spits Robbie Fowler voortaan zal moeten missen. Fowler keert terug naar Liverpool. Omdat die spelers een van de grootverdieners was bij City spaart de club een miljoen pond aan salariskosten uit. Engelse media melden dat Manchester City dat geld wil inzetten in de strijd om Georgios Samaras. De Griek verloor deze week de door hemzelf aangespannen arbitragezaak en dat zou betekenen dat hij het seizoen moet afmaken bij SC Heerenveen. Samaras meldde zich echter ziek. Het laatste bod van Manchester City bedroeg zo'n 8,5 miljoen euro. Met het Fowler-geld zou City in staat moeten zijn om in de buurt van de tien miljoen euro te komen.

Officials van Manchester City bevestigen dat de club bereid is een laatste poging te doen, maar vragen zich ook af of dat nog lukt voordat de transfermarkt op slot gaat. Een transfer moet uiterlijk dinsdag 31 januari zijn beslag krijgen. Voordeel is in dit geval wel dat Samaras zelf niet meer hoeft te onderhandelen met City. Hij is al persoonlijk akkoord met die club.
bron: abelenstra.com
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34548268
Ze zijn echt gek geworden bij Manchester City. 10 miljoen
  zaterdag 28 januari 2006 @ 14:08:05 #253
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34548540
Ze willen hem graag. Is ook een goede speler. Vind hem beter dan kjh...
A.M.A.B
pi_34548855
als het waar is: doen!!! en ik zet 'm zelf nog wel op de boot ook als 't nodig is...

als Heerenveen 'm wil houden.. wel zeker weten dat 'ie nog gaat spelen, een half jaar op de tribune mag van mij ook, maar dan levert 'ie geen 10 miljoen meer op.. enige nadeel is de 20% die Sammie zelf opstrijkt, kan 'ie daar niet gewoon van afzien?? dan zijn alle partijen tevreden..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34548884
Ik kan geen foto van hem vinden, dan kunnen we ook geen beslissing nemen natuurlijk
pi_34549500
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:00 schreef SCH het volgende:
Ze zijn echt gek geworden bij Manchester City. 10 miljoen
Inderdaad he ik zeg, dikke strik erom voor 10 miljoen
pi_34551659
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:18 schreef SCH het volgende:
Ik kan geen foto van hem vinden, dan kunnen we ook geen beslissing nemen natuurlijk



hoorde trouwens dat Alves alleen komt als Samaras vertrekt...

[ Bericht 8% gewijzigd door michiel_merk op 28-01-2006 16:24:16 ]
pi_34553889
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:53 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

[afbeelding]


hoorde trouwens dat Alves alleen komt als Samaras vertrekt...
Volgens mij bedoelde SCH niet Alves, maar iemand anders? Zou ook niet weten van wie wel maar van Alves staan genoeg foto's op internet
pi_34557575
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:47 schreef gras het volgende:
In een ruil met Bosvelt, ja.

Ik heb zo'n voorgevoel dat hier niks van waar is...
Ik heb zo'n gevoel dat het wel rond komt.
That's all folks!
pi_34557626
Zou wel apart zijn hoor, dan moet ie wel erg snel hebben aangehaakt bij GAE en uitgeblonken!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34557991
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:18 schreef SCH het volgende:
Ik kan geen foto van hem vinden, dan kunnen we ook geen beslissing nemen natuurlijk
op verzoek:
Sjors Brugge - bron: http://www.ga-eagles.nl/
  zaterdag 28 januari 2006 @ 19:58:27 #262
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34558487
Nou, Samaras dus toch weg. Zal wel snel een vervanger staan neem ik aan.

Geen slechte deal trouwens:
quote:
De Friese club ontvangt de 7,5 miljoen euro afkoopsom helemaal, omdat de Griekse spits afziet van zijn contractuele aandeel in de afkoopsom van twintig procent. Daarnaast ontvangt Heerenveen een half miljoen extra per seizoen dat Manchester City zich plaatst voor de UEFA Cup, en een miljoen bij plaatsing voor Champions League. En mocht Samaras worden doorverkocht krijgt de Friese club een kwart van die transfersom.
pi_34560201
goedzo riemer en nu maar die braziliaan naar it fean
How rude!
pi_34562132
Prima deal! Nu snel een opvolger vastleggen voor het verstrijken van de deadline.
That's all folks!
pi_34565023
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:58 schreef Noca het volgende:
Nou, Samaras dus toch weg. Zal wel snel een vervanger staan neem ik aan.

Geen slechte deal trouwens:
[..]
Mooi
pi_34565085
Mooie overwinning. We hebben gewoon een sterke ploeg en het zou mooi zijn als zo'n Alves komt, is ook echt wel nodig, maar dit team is nog tot mooie dingen in staat.
pi_34579148
hoe werkt het volgende trouwens :
quote:
Daarnaast ontvangt Heerenveen een half miljoen extra per seizoen dat Manchester City zich plaatst voor de UEFA Cup, en een miljoen bij plaatsing voor Champions League
Ik neem aan dat dat alleen geldt als Samaras nog bij Man City op de loonlijst staat en niet voor bv de komende 100 jaar?
pi_34583622
Dat is doorgaans wel gebruikelijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 januari 2006 @ 18:25:45 #269
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34588159
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34605766
quote:
30/01 De clubleiding van SC Heerenveen blijft opvallend vriendelijk over de vertrokken Georgios Samaras. Speler Arnold Bruggink is in het Algemeen Dagblad iets kritischer.


< Home - Transfer Alves bijna rond >


De transfer van Georgios Samaras naar Manchester City werd zaterdag afgerond. De speler forceerde een overgang door zich ziek te melden nadat hij een arbitragezaak had verloren. Trainer Gertjan Verbeek: ,,Ik heb de jongens zaterdag om zes uur verteld dat de wens van onze goede collega Samaras in vervulling is gegaan. Ik denk dat deze oplossing de beste is voor alle partijen. Sportief is het gemis van Sammy een aderlating, maar we krijgen een goede vergoeding voor hem. Ik wens Samaras het allerbeste, ik heb prima met hem kunnen verwerken. Ik heb bewondering voor de manier waarop hij de laatste tijd met alle commotie is omgegaan. Daar doet zelfs het feit dat hij zich ziek heeft gemeld niets aan af.''

Dat er binnen SC Heerenveen gemengde gevoelens zijn over het vertrek van de aanvaller bewijst het commentaar van Arnold Bruggink: ,,De manier waarop Samaras is weggegaan, vind ik niet correct. Dat hebben de club en zeker de voorzitter niet verdiend. Sammy is een aardige jongen, een prima voetballer ook. Maar ik vraag me af welke rol de mensen om hem heen hebben gespeeld, al is dat moeilijk oordelen. Liever houd ik verder mijn mond.
www.abelenstra.com
pi_34605795
Vandaag of morgen hopelijk nieuws over Alves.
pi_34620010
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:54 schreef SCH het volgende:
Vandaag of morgen hopelijk nieuws over Alves.
dat weet ik wel zeker, aangezien de transfermarkt morgen sluit (toch?).
hopelijk goed nieuws, we hebben echt een spits nodig, al schijnt Alves meer een linkeraanvaller/nummer 10 te zijn.
Malmö zal iig voor de hoofdprijs gaan als er zo'n steenrijke club aanklopt...
pi_34620954
quote:
De transfer van spits Afonso Alves naar SC Heerenveen gaat zo goed al zeker niet door nadat Malmo FF de vraagprijs heeft verhoogd van twee tot drie miljoen euro, zo meldt het Friesch Dagblad vandaag. De Friezen zijn niet van plan om de gevraagde 3 miljoen euro te betalen.

"De kans is nog altijd heel groot dat het niet lukt. Het wordt moeilijk. We zitten niet stil, maar we willen zeker weten dat we een 'topspits' in huis halen'', zegt Van der Velde maandag in de Leeuwarder Courant. Zweedse media meldden afgelopen weekeinde dat de transfer van Alves zo goed als afgerond is. Heerenveen lijkt op dit moment zijn pijlen te hebben gericht op Gerald Sibon.

Soccernews.nl
pi_34621108
Malmo is ook niet gek en weet dat Heerenveen aardig wat in kas heeft. Ik verwacht nog wel een last-minute transfer. Maar dan moet Malmo wel het initiatief nemen. Sibon is een uitstekend alternatief.
That's all folks!
pi_34622808
Sibon is de ideale Heerenveenspits lijkt me.

Maar op het moment ligt er een nog groter probleem, namelijk in de verdediging: die is echt erg slecht. Als er een spits aankomt lopen ze alleen maar achteruit, bang om voorbij gespeeld te worden. En als ze dan uiteindelijk de bal proberen af te pakken is het zo niet overtuigd dat het een koud kunstje voor de spits om ze voorbij te spelen. Ik vrees dan ook een hele zware 2e seizoenshelft, ik hoop op een plaatsje bij de eerste 9...
pi_34623229


Sibon

Hoezo ideale Heerenveenspits? Heben we hem daarom laten gaan?
pi_34623369
ik herinner me iets over een gelimiteerde transfersom, dan heb je niet zo veel keus als club.
Maar ik vind het eigenlijk wel een goede voetballer ja. Niet erg snel, maar dat was Huntelaar ook niet. Hij kan goed een bal vasthouden, kaatsen doorkoppen en was in zijn laatste seizoen bij Heerenveen toch aardig trefzeker. Schiet net tekort voor de top(4) van de eredivisie, maar voor daaronder vind ik hem goed genoeg.

Niet zo goed als Huntelaar en Samaras uiteraard, maar wie wel..?
pi_34624078
George Mourad duikt ook weer op in geruchten. Onvermijdelijk inmiddels. Eerder al gelinkt aan Ajax, NEC, Twente en Roda.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:34:00 #280
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_34649131
't mag natuurlijk niet, maar ik kan het gewoon niet laten... aangezien Riemer in Spanje zit... mag ik hopen op Patrick Kluivert?

we hebben nu wel meer geld dan die 2 miljoen van HSV en dat is Kluivert, mits fit, zeker wel waard ben alleen beetje heel erg bang dat Valencia 'm niet kwijt wil, die hebben 'm niet voor niks gehaald en nu hij enigszins fit begint te raken zal 'ie daar wel de sterren van de hemel gaan spelen...

PS. voordat we wilde verhalen krijgen, ik baseer dit enkel en alleen op m'n stille hoop...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34651596
Mark de Vries naar Heerenveen

http://www.lcfc.co.uk
pi_34651907
Leuke aanwinst

pi_34652110
Dat is nou een speler waar ik absoluut niet op gerekend had. Iedereen bezig met Sibon en Alves, komt De Vries. Ik ben benieuwd. Hij heeft vast veel geleerd in Schotland en Engeland.
Are you watching Paul Scholes!
pi_34652131
Een seizoen geleden speelde Sjors Brugge nog bij Excelsior'31 (Rijssen), hoofdklasse zaterdagamateurs. Dat gaat behoorlijk snel dus voor hem. Sjors Brugge is vooral een werker.
pi_34652414
quote:
De Vries de nieuwe spits van SC Heerenveen

31/1/2006 16:49

Het werd geen Afonso Alves of Gerald Sibon. SC Heerenveen heeft in Engeland een nieuwe aanvaller gevonden. Mark de Vries keert na vier jaar terug op de Nederlandse velden.
SC Heerenveen kon een spits gebruiken na het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) en Georgios Samaras (Manchester City). Verschillende namen circuleerden, waarbij Afonso Alves van Malmö IF en Gerald Sibon van PSV het meest vielen.

Maar SC Heerenveen kwam met een verrassende naam op de proppen: Mark de Vries. De Friese club huurt de dertigjarige aanvaller voor de rest van het seizoen van Leicester City en bedong daarbij een optie tot koop.

Met de overgang voorkomt De Vries een plaats op het tweede plan. 'Door de managerswissel bij Leicester City zag het er voor Mark moeilijk uit', zegt zaakwaarnemer Armand Doorn van bureau Goal4u tegen vi.nl. 'Bij Heerenveen krijgt kan hij bij een mooie club zijn carričre een nieuwe impuls geven.'

De Vries speelde in Nederland voor FC Volendam en FC Dordrecht. Bij het Schotse Heart of Midlothian maakte hij in het buitenland naam als goalgetter, hetgeen hem ook de transfer naar Leicester City opleverde.
Welkom Mark - welkom
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:22:56 #286
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34652482
Mark de Vries, denk dat hij te licht is voor H'veen, maar we zullen zien
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_34652511
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mark de Vries, denk dat hij te licht is voor H'veen, maar we zullen zien
Waarom?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:25:04 #288
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34652549
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom?
De clubs waar hij het wel en niet heeft laten zien spreken voor zich denk ik. Dordrecht, Hearts en Leicester, en bij die laatste was hij uit de gratie. Volgens mij omdat ie het daar al niet meer kon laten zien, dus waarom zou hij het bij Heerenveen dan wel kunnen?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_34652573
Mark is geen technische voetballer maar de kracht die hij heeft Denk dat veel verdedigers met angst tegen hem zullen spelen.
pi_34652612
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

De clubs waar hij het wel en niet heeft laten zien spreken voor zich denk ik. Dordrecht, Hearts en Leicester, en bij die laatste was hij uit de gratie. Volgens mij omdat ie het daar al niet meer kon laten zien, dus waarom zou hij het bij Heerenveen dan wel kunnen?
De gratie hangt nogal eens met personen samen.

Bij Hearts maakte hij toch erg veel indruk, herinner ik me. Maar we zullen zien. Hij kost voorlopig weinig natuurlijk - en als hij niet bevalt, zetten we hem lekker op de bank
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:29:17 #291
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_34652672
quote:
Heerenveen huurt spits Marc de Vries31 januari 2006
Heerenveen heeft zich op de valreep toch nog versterkt. De Friese club huurt spits Marc de Vries van het Engelse Leiscester City. Marc de Vries gaat met onmiddelijke ingang aan de slag bij Heerenveen. De Vries speelde in Nederland voor FC Volendam en FC Dordrecht. Bij het Schotse Heart of Midlothian maakte hij naam als goalgetter, hetgeen hem een transfer naar Leicester City opleverde.

Marc de Vries speelde in Nederland voor FC Dordrecht en Volendam. In de zomer van 2002 vertrok de aanvaller naar Schotland waar hij drie seizoenen voor Hearts of Midlothian speelde en 29 maal scoorde in 72 wedstrijden. De Vries speelde in totaal 187 duels in het betaalde voetbal waarin de in Paramaribo geboren spits 58 maal trefzeker was.

Heerenveen huurt Marc de Vries, maar de Friese club en Leicester City kwamen overeen dat een definitieve overgang van Marc de Vries –wiens contract bij Leicester City tot 2008 doorloopt- mogelijk is. De Vries is speelgerechtigd voor de UEFA Cup. sc Heerenveen vertrouwt met het invullen van deze positie de selectie voor het lopende seizoen op sterkte te hebben gebracht en zal zich richting het volgende seizoen verder oriënteren op verbreding van de selectie.

,,De komst van Marc de Vries moet gezien worden als een versterking in de breedte,’’ laat directeur Henk Hoekstra weten. ,,We hadden een aantal kandidaten op het oog om het vertrek van Huntelaar en Samaras te compenseren, maar wat wij wilden bleek op dit moment niet haalbaar.’’
Volgens Henk Hoekstra is Marc de Vries een welkome aanvulling op de selectie. ,,Marc is een grote, sterke jongen. Hij scoorde onlangs nog de winnende treffer voor Leichester in de FA Cup tegen Tottenham Hotspur. Verbeek kent hem nog van vroeger en is ingenomen met zijn komst
ben bang dat het hier dus ook bij blijft... De Vries lijkt me een goede, sterke aanvaller... toch had ik er graag nog een spits bij gezien, maar gezien de woorden van Henk Hoekstra zal dat 'm wel niet worden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:33:43 #292
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34652808
Feli met De Vries

Goeie speler
pi_34652884
Friezen heb je nooit genoeg
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:40:26 #294
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_34652999
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:25 schreef Ludacriss het volgende:
Mark is geen technische voetballer maar de kracht die hij heeft Denk dat veel verdedigers met angst tegen hem zullen spelen.
Ik heb em tegen Tottenham gezien en ik vond em wel goed spelen toen!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_34655416
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mark de Vries, denk dat hij te licht is voor H'veen, maar we zullen zien
Dat (voor)oordeel heb ik ook, we zullen zien.

Heerenveen is volgens mij wel de ideale club voor een spits; je krijgt heel veel kansen. Dat komt volgens mij door de aanvallende speelstijl van us Heerenveen en de niet te verdedigende speelstijl van de tegenstander.
Als het bij Heerenveen in de spits niet lukt (Bruggink), dan lukt het nergens
pi_34657809
Leuk man. Die heb ik op winderige vrijdagavonden nog wel eens zien spelen aan de Krommedijk. Nooit gedacht dat hij zo ver zou komen. Een pure opportunist, beetje een Hasselbaink.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34659798
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:11 schreef El_Bassie het volgende:
Een seizoen geleden speelde Sjors Brugge nog bij Excelsior'31 (Rijssen), hoofdklasse zaterdagamateurs. Dat gaat behoorlijk snel dus voor hem. Sjors Brugge is vooral een werker.
Daar doe je hem tekort mee. Het is een jongen met veel diepgang, een goede techniek en een uitstekende voorzet. (Excelsior'31 is mijn cluppie ) Deze transferperiode is het dus niet geworden. Er is een aardige kans dat het na het seizoen alsnog tot een transfer komt.

Mark de Vries vind ik een verrassende keuze, wel een hele leuke die best eens goed uit zou kunnen pakken.
That's all folks!
pi_34660082
Bij The Foxes (Leicester) zijn de supporters vooral blij dat hij weg is.
pi_34660117
Waarom eigenlijk, weet je dat?
That's all folks!
pi_34660262
Omdat ze hem te slecht vinden. Te traag, kan niet voetballen, teveel salaris, scoorde maar 1x in de laatste 3 maanden.
pi_34660474
Oke. Ik denk dat hij vooral als supersub gebruikt gaat worden door Verbeek.
That's all folks!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')