Hij heeft wel Europees gespeeld bij PSV dit seizoen, maar ik ben niet zo op de hoogte van de regelgeving op dat gebied.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef Radegast het volgende:
Haal Sibon nou maar, goede spits en deed het goed bij Heerenveen. Mag ook Europees meedoen, volgens mij.
kan alleen CL geweest zijn = geen probleem.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft wel Europees gespeeld bij PSV dit seizoen, maar ik ben niet zo op de hoogte van de regelgeving op dat gebied.
veroorzaakte penal tegen Fenerbacequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft wel Europees gespeeld bij PSV dit seizoen, maar ik ben niet zo op de hoogte van de regelgeving op dat gebied.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef Radegast het volgende:
Haal Sibon nou maar, goede spits en deed het goed bij Heerenveen. Mag ook Europees meedoen, volgens mij.
Waarom is Nilsson te licht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef Mabru het volgende:
Er zijn genoeg mogelijkheden voor een nieuwe spits, maar wie moet er straks linksbuiten?
Nilsson is nog steeds te licht. Pranjic kan er goed spelen, maar die is op dit moment te hard nodig op het middenveld...
ken em ook pas sinds kortquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:24 schreef anoukforza het volgende:
dat heerenveen.headliner.nl is wel een erg handig linkje, thanks Maxpower
Dat weas VoH volgens mij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
veroorzaakte penal tegen Fenerbace![]()
?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Sibon heeft laten zien absoluut niet bij Heerenveen te passen.
nope voh veroorzaakte die pingel. Ecxhter sibon heef wel europees gespeeld dus die kan dan niet meer meedoenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:46 schreef anoukforza het volgende:
[..]
volgens mij Sibon, die vlak daarvoor inviel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |