quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:02 schreef junkiexp het volgende:
Mensen die wakker worden en gaan werken,werkse.
Bikkels die nog op zijn,hou je taai en truste voor straks,ik trek nog een bruine pretpaal open.
Special thanks going out to the Marcus DXM Clan.
Ruige avatar!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:03 schreef mOBSCENE het volgende:
Goeiemorgen en ook welterusten.
terug naar bedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:17 schreef Xilantof het volgende:
Vandaag wordt 't 'm niet... dat weet ik nu al.
da's een mindere combinatiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
jammer dat er een werkdag in 't verschiet ligt.
klopt.quote:
je weet ,.. van achter of zo ..?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Goedemorgen!![]()
Een bruine pretpaal?![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:01 schreef Sebasser het volgende:
(Zie het licht dat eens der aarde u op rijst trakteerd
nee ik moet werken,quote:
En ik dacht nog wel dat ik gister veel had gebruikt....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee ik moet werken,
(wilt u zich er niet mee bemoeien, ik wil alleen mijn tanden maar laten bleken.)
Bedankt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik wens je puur educatief een goeiemiddag terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Ik ruik het jah....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:54 schreef -Beer- het volgende:
Goedemiddag.
Ik stink nog steeds naar pils.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bedankt.Maar je mag dat educatieve hier wel een keertje achterwege laten hoor.
heh.. ? leraar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mahnee ik word liever Kok of zo,
lekker een ratelslangetje op zijn tijd is ook wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooi ff Scooter in je uberhippe 1337 DJ-station dan,..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef master_X het volgende:
ben helemaal verot om vanmorgen 5 uur er uit en werken en 12 uur klaar nu ben ik echt brak er van.... vanaaf ook nog stappen hoop dat ik het nog overleef
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |