ik kan nog redelijk typen , dus neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:02 schreef broer het volgende:
En toch heb je voldoende alcohol binnengekregen.
Ach jij blijft in Kasta hangen, dus zeg maar niets.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:06 schreef Xennia het volgende:
en ook al geen wijf gescoord, het zit je ook allemaal niet mee
Als dit je normale manier van typen is, zou ik me eerder druk maken over mijn carrièrekansen dan over een vriend die al dan niet uit een café gelazerd wordt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:05 schreef michiel_merk het volgende:
ik kan nog redelijk typen , dus nee
verantwoordlijkheid heeft natuurlijk zn grenzenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:03 schreef mOBSCENE het volgende:
Je komt ook niet erg verantwoordelijk over nee. Moet jij niet al in bed liggen pubertje?
ik heb al een vriendin dus daar hoef ik me niet druk om te makenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:06 schreef Xennia het volgende:
en ook al geen wijf gescoord, het zit je ook allemaal niet mee
wat is daar niet normaal aan behalve dat ik een paar biertjes op heb ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:07 schreef broer het volgende:
[..]
Als dit je normale manier van typen is, zou ik me eerder druk maken over mijn carrièrekansen dan over een vriend die al dan niet uit een café gelazerd wordt.
Hij in mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:07 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ach jij blijft in Kasta hangen, dus zeg maar niets.![]()
Behalve dat mijn spellingchecker volledig vastloopt als ik jouw post in Word plak?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:13 schreef michiel_merk het volgende:
wat is daar niet normaal aan behalve dat ik een paar biertjes op heb ?![]()
En vriendschap?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
verantwoordlijkheid heeft natuurlijk zn grenzen![]()
dat je daar een spellingchecker voor nodig hebt ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:16 schreef broer het volgende:
[..]
Behalve dat mijn spellingchecker volledig vastloopt als ik jouw post in Word plak?
Nadat ik mezelf opnieuw had opgestart liet ik het gevaarlijke werk maar over aan de software.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:18 schreef michiel_merk het volgende:
dat je daar een spellingchecker voor nodig hebt ?
ok dat na 10 keer en er stonden genoeg klaar om hem naar huis te brengenquote:
dat kan ik me niet voorstellen met zo'n uitgewoonde kut. Of zitten er soms weerhaken aan.quote:
Sjonge!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:25 schreef JohanV. het volgende:
[..]
dat kan ik me niet voorstellen met zo'n uitgewoonde kut. Of zitten er soms weerhaken aan.![]()
dat je het zelf niet kon doen zegt al genoeg, ik zie zelf geen spelfoutenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:21 schreef broer het volgende:
[..]
Nadat ik mezelf opnieuw had opgestart liet ik het gevaarlijke werk maar over aan de software.
We zouden toch niet willen dat er doden vielen, nietwaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |