ik kan nog redelijk typen , dus neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:02 schreef broer het volgende:
En toch heb je voldoende alcohol binnengekregen.
Ach jij blijft in Kasta hangen, dus zeg maar niets.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:06 schreef Xennia het volgende:
en ook al geen wijf gescoord, het zit je ook allemaal niet mee
Als dit je normale manier van typen is, zou ik me eerder druk maken over mijn carrièrekansen dan over een vriend die al dan niet uit een café gelazerd wordt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:05 schreef michiel_merk het volgende:
ik kan nog redelijk typen , dus nee
verantwoordlijkheid heeft natuurlijk zn grenzenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:03 schreef mOBSCENE het volgende:
Je komt ook niet erg verantwoordelijk over nee. Moet jij niet al in bed liggen pubertje?
ik heb al een vriendin dus daar hoef ik me niet druk om te makenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:06 schreef Xennia het volgende:
en ook al geen wijf gescoord, het zit je ook allemaal niet mee
wat is daar niet normaal aan behalve dat ik een paar biertjes op heb ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:07 schreef broer het volgende:
[..]
Als dit je normale manier van typen is, zou ik me eerder druk maken over mijn carrièrekansen dan over een vriend die al dan niet uit een café gelazerd wordt.
Hij in mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:07 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ach jij blijft in Kasta hangen, dus zeg maar niets.![]()
Behalve dat mijn spellingchecker volledig vastloopt als ik jouw post in Word plak?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:13 schreef michiel_merk het volgende:
wat is daar niet normaal aan behalve dat ik een paar biertjes op heb ?![]()
En vriendschap?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
verantwoordlijkheid heeft natuurlijk zn grenzen![]()
dat je daar een spellingchecker voor nodig hebt ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:16 schreef broer het volgende:
[..]
Behalve dat mijn spellingchecker volledig vastloopt als ik jouw post in Word plak?
Nadat ik mezelf opnieuw had opgestart liet ik het gevaarlijke werk maar over aan de software.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:18 schreef michiel_merk het volgende:
dat je daar een spellingchecker voor nodig hebt ?
ok dat na 10 keer en er stonden genoeg klaar om hem naar huis te brengenquote:
dat kan ik me niet voorstellen met zo'n uitgewoonde kut. Of zitten er soms weerhaken aan.quote:
Sjonge!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:25 schreef JohanV. het volgende:
[..]
dat kan ik me niet voorstellen met zo'n uitgewoonde kut. Of zitten er soms weerhaken aan.![]()
dat je het zelf niet kon doen zegt al genoeg, ik zie zelf geen spelfoutenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:21 schreef broer het volgende:
[..]
Nadat ik mezelf opnieuw had opgestart liet ik het gevaarlijke werk maar over aan de software.
We zouden toch niet willen dat er doden vielen, nietwaar?
IMDB top 250, mind you!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:27 schreef bolivian het volgende:
[..]
i.e. Shall we dispense with the bull?
Ik zie ze dus wel,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:28 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dat je het zelf niet kon doen zegt al genoeg, ik zie zelf geen spelfouten
of drink jij holandia waar je paranoid van word ?
Komma, smiley, punt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:30 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
een zin eindigen met een komma is nieuw voor mij, om maar ff te correct te doen
ik zag nooit smilies tijdens de lessen ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:31 schreef bolivian het volgende:
[..]
Komma, smiley, punt.
Ergo, geen onregelmatigheden dezerzijds.
Ik bewerk nimmer posts.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:32 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ik zag nooit smilies tijdens de lessen ?
edit je post bewerken is niet netjes![]()
jij probeerd te profiteren van het feit dat ik (mogenlijk)veel bier op hebquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:36 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik bewerk nimmer posts.
Ik werk ze ook niet bij.
Jij let gewoon niet op,.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:38 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
jij probeerd te profiteren van het feit dat ik (mogenlijk)veel bier op heb![]()
dubbel dubbel kijken kijken betekend betekend dat dat je je moet moet gaan gaan slapen slapenquote:
Als dat alles was niet neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:42 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
Er moet inderdaad een spatie tussen het haakje en de 'v'. Maar is dat nou zo erg?
Ga eens ergens anders quasi ad rem doen, klootviool.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:48 schreef bolivian het volgende:
[..]
Stop die aanhalingstekens alsjeblieft daar waar de zon niet schijnt,.
Snappy comeback!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:49 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders quasi ad rem doen, klootviool.
Gelieve je homoseksuele gevoelens te onderdrukken en op te houden met mijn aandacht trachten te gewinnen. Bij voorbaat dank.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ga in een hoek zitten en je schamen,.
Schavuit! Zal ik jou eens vervaarlijk aan je oren trekken?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het gaat mij inmiddels niet meer aan, maar wát een onbeholpen taalverkrachter is dat!
Hihi,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:54 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
Gelieve je homoseksuele gevoelens te onderdrukken en op te houden met mijn aandacht trachten te gewinnen. Bij voorbaat dank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |