Wat doe jij dan met katten of honden die 'per ongeluk' puppy's krijgen? Laten inslapen? Goed, ik kan uiteraard niet voor de TS praten...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:57 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
In dieren hoor je niet te handelen. Geheel terecht dat ze je niet betaalt, dat zal je leren...
Ik zeg niet dat hij zijn kat moeten houden. Ik zeg alleen dat ik het onethisch vind om dieren te 'verkopen'.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met katten of honden die 'per ongeluk' puppy's krijgen? Laten inslapen? Goed, ik kan uiteraard niet voor de TS praten...
Dat is een gladde aal als ik het zo lees.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:11 schreef CallistadAnvers het volgende:
hier is het gevraagde linkje: http://www.opgelicht.nl/forum/viewtopic.php?p=7804#7804
is ze lekker? anders wil ik wel mee "knokken"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:08 schreef CallistadAnvers het volgende:
en als je haar ziet: je zou het echt niet geloven.
doe ik nuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:52 schreef SolidasRock het volgende:
Wat ga je doen als zij niet eens opendoet? Terugrijden? Ruit ingooien?
[..]
Volgende stappen:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
Als je de kopie van het paspoort hebt moet je er heen gaan en haar bedreigen als ze niet wil betalen. Anders gewoon elke nacht een baksteen door haar raam flikkeren en de auto flink bekrassen.
Als je leest kom je tot de ontdekking dat het de TS niet om het geld gaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:24 schreef Mabelle het volgende:
En of de kat het goed heeft .... is dat nog intressant of gaat het alleen maar weer over geld?
Ik ga vanavond uit in delfzijl, TS, zorg voor een adresquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:07 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
Volgende stappen:
Uitgaan, en dan snachts door de brievenbus zeiken... als iemand te lam is hem op de deurmat laten kotsen. Zowieso stelselmatig de boel vernietigen daar, je kan vast wel wat leuks bedenken![]()
Elke zaterdagnacht stenen door de ruitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ga vanavond uit in delfzijl, TS, zorg voor een adres
Dadelijk recht op die jonge kat van de TS.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Elke zaterdagnacht stenen door de ruit
Dadelijk recht op die jonge kat van de TS.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan heb ik dus wel een adres nodigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |