abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34038163
HEE!

Hoeveel mensen hier hebben nu eigenlijk écht contact met hun buren? En dan bedoel ik: meer dan alleen het verplichte praatje-pot, of minder?
Wie vertrouwt zijn buren; wie durft hun de sleutel te geven in geval van meer-dan-een-weekend-vakantie?
Wie weet wat degene-naast-jouw-huis bezig houdt; wie kent zijn hobby's, haar obsessies, hun problemen, hun geschiedenis?

(...zo woon ik in huis bij een alleraardigste man van rond de zestig en ik weet niets van hem behalve dat-ie in een vorig leven grafisch ontwerper is geweest; en naast ons pand huisvest zich een Turks café en ik zeg de bezoekers daarvan hooguit vriendelijk gedag, maar meer ook niet...)

Nonchalante maar belangrijke vraag:

Hoe goed gaat U met uw buren om?
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34038232
Ze geven de planten water wanneer mijn ouders lange tijd weg zijn, en wij letten in ruil op de katten bij afwezigheid. Daarnaast hadden ze vroeger een sleutel die mijn broertje en ik mochten ophalen als onze ouders niet thuis waren, maar we wel naar binnen wilden. Het zijn goede kennissen van mijn ouders, verder weet ook ik wat voor werk ze doen en wat hun hobbies zijn.

Met de andere buren hebben m'n ouders ruzie.
pi_34047018
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 02:20 schreef Capa het volgende:
Hoeveel mensen hier hebben nu eigenlijk écht contact met hun buren? En dan bedoel ik: meer dan alleen het verplichte praatje-pot, of minder?
Wie vertrouwt zijn buren; wie durft hun de sleutel te geven in geval van meer-dan-een-weekend-vakantie?
We hebben wel de sleutel van onze buren, maar da's - buiten het elkaar begroeten - dan ook wel het enige contact ja
Beetje jammer van deze buurt, iedereen klaagt van: "ja zo jammer dat er geen contact is met de buurt", maar initiatief nemen doet niemand. Nu maakt mij dat niet zo uit, want ik heb wel wat beters te doen dan met 40 plussers rond te hangen . Maar er is hier in de buurt maar weinig contact onderling. Verder wel aardige mensen.
Audires ululatus feminarum, infantium quiritatus, clamores virorum
pi_34048404
hier hebben de buren onze sleutel, ze passen wel eens op de kleine grote man, kan er voor alles terrecht.
Komen geregeld bij elkaar over de vloer
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:10:54 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34048470
Ik heb 7 "buren", aangezien ik in een portiekflat woon en ik ken eigenlijk bijna niemand. Je groet elkaar als je elkaar tegen komt op de trap, maar daar blijft het dan ook wel bij.

Alleen met de overbuuf telefoonnummers uitgewisseld voor bij "calamiteiten".

Van de meesten ken ik de naam niet eens...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34048743
Hier weinig contact ... aan de ene kant een oudere vrouw ... met wie ik wel geregeld een praatje pot maak op de galerij (puur uit beleefdheid eigenlijk)
Maar ze neigt ook wel een beetje naar bemoeizucht dus je moet zorgen dat je geen vinger geeft dus laat staan een sleutel
Aan de andere kant een zweverig graatmager Yogatype... en daar heb ik nog minder mee dan een gemiddeld hallo. (meestal zweeft ze voorbij)

neuh ik laat mijn vriendin of zusje wel de plantjes doen.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_34048746
Ik wel, kom er regelmatig

Ben al een aantal keer met hun meegeweest op vakantie, ik heb uiterst loyale buren
pi_34048780
Aan de ene kant woont niemand .
De andere kant wonen mensen die ik het liefst dood zie.. dus.
pi_34048782
Ik krijg elke keer eten van mijn buurman.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34048856
Ik weet dat de buren aan de linkerkant een stel grafkinderen heeft die zaterdagochtend al om 9 uur buiten lopen te schreeuwen en aan de andere kant woont een stel dat geen nederlands heeft maar wel een hond die s'nachts buiten slaapt en de hele buurt wakker houd. Dat was t wel zo'n beetje.
Ik haat signatures!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:26:44 #11
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34048867
Vroeger ging men bij mij thuis iets te goed om met de buren dat resulteerde in 2 scheidingen

sindsdien heb ik het niet zo op buren
pi_34048963
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef tonks het volgende:
Aan de ene kant woont niemand .
De andere kant wonen mensen die ik het liefst dood zie.. dus.
Zelfde hier..
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_34049412
De buurman van mijn vorige woonadres bleek een vuurwerkopslagplaats in zijn schuur te hebben
  zaterdag 14 januari 2006 @ 16:57:25 #14
132645 BtjeFlauw
Mijn eitje is een...
pi_34051628
Ik heb goed contact met al mijn buren, in deze doodlopende straat. Nou woon ik ook in een boerendorp, maar dat mag de pret niet drukken. De directe buren (2-onder-1-kap) zijn helemaal zwaar ok, pas 1,5 jaar hier wonen en ontzettend leuke mensen. En een leuk stel (lekkere) dochters erbij helpt ook wel moet ik zeggen .

Yeah, I hit the jackpot... or the jackpot hit me if you prefer..
Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
pi_34051824
Ik heb geen directe buren. Maar de dichtsbijzijnste mensen zijn aardige mensen waar ik s'avonds wel eens langs ga voor een biertje. Heb het prima getroffen
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:45:30 #16
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_34065496
die van ons hebben onze sleutel, voor het geval dat. en vroeger kwam ik er nog wel is, nu niet meer.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:34:28 #17
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_34067433
Geen bijzonder contact, slechts het standaard tuin- en weerpraatje. Weet wel wat van hun familie maar niet overdreven veel. Een huissleutel geven zou misschien wel kunnen - daar vertrouw ik ze wel voor - maar daar is totaal geen aanleiding toe.
How can I make this topic about me?
  zondag 15 januari 2006 @ 00:36:56 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34069751
hier hebben ze 1X in de tijd zo een buurt feest
Leuk gezellig met ze alle bij elkaar komen en dan praten met elkaar.....

En moet oud en nieuw staat opeens iedereen buiten je maakt wel eens iets van een praatje maar meer ook niet.

Bij ons hebben de buren geen sleutel is niet nodig ook
Ik heb werkelijk geen trek in goed contakt met buren. Gaan ze zich te veel met mijn leven bemoeien

en problemen van onze uren? Ja dat is niet moeilijk want onze buren hebben zo veel ruzzie dat je ze letterlijk kan verstaan. ze schelden elkaar de tering elke dag weer
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_34069987
ik heb geen idee wie me buren zijn, woon in studentenstraat en heb dus stuk of 10 buren ( 5 in elk huis hier) , maar zie ze nooit
  zondag 15 januari 2006 @ 00:54:25 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_34070302
ik weet wel wie mijn buren zijn. Links van ons wonen mensen die een eigen koffie tent hebben waar bouwvakkers een hapje gaan eten. En hun vader woont aan het einde van de straat. En recht wonen mensen die om de hoek een eigen kaas winkeltje hebben.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')