Hoe heet dat nummer?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef the900 het volgende:
Eminem met zijn negerachtig klinkende nieuwe nummer
He, dat "wil je" aan het eind van jouw zin is vragend bedoeld, niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo te zien ben je trots op je land, maar typ je eigen taal dan ook volledig correct zonder spelfouten e.d. wil je.
geen idee, maar hij zingt iets alsquote:
Tief op. Ga slapen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef xim0tje het volgende:
sorry beetje te veel bier op.
Alleen als jij je zin met een punt afsluit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
He, dat "wil je" aan het eind van jouw zin is vragend bedoeld, niet?
Dan moet er een vraagteken achter slimmerd
Okee, helaas. Ik was vandaag in de MediaMarkt en ik hoorde een voor mij onbekend Eminem-nummer, klonk goed, lekker tempo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef the900 het volgende:
[..]
geen idee, maar hij zingt iets als
"and when I'm gone, just carry on, no pr0n rejoice everytime you hear the sound of my voice"
Hoe ging die?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee, helaas. Ik was vandaag in de MediaMarkt en ik hoorde een voor mij onbekend Eminem-nummer, klonk goed, lekker tempo.
Een smiley is voor mij een puntquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen als jij je zin met een punt afsluit.
Doe relaxed, ik geef gewoon mijn mening en leg uit waarom ik een aantal typfouten maak.quote:
Hoeft niet, het kan retorisch bedoeld zijn. Oók als er 'wil je' staat. Rechtert: "Gij schavuit, ga eens even gauw naar het gevang, wil je." Nou, dan vraagt ie het niet heur.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
He, dat "wil je" aan het eind van jouw zin is vragend bedoeld, niet?
Dan moet er een vraagteken achter slimmerd
Kerel je mist elke vorm van intellectualiteit. Probeer eens je eigen gedrag te analyseren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef xim0tje het volgende:
sorry beetje te veel bier op. Maar wat ik zeg meen ik. Dat ik dit topic post komt omdat ik nu ruzie met een meisje heb omdat ik zei dat ze geluk had dat ze me die tijd (dat ze haar feesje geefte) nog niet zo goed kende want als ik daar was. Hadden er harde klappe gevalle. Omdat er zo'n blanke is die zich kleed / gedraagt / praat als neger en nog een keer kk bijdehand is tegen mij ook. En dat blijkt der beste vriend te zijn/
Ik kon het niet goed horen. Ik stond bij de kassa en veel andere geluiden kwamen er doorheen. Die kassamuts moest wel twee keer 'Hallo?' zeggen.quote:
Geen smoesjes, gewoon slapen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef xim0tje het volgende:
[..]
Doe relaxed, ik geef gewoon mijn mening en leg uit waarom ik een aantal typfouten maak.
Leg uit?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef nozem het volgende:
Vannacht worden er nog twee bepaalde foto's van een zeker iemand gepost. Ik ga er echter niet voor opblijven, maar je kunt er donder op zeggen dat ze de revue zullen passeren.
Maar dan is het ook verkeerd gebruik van een zinsdeel m.i. Daarbij heb ik het zo gebracht dat mijn correctie alleen opgaat als de auteur in kwestie erkend dat er een vraagteken zou moeten staan...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoeft niet, het kan retorisch bedoeld zijn. Oók als er 'wil je' staat. Rechtert: "Gij schavuit, ga eens even gauw naar het gevang, wil je." Nou, dan vraagt ie het niet heur.
Voorspelbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:40 schreef xim0tje het volgende:
[..]
When i'm gone heet dat liedje volgens mij.
Ik ga ook slapen, maar ik zat hier zo mee dat ik dacht dat sommige mensen hiero, mijn mening wel deelde.quote:
En blijf weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:41 schreef xim0tje het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen, maar ik zat hier zo mee dat ik dacht dat sommige mensen hiero, mijn mening wel deelde.
Nee. Die grap is inmiddels leuk geweest en de foto's zijn wel 1000 keer in verschillende topics van soortgelijke strekking gepost.quote:
Ow zijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:43 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Die grap is inmiddels leuk geweest en die foto's zijn wel 1000 keer in verschillende topics van soortgelijke strekking gepost.![]()
quote:
Ik zat ook al te wachten op thijsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:43 schreef cerror het volgende:
Waar blijft die standaard foto?
Nee we schoppen jou gewoon van fok af, en nu opgetieft.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef xim0tje het volgende:
[..]
![]()
Wel heel raar, in de andere topics dat ik lees over "negers" zit iedereen van ja, die moet je het land uit schoppen. Maar hier nee hor..![]()
Gelukkig doet ie het nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef Shapeshifter het volgende:
Nu vat ik hem pas
Nou hier dan:
[afbeelding]
En nu snel wegwezen
Haha, great stuff. Ga dood, debiel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef xim0tje het volgende:
ras verrader.
Je bent een dom schaap. Groei op.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef xim0tje het volgende:
[..]
![]()
Wel heel raar, in de andere topics dat ik lees over "negers" zit iedereen van ja, die moet je het land uit schoppen. Maar hier nee hor..![]()
Eei, kan ik je vertellen. Die eerste is 'Westcoast'. De tweede is hét Jay-Z gebaar. De derde is Eastcoast en de vierde is weer 'Westcoast'.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb mij wel eens afgevraagd wat hun handgebaren voor betekenis hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe dan ook, laat iedereen voor zich bepalen hoe zijn/ of haar levenstijl is.
Aight. (ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Eei, kan ik je vertellen. Die eerste is 'Westcoast'. De tweede is hét Jay-Z gebaar. De derde is Eastcoast en de vierde is weer 'Westcoast'.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef xim0tje het volgende:
Ik was in ruurl (gelderland) en hadden ruzie met paar turken (wat voor mij ook neger is, omdat het niet BLANK is).
Newbie verwijt de ketelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef tongytongylickylick... het volgende:
Mr.Newbie stfu...
Het is niet mijn 'ding', maar ik laat iedereen wel gewoon in zijn waarde. Iemand van te voren in een bepaald hokje duwen, vanwege kleding of spraakaccent doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:18 schreef xim0tje het volgende:
Jullie vinden het dus niet erg.. :|
Ik geloof dat je FOK! verward met Stormfront. Of Hardcore-Holland. Of een van die andere mongolenboards.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:41 schreef xim0tje het volgende:
Ik ga ook slapen, maar ik zat hier zo mee dat ik dacht dat sommige mensen hiero, mijn mening wel deelde.
En ga even heel erg dood met je 'kk', aap. Het gebruik van die twee letters is een perfecte graadmeter voor het intelligentieniveau van den discussiepartner aan het worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef xim0tje het volgende:
Omdat er zo'n blanke is die zich kleed / gedraagt / praat als neger en nog een keer kk bijdehand is tegen mij ook. En dat blijkt der beste vriend te zijn/
Waarom toch? Wanneer heb je je presentatie? Kom ik even genieten. Voor het eerst in vijf maanden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het voelt nog altijd als een dolk in mijn hart.
Sadist.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef skiczukie het volgende:
Waarom toch? Wanneer heb je je presentatie? Kom ik even genieten. Voor het eerst in vijf maanden.
Geen sadist. Ben wel nieuwschierig naar al die té dope grafische vormgevingen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sadist..
En over twee weken ofzo. Tot die tijd geen les. Mijn jachtfotos waren overigens wel de bom, dus misschien krijg ik ergens geen onvoldoende.
PC-heldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dan heb je ook nog de bounty's like dWc_RuFFrYdAaaAhHHhhH, die verkapt leuk middeleeuws mee probeert te doen, maar daar beter gelijk mee gaat stoppen.
Ga je mening ergens anders verkondigen kneus!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef xim0tje het volgende:
[..]
Doe relaxed, ik geef gewoon mijn mening en leg uit waarom ik een aantal typfouten maak.
Dit zijn gegeven opmerkingen uit het dagelijks leven zoals mijn persoon zich voortbeweegt.quote:
Ik zie het; maar WIL het niet zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En jij denkt dat we dat plaatje zien?
Thijsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Shapeshifter het volgende:
[afbeelding]
pwned
En nu ben ik echt weg
/edit:
[afbeelding]
Tja, eenmaal in de put kom je er toch niet meer uit, dus what the fuck...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef xim0tje het volgende:
Ik was in ruurl (gelderland) en hadden ruzie met paar turken (wat voor mij ook neger is, omdat het niet BLANK is). En waren paar "blanken bij" die praten precies het zelfde als die turken ik vind dat gewoon zwaar zielig en ras verrader.
oming werie dat ze zo takkie opeens ofnoh?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:30 schreef -Guppie- het volgende:
Mijn vriend praatte vroeger ook Amsterdams,en woont nu 3 jaar hier in de buurt en praat nu ook Rotterdams,dat doet hij niet expres dat gaat vanzelf
hahah die gast heeft ooit nog eens stage gelopen bij een bedrijf waar ik toen zat. Hij werkte idd als een neger, niet dus....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:45 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik zat er al op te wachten die Thijs Bosneger.
zo vanne eene tweejequote:
? bijna wegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:21 schreef B het volgende:
Wiggers zijn gewoon een nieuw soort ras
Ze geven d.m.v. opgestoken vingers aan wat hun IQ is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb mij wel eens afgevraagd wat hun handgebaren voor betekenis hebben.
nohhhhhhh swa kom niet praten jij met je torie'squote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:16 schreef BennyNL het volgende:
[..]
oming werie dat ze zo takkie opeens ofnoh?
quote:sorry beetje te veel bier op. Maar wat ik zeg meen ik. Dat ik dit topic post komt omdat ik nu ruzie met een meisje heb omdat ik zei dat ze geluk had dat ze me die tijd (dat ze haar feesje geefte gaf) nog niet zo goed kende want als ik daar was. Hadden er harde klappe gevalle. Omdat er zo'n blanke is die zich kleed / gedraagt / praat als neger en nog een keer kk bijdehand is tegen mij ook. En dat blijkt der beste vriend te zijn/
Que?!?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef xim0tje het volgende:
sorry beetje te veel bier op. Maar wat ik zeg meen ik. Dat ik dit topic post komt omdat ik nu ruzie met een meisje heb omdat ik zei dat ze geluk had dat ze me die tijd (dat ze haar feesje geefte) nog niet zo goed kende want als ik daar was. Hadden er harde klappe gevalle. Omdat er zo'n blanke is die zich kleed / gedraagt / praat als neger en nog een keer kk bijdehand is tegen mij ook. En dat blijkt der beste vriend te zijn/
Ik hoop het; van kneusjes zoals jij kan het nooit Gods bedoeling zijn geweest om er meer dan 1 te makenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef xim0tje het volgende:
Am i the only one or wut.
Net zoiets als dat je een kale kop hebt en mensen denken dat je gabber bentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef amornl87 het volgende:
als je negerklere draagt, betekent het nog niet dat je een neger wil zijn
juist.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Net zoiets als dat je een kale kop hebt en mensen denken dat je gabber bent
laten we er trots op zijn!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef amornl87 het volgende:
als je negerklere draagt, betekent het nog niet dat je een neger wil zijn
Dat je zelf niet inziet dat deze vergelijking kant noch wal raakt, zegt eerder wat over jouw overduidelijk zeer beperkt geestelijk vermogenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:40 schreef Little_Meanie het volgende:
ja welke blanke wil er nou een neger zijn?
net zoals iemand met een IQ van 140 plotseling een mongool wil zijn
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef xim0tje het volgende:
De zwakbegaafdheid valt gewoon van hun gezichten af te lezen. Ach ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goh, meneertje heeft ook eens ergens wat opgevangen hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:27 schreef StefanP het volgende:
[..]
De zwakbegaafdheid valt gewoon van hun gezichten af te lezen. Ach ja.
Het is een bekend maar doodgezwegen feit dat negers niet bepaald een hoog IQ hebben.
Los daarvan, sinds wanneer kun je stellen dat negers een niet bepaald hoog IQ hebben, puur omdat het gemiddelde lager zou liggen dan blanken?quote:De Canadees Wahlsten heeft de moeite genomen in een doorwrocht artikel aan te tonen dat Rushton er bij het verzamelen van zijn gegevens een potje van maakt. De door Rushton bedreven statistiek, concludeert Wahlsten, lijkt meer op die van een politicus of een godsdienstfanaticus dan op die van een wetenschapper. Het is ‘bad biology and shoddy statistical methodology’.
Het is ook niet makkelijk om voor zijn theorie de handen op elkaar te krijgen, aangezien twee sleutelbegrippen ervan, ras en intelligentie, in wetenschappelijke kring fel worden bestreden als bruikbare indicatoren van wat dan ook. Want hoewel bevolkingsgroepen verschillende eigenschappen hebben, zijn er daarvan zo weinig langs raciale lijnen verdeeld dat eigenlijk niet te spreken is van ‘rassen’. Zo verschillen Afrikanen onderling meer dan Afrikanen van Europeanen. Ook genetisch. Wordt bijvoorbeeld het ‘duurloopgen’ onder Oost-Afrikanen gezocht, West-Afrikanen schijnen het ‘sprintersgen’ te bezitten. De langste mensen op aarde zijn zwart (Masaï), en de kortste (Pygmeeën) ook. En neem bloedgroepen: een blanke kan het leven van een indiaan of zwarte redden, maar misschien niet dat van zijn eigen neef. En wat zijn Indiërs?
Fysisch antropologen bezwoeren al in 1975 de term ‘ras’ niet meer te bezigen. Natuurlijk, racisme bestaat, dus ras is als sociale constructie wel interessant voor cultureel antropologen, maar biologisch is de term onhoudbaar. Recente DNA-analyses bevestigen dit inzicht.
Ook intelligentie is een moeilijk begrip. Er wordt de vaardigheid mee bedoeld waarmee een mens zijn omgeving naar zijn hand kan zetten. Wetenschappers trachten al decennialang testen te ontwikkelen die zo cultuurvrij mogelijk zijn. Maar dat ideaal is nog altijd ver weg. IQ-deskundige Peter Tellegen: ‘Testmakers moeten beslissen welke vaardigheden en raadseltjes ertoe doen. Natuurlijk zit in de test hun concept van capaciteiten verscholen. Dat is geen ramp, maar het maakt de vergelijkingen tussen verschillende bevolkingsgroepen erg ingewikkeld.’
Rushton maalt niet om methodologische moeilijkheden en deinst er zelfs niet voor terug Engelstalige testen voor te leggen aan Afrikanen die deze taal nauwelijks machtig zijn. Ook besteedt hij bij zijn behandeling van intelligentie nauwelijks aandacht aan omgevingsfactoren als gezonde voeding, levensstandaard en intellectuele ontwikkeling. (Als een mens een paar testjes achter elkaar maakt, blijkt hij al meer dan tien punten hoger te scoren. Onder analfabeten in het oerwoud zal de groeicoëfficiënt zelfs hoger liggen.) Ook hersendeskundige Dick Swaab, die ervaring heeft met maatschappelijk gevoelig onderzoek, bevestigde dat de hersenen een ‘plastisch orgaan’ zijn dat grotendeels in de jeugd wordt gevormd. ‘Factoren als voeding en leerervaringen hebben daarbij veel meer invloed dan erfelijke achtergrond.’
http://www.testresearch.nl/werk/racgroene.html#
Krekker heeft altijd gelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 08:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gemiddeld genomen klopt het niet wat Krekker zegt.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:22 schreef dewd het volgende:
Geen idee waarom je een neger wilt zijn, of op een neger wilt lijken. Ook geen idee waar dat belachelijke idee vandaan komt dat negers met die stomme wijde kleding er wel uit zien en een blanke die daarop wil lijken niet. Beide zijn kneuzen eigenlijk.
Jouw avatarquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:22 schreef dewd het volgende:
Geen idee waarom je een neger wilt zijn, of op een neger wilt lijken. Ook geen idee waar dat belachelijke idee vandaan komt dat negers met die stomme wijde kleding er wel uit zien en een blanke die daarop wil lijken niet. Beide zijn kneuzen eigenlijk.
MJquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:14 schreef VarsesteR het volgende:
En zwarte mensen die een blanke willen zijn dan?
Alleen zn kapsel is wat andersquote:
was jouw moeder een mongooltje en je vader een hond?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:46 schreef dewd het volgende:
[..]
Je bent blij om lelijk te zijn?Wow.
waar slaat dat op!?quote:
Die zit!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo te zien ben je trots op je land, maar typ je eigen taal dan ook volledig correct zonder spelfouten e.d. wil je.
Nee sorrie, we zijn geen broers. Je bent uniek.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
was jouw moeder een mongooltje en je vader een hond?
:') 'sorrie'quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:59 schreef dewd het volgende:
[..]
Nee sorrie, we zijn geen broers. Je bent uniek.
Hey medenegerquote:
ik ben knapper als jou en heb nog is 2x zo grote pik als jouquote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:46 schreef dewd het volgende:
[..]
Je bent blij om lelijk te zijn?Wow.
neinquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Pssst. Wes. Het is knapper dan jij en ook 2x groter dan jij
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Shapeshifter het volgende:
[afbeelding]
pwned
En nu ben ik echt weg
/edit:
[afbeelding]
Tja, eenmaal in de put kom je er toch niet meer uit, dus what the fuck...
Dit had Darwin vast niet voorzien in zijn evolutieleer.quote:
Fijn dat je dit denkt, maar een neger kan per definitie niet knapper zijn dan een blanke, zoals ik dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:06 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
ik ben knapper als jou en heb nog is 2x zo grote pik als jou![]()
![]()
MJquote:
he voor jou hebben ze een ander forum als fok.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:42 schreef dewd het volgende:
[..]
Fijn dat je dit denkt, maar een neger kan per definitie niet knapper zijn dan een blanke, zoals ik dus.
En je dat grote snikkel verhaaltje gelooft alleen een snotneus, maar fijn dat je hem hebt dan kun je tenminste in de plee pissen ipv op de rand.
Volgens mijn piemel nietquote:
Ik heb het koudquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |