Blijf jij er nou maar lekker trots op gaan dat jij echt 100% hetero bent en een verschrikkelijke afkeer hebt voor alles wat ook maar in de verste verten te maken zou kunnen hebben met homoseksualiteit, als dat je een beter gevoel geeft over jezelf. Onderzoeken hebben meer dan eens uitgewezen dat zowat elke hetero - met uitzondering van jou dan - ooit wel eens gefantaseerd heeft over seks met iemand van zijn/haar eigen geslacht. Als jij zegt dat een 'echte hetero' dat nooit heeft, dan is daarmee het percentage homo's of biseksuelen ineens drastisch gestegen tot ver boven de 90%quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus als je op een boerderij had gewoond, had je een paar schapen gepakt?Doe toch niet zo idioot man; de afkeer om seks te hebben met iemand van dezelfde sekse zit gewoon in de heteroseksualiteit ingebakken.
![]()
Dit soort opmerkingen maken en het dan gek vinden dat iemand de mogelijkheid open houdt (en dus niet stelt dat...) jij homofoob bent. En dan met name het woordje: afkeer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:37 schreef Nickthedick het volgende:
Dus als je op een boerderij had gewoond, had je een paar schapen gepakt?Doe toch niet zo idioot man; de afkeer om seks te hebben met iemand van dezelfde sekse zit gewoon in de heteroseksualiteit ingebakken.
![]()
Damn rightquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:49 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Blijf jij er nou maar lekker trots op gaan dat jij echt 100% hetero bent en een verschrikkelijke afkeer hebt voor alles wat ook maar in de verste verten te maken zou kunnen hebben met homoseksualiteit, als dat je een beter gevoel geeft over jezelf. Onderzoeken hebben meer dan eens uitgewezen dat zowat elke hetero - met uitzondering van jou dan - ooit wel eens gefantaseerd heeft over seks met iemand van zijn/haar eigen geslacht. Als jij zegt dat een 'echte hetero' dat nooit heeft, dan is daarmee het percentage homo's of biseksuelen ineens drastisch gestegen tot ver boven de 90%
Maar goed, iedereen weet nu in elk geval dat jij een echte hetero bent.![]()
Ik heb een verschrikkelijke afkeer om maar iets 'seksueels' met andere kerels te doen ja... ben ik daarom homofoob?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen maken en het dan gek vinden dat iemand de mogelijkheid open houdt (en dus niet stelt dat...) jij homofoob bent. En dan met name het woordje: afkeer.
Ach jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Oh, nickthedick and the restzijn jullie nog steeds bezig?
Ik heb dus nooit gezegd dat jij homofoob bent...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:37 schreef Nickthedick het volgende:
Ik heb een verschrikkelijke afkeer om maar iets 'seksueels' met andere kerels te doen ja... ben ik daarom homofoob?Ik heb nooit gezegd dat ik een afkeer van homoseksuelen had... er is een groot verschil.
![]()
Het gaat me anders erg gemakkelijk af hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb dus nooit gezegd dat jij homofoob bent...
Maar je bent zo krampachtig bezig dat het mij niet zou verbazen dat je wel degelijk homofoob bent.
Omdat ik (ruim) 20 jaar terug een enkele keer... Jij gelooft ook nog in Sinterklaas, is het niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:16 schreef Nickthedick het volgende:
Het gaat me anders erg gemakkelijk af hoor.En het zou mij niet verbazen dat jij op een dag de alom bekende: 'Pa, ma... ik moet jullie wat vertellen...'-speech gaat houden.
![]()
Dank je, ik ben er ook erg blij mee om tot een blijkbaar uitstervend soort te behoren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat ik (ruim) 20 jaar terug een enkele keer... Jij gelooft ook nog in Sinterklaas, is het niet?
Maar zoals iemand ander ook al zei: we weten nu wel 100% ZEKER (...) dat jij geen homo bent hoor... gefeliciteerd daarmee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |