abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34150009
ik heb toen ik een jaar of 10 was ook wel wat geexperimenteerd met vriendjes van school.
btje voelen en trekken meer niet.

Er was toen wel iets van spanning want je deed toch iets wat niet mocht.
pi_34154072
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:37 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Dus als je op een boerderij had gewoond, had je een paar schapen gepakt? Doe toch niet zo idioot man; de afkeer om seks te hebben met iemand van dezelfde sekse zit gewoon in de heteroseksualiteit ingebakken.
Blijf jij er nou maar lekker trots op gaan dat jij echt 100% hetero bent en een verschrikkelijke afkeer hebt voor alles wat ook maar in de verste verten te maken zou kunnen hebben met homoseksualiteit, als dat je een beter gevoel geeft over jezelf. Onderzoeken hebben meer dan eens uitgewezen dat zowat elke hetero - met uitzondering van jou dan - ooit wel eens gefantaseerd heeft over seks met iemand van zijn/haar eigen geslacht. Als jij zegt dat een 'echte hetero' dat nooit heeft, dan is daarmee het percentage homo's of biseksuelen ineens drastisch gestegen tot ver boven de 90%

Maar goed, iedereen weet nu in elk geval dat jij een echte hetero bent.
pi_34155500
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:37 schreef Nickthedick het volgende:

Dus als je op een boerderij had gewoond, had je een paar schapen gepakt? Doe toch niet zo idioot man; de afkeer om seks te hebben met iemand van dezelfde sekse zit gewoon in de heteroseksualiteit ingebakken.
Dit soort opmerkingen maken en het dan gek vinden dat iemand de mogelijkheid open houdt (en dus niet stelt dat...) jij homofoob bent. En dan met name het woordje: afkeer.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:32:22 #104
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_34159394
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:49 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Blijf jij er nou maar lekker trots op gaan dat jij echt 100% hetero bent en een verschrikkelijke afkeer hebt voor alles wat ook maar in de verste verten te maken zou kunnen hebben met homoseksualiteit, als dat je een beter gevoel geeft over jezelf. Onderzoeken hebben meer dan eens uitgewezen dat zowat elke hetero - met uitzondering van jou dan - ooit wel eens gefantaseerd heeft over seks met iemand van zijn/haar eigen geslacht. Als jij zegt dat een 'echte hetero' dat nooit heeft, dan is daarmee het percentage homo's of biseksuelen ineens drastisch gestegen tot ver boven de 90%

Maar goed, iedereen weet nu in elk geval dat jij een echte hetero bent.
Damn right Ik heb er zelfs nog nooit over gefantaseerd Maar ik heb geen afkeer van alles wat met homoseksualiteit te maken heeft hoor, iedereen heeft z'n eigen behoeftes en ik zal niemand daarop aanvallen; maar ga dan niet beweren - zoals sommige lui in dit topic - dat je: ondanks dat je andere kerels hebt afgerukt, gepijpt of in de reet gebuffeld 100% hetero bent, want dan zitten we toch op 2 heel verschillende schalen te meten.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:35:01 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34159496
Oh, nickthedick and the rest zijn jullie nog steeds bezig?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:37:09 #106
106776 Nickthedick
pi_34159564
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen maken en het dan gek vinden dat iemand de mogelijkheid open houdt (en dus niet stelt dat...) jij homofoob bent. En dan met name het woordje: afkeer.
Ik heb een verschrikkelijke afkeer om maar iets 'seksueels' met andere kerels te doen ja... ben ik daarom homofoob? Ik heb nooit gezegd dat ik een afkeer van homoseksuelen had... er is een groot verschil.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:38:36 #107
106776 Nickthedick
pi_34159620
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Oh, nickthedick and the rest zijn jullie nog steeds bezig?
Ach ja Volgens mij zijn het 'relnichten'.
pi_34161308
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:37 schreef Nickthedick het volgende:

Ik heb een verschrikkelijke afkeer om maar iets 'seksueels' met andere kerels te doen ja... ben ik daarom homofoob? Ik heb nooit gezegd dat ik een afkeer van homoseksuelen had... er is een groot verschil.
Ik heb dus nooit gezegd dat jij homofoob bent...

Maar je bent zo krampachtig bezig dat het mij niet zou verbazen dat je wel degelijk homofoob bent.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:16:41 #109
106776 Nickthedick
pi_34181641
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb dus nooit gezegd dat jij homofoob bent...

Maar je bent zo krampachtig bezig dat het mij niet zou verbazen dat je wel degelijk homofoob bent.
Het gaat me anders erg gemakkelijk af hoor. En het zou mij niet verbazen dat jij op een dag de alom bekende: 'Pa, ma... ik moet jullie wat vertellen...'-speech gaat houden.
pi_34191038
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:16 schreef Nickthedick het volgende:

Het gaat me anders erg gemakkelijk af hoor. En het zou mij niet verbazen dat jij op een dag de alom bekende: 'Pa, ma... ik moet jullie wat vertellen...'-speech gaat houden.
Omdat ik (ruim) 20 jaar terug een enkele keer... Jij gelooft ook nog in Sinterklaas, is het niet?

Maar zoals iemand ander ook al zei: we weten nu wel 100% ZEKER (...) dat jij geen homo bent hoor... gefeliciteerd daarmee.
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:18:39 #111
106776 Nickthedick
pi_34192052
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Omdat ik (ruim) 20 jaar terug een enkele keer... Jij gelooft ook nog in Sinterklaas, is het niet?

Maar zoals iemand ander ook al zei: we weten nu wel 100% ZEKER (...) dat jij geen homo bent hoor... gefeliciteerd daarmee.
Dank je, ik ben er ook erg blij mee om tot een blijkbaar uitstervend soort te behoren.

Btw, Sinterklaas vertrouw ik ook niet helemaal... man van de kerk, alleen maar pieten om zich heen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')