zegt de gek in dwangbuis in zijn isoleercel..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:00 schreef Cairon het volgende:
ik heb altijd gelijk
Met prachtige muziek van Dulce puntesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef BB_Koning het volgende:
Primal Fear gaat over een gek, goede filmIs nu op tv
![]()
Na 4 keer heb je het wel zo'n beetje gehad.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef BB_Koning het volgende:
Primal Fear gaat over een gek, goede filmIs nu op tv
![]()
Ja, na een paar dagen wordt het lekker zacht in plaats van stoppelig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Zal ik 'm nog langer laten staan?
Dit is van 1,5 dag
Oh my god, like , it's like so gay to know stuff about the music....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met prachtige muziek van Dulce puntes![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, na een paar dagen wordt het lekker zacht in plaats van stoppelig.
Ja tot aan meet gewoon helemaal niet meer scherenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Zal ik 'm nog langer laten staan?
Dit is van 1,5 dag
Als je van zulke films houdt, dan raad ik aan: Dot The Iquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Na 4 keer heb je het wel zo'n beetje gehad.
en jij ziet ook alleen maar overal de slechte dingen inquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef TehRockstar het volgende:
Ik las geilig.
voor familiebanden dan toch 1 pluspunt voor jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef BB_Koning het volgende:
Nu tv kijken met mn zus, ze heeft me net nog een preek gegeven met de boodschap dat ik een slecht kind ben, maar ach, 't is mn zus, he
Doei![]()
Dat hoop ik voor je.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Komt door de camera in m'n telefoon..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |