Die van mij was eerst open... toen aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vandaar dat je iBook flipt. Je moet apparaten gewoon dicht laten.
Preciesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:23 schreef XL het volgende:
[..]
Die van mij was eerst open... toen aan.
Soort van gezonde drang....
Ik heb het klepje voor m'n ram ook eerst open gehad en vervolgens m'n PB pas gebootquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:23 schreef XL het volgende:
[..]
Die van mij was eerst open... toen aan.
Soort van gezonde drang....
Door eerst highres picca's te checkz0rren op bijvoorbeeld www.pbfixit.comquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
PreciesHoe kun je nou een apparaat gebruiken zonder dat je weet wat erin zit?
Ik wil dat soort foto's altijd graag controleren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Door eerst highres picca's te checkz0rren op bijvoorbeeld www.pbfixit.com![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:31 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wil dat soort foto's altijd graag controleren.
Je hoeft niets te doen, alles gaat vanzelf goed. Mits je je RAM goed in je computer hebt gestopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:49 schreef Tomasso het volgende:
Nog een vraagje he. Stel, ik doe er een nieuw ram dingetje in, moet ik dan nog iets bijzonders doen of kan ik m'n iBook gewoon normaal opstarten en wordt hij gelijk herkend?
Ik bel hem zo ffquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil een intel powermac. Schiet op steve
Ja, en ik wil een Intel iBook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil een intel powermac. Schiet op steve
Ik weet niet wanneer de ibook naar intel omgaat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, en ik wil een Intel iBook.
Laten we racen wie welke het eerst heeft. Ik wed op mezelf
Niemand heeft enig idee, dat bleek wel bij de laatste Keynote, toen geen enkel gerucht waar bleek te zijn. Maar zo recent is de iBook niet vernieuwd. Het is 172 dagen geleden sinds de laatste versie, terwijl de nieuwste PowerMac nu 87 dagen te koop is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer de ibook naar intel omgaat?
Ik zou zeggen 'dat duurt nog even, want die is recent vernieuwd', maar dat gold ook voor de Imac
Inpincipe gewoon inklikken en gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 om 19:49 uur schreef 'Tomasso' het volgende:
Nog een vraagje he. Stel, ik doe er een nieuw ram dingetje in, moet ik dan nog iets bijzonders doen of kan ik m'n iBook gewoon normaal opstarten en wordt hij gelijk herkend?
Jahoor. je kunt frontrow gewoon op je huidige Alu. PB 1GHZ t/m de laatste installeren.Uiteraard ook je iBook of je G5. Enige wat je dan niet hebt is natuurlijk dat censortje zoals te zien was op de laatste Keynote. Alleen dat is te omzeilen door een kleine AB te kopen bij de Apple-resellers a ¤ 40,- per stuk ( of je gebruikt je iPod shuffle) die voorzowel Mac als PC bruikbaar is OF...ff laatste progje op je Nokia/Ericsson installeren en dan kun je met je GSM lekker frontrow bedienen (BT)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 om 19:56 uur schreef 'De_Hertog' het volgende:
Zeggen ze nu dat je FrontRow aan oudere Macs kunt hangen?
me 2quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb het klepje voor m'n ram ook eerst open gehad en vervolgens m'n PB pas geboot![]()
![]()
Nerd!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb het klepje voor m'n ram ook eerst open gehad en vervolgens m'n PB pas geboot![]()
![]()
Dude, dat is om er 512mb bij te plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:23 schreef Furious het volgende:
[..]
Nerd!
Wat als dat klepje was afgebroken ofzo?
Dan heb je toch nog geen ontvanger in je Mac zitten?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Alleen dat is te omzeilen door een kleine AB te kopen bij de Apple-resellers a ¤ 40,- per stuk
Erm, de dagen van dat oude niet-nette hackje om Frontrow te draaien zijn al lang voorbij hoor, het is al lang mogelijk om via Apples eigen frontrow-installer frontrow te installeren. En dan activeer je hem gewoon netjes via F8.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef "*i-spy24*" het volgende:
Oh... wil je dat allemaal niet. Frontrow in de dock installeren,aanklikken zodat de naam links boven komt te staan,ff 3sec. de esc.knop indrukken en Frontrow begint.
!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Erm, de dagen van dat oude niet-nette hackje om Frontrow te draaien zijn al lang voorbij hoor, het is al lang mogelijk om via Apples eigen frontrow-installer frontrow te installeren. En dan activeer je hem gewoon netjes via F8.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |