eeeh...zo noem ik het altijd maar dat is niet de officiele naam ervoor vandaar dat ik ook tussenhaakjes Hulpprogramma's erbij zette. Hier een screen-pic wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 om 23:46 uur schreef 'Tijn' het volgende:
Mac Doctor? Heb je een url voor me?
Misschien voor de zekerheid ook een keertje je hardware-check-cd draaien. Beter te vaak dan te weinig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:32 schreef Tijn het volgende:
Ah, Disk Utility. Juist. Die zal ik nog wel even draaien, maar ik verwacht geen wonderen.
Then again, wonderen zijn ook niet echt meer nodig, want hij doet het weer
Ja, ik heb m'n iBook sowieso maandag nodig, dus ik wil wel zeker weten dat 'ie het ook echt weer doet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:38 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien voor de zekerheid ook een keertje je hardware-check-cd draaien. Beter te vaak dan te weinig.
Hmm, ik wil hem nu stiekem ook welquote:
'And BOOM!'quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:23 schreef nietzman het volgende:
iPhoto '06 is zooooooveel sneller..
Met 05 was het met 2000 foto's van 4mb per stuk niet vooruit te branden, maar 06 vliegt!.
En die fullscreen edit mode is cheil.
Natuurlijk, ik ben namelijk óók heiliger dan de Paus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:11 schreef i-spy24 het volgende:
Nu nog ervoor betalen he Niezman...
Dat bende gij man!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:13 schreef skiczukie het volgende:
Wat is dat voor foto, dog?
http://www.pbfixit.com/quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:19 schreef Tomasso het volgende:
Een vraag die al ongetwijfeld al te vaak is langsgeweest, maar waarvan ik maar geen duidelijk antwoord kan vinden:
Ik zou graag het RAM geheugen van m'n iBook G4 1,33 Ghz (laatste versie) willen upgraden. Wat voor geheugen heb ik hiervoor nodig? SDRAM? SO-DIMM? DDR-SDRAM? DDR2 SO-DIMM?
Ah, dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben namelijk óók heiliger dan de Paus.
[..]
Dat bende gij man!
Die geeft weer PC2700 een 333Mhz aan, dat terwijl de Apple site (als je geheugen wilt bestellen via de store) PC2100 en 266Mhz aangeeft. Daarnaast, is dat van die site DDR2/SODIMM?quote:
Het staat gewoon in je handleiding.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die geeft weer PC2700 een 333Mhz aan, dat terwijl de Apple site (als je geheugen wilt bestellen via de store) PC2100 en 266Mhz aangeeft. Daarnaast, is dat van die site DDR2/SODIMM?
Hier heb ik wat aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:39 schreef XL het volgende:
[..]
Het staat gewoon in je handleiding.
Waarschijnlijk heb je gewoon 266mHz PC2100 DDR-SDRAM SO-DIMM nodig.
Als je er 333mHz PC2700 DDR-SDRAM SO-DIMM insteekt klokt hij het zelf terug tot 266mHz.
Dit is gewoon een final versie die door iemand is opengetrokkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:54 schreef Tijn het volgende:
Jezus.
Is dit serieus hoe ze 'em leveren of heeft iemand ermee zitten kloten?
Bi-freaking-zar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dit is gewoon een final versie die door iemand is opengetrokken
Als je veel geld neertelt voor een product, wil je niet dat het eruit ziet alsof het door apen in elkaar geflanst is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:57 schreef Thermo het volgende:
Geweldig, lopen bitchen over de binnekant, dat is typisch apple fanboys
Ik ben van Apple ook hoogwaardig afgewerkte binnenkanten gewendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:57 schreef Thermo het volgende:
Geweldig, lopen bitchen over de binnekant, dat is typisch apple fanboys
Nu heb ik al veel gedaan met mijn Powerbook, maar open gedraaid om te zien dat ik ook voor inner design heb betaald nah.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je veel geld neertelt voor een product, wil je niet dat het eruit ziet alsof het door apen in elkaar geflanst is.
Juist daarom is een cleane binnenkant belangrijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
Sowieso... het moet allemaal vervangbaar zijn ( hd, geheugen etc ) in een realistische manier.
Als geheugen + hd makkelijk te vervangen zijn mag het wel troepje zijn verder. no problem.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juist daarom is een cleane binnenkant belangrijk.
Apple moet gewoon op elk punt superieur zijn aan Dell.... en dat gaat met zo'n binnenkant niet lukken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef Thermo het volgende:
[..]
Als geheugen + hd makkelijk te vervangen zijn mag het wel troepje zijn verder. no problem.
Zullen we het dan ook even over die prijs hebben?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:14 schreef XL het volgende:
[..]
Apple moet gewoon op elk punt superieur zijn aan Dell.... en dat gaat met zo'n binnenkant niet lukken.
Vandaar dat je iBook flipt. Je moet apparaten gewoon dicht laten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:15 schreef Tijn het volgende:
Bovendien verwacht niet alleen van Apple dat hun apparaten intern verzorgd eruit zien. Als ik een dure versterker koop, maak ik 'em ook open om te kijken of het er van binnen strak ontworpen is.
Die kun je pas vergelijken als Dell ook Mac OS X gaat leveren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:16 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zullen we het dan ook even over die prijs hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |