quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 om 23:46 uur schreef 'Tijn' het volgende:
Mac Doctor? Heb je een url voor me?
eeeh...zo noem ik het altijd maar dat is niet de officiele naam ervoor vandaar dat ik ook tussenhaakjes
Hulpprogramma's erbij zette.
Hier een screen-pic wat ik bedoel.
PS:T.a.v. je iBook: Je hebt die dus bij MHRotterdam gekocht? Gewoon teruggaan ondanks dat ze mischien zullen zeggen dat je niks meer kunt claimen. Je mag nl.nog wel iets meer 'garantie' verwachten dan 1 jaar. Zou hetzelfde zijn als je een ijskast bij ze had gekocht. Je mag als consument nl redelijkerwijs verwachten dat je iBook iets langer meegaat dan 1,5 jaar. Zal bijvoorbeeld geen enkele rechter je ongelijk ingeven echter helemaal iets vergoed krijgen zit er vooralsnog niet in. Ik heb ooit gehoord via via dat er in Rotterdam een simpele Mac reparatie winkel zit ergens op de Oude Dijk. Naam e.d. weet ik niet maar die doen dus simpele reparatie klussen die je bijvoorbeeld bij MHRotterdam t.a.v. kosten beter niet kunt doen.
Wil je echt veilig spelen dan zou ik gewoon naar MH Rotterdam gaan en daar doorzeuren t.a.v. je iBook en in het ergste geval krijg je een 50-50 kosten deling. Bijvoorbeeld nieuw moederbord - als het daaraan ligt - gratis maar je betaalt wel het uurloon voor installatie ( +/- ¤ 300,- ) Ze kunnen in ieder geval terplekke - maar ga dan op een hele rustige dag zoals een maandagmorgen/dinsdag - even een hardware test doen om te kijken waar het probleem ligt.
Zij hebben namelijk wel de apparatuur om een hele uitgebreide hardware test te doen voor binnengekomen apparatuur.
probeer het maar en mail me anders ff als je echt in de shit zit. Heb nogal wat contacten in de Macwereld
[ Bericht 1% gewijzigd door i-spy24 op 14-01-2006 17:12:25 ]