Wettelijk gezien hebben ze dan ook gelijk, je hebt het apparaat gekocht bij MacHouse. Dat betekent dat je met MacHouse een overeenkomst hebt gesloten; Machouse zal, gezien de nog jonge leeftijd van je iBook, een (redelijk) deel van de kosten voor reparatie moeten vergoeden. Als het dan gaat om een fabricagefout van Apple(en dat is ongetwijfeld zo; dit probleem komt nogal eens voor bij de iBook, helaas), dan moet MacHouse dat verder maar uitzoeken met Apple; jij hebt alleen maar met Machouse te maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Elke keer dat ik met Apple heb gebeld kwam het erop neer dat ze niets konden doen en dat ik bij MacHouse moest zijn.
Ik wacht anders nog steeds op die fotoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:08 schreef E.T. het volgende:
Je haalt me de woorden uit m'n mond.. (en ik ben er nog wel mee getrouwd)
Hoeveel hamerslagen heb je gebruikt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:00 schreef Tijn het volgende:
Nou... ik heb op professionele wijze m'n laptop een beetje aangeduwd en nu werkt 'ie magisch genoeg weer
Eens kijken hoe lang 'ie het uithoudt.
Het was louter handwerkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoeveel hamerslagen heb je gebruikt?
Koel. Achter dat linkje staan een heleboel technische dingen waar ik geen reet van snap, maar de uitleg in één zin klinkt goed!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:17 schreef De_Hertog het volgende:
Dus, screenshots van een versie van Adium zoals die op dit moment rechtsreeks van de broncode ontstaat.
wat is het verschil met '05?quote:
Check die keynote den!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:05 schreef E.T. het volgende:
wat is het verschil met '05?
tijn, wat kut zeg
Daar is vooralsnog wat lastiger aan te komen.quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:25 schreef XL het volgende:
Daar is vooralsnog wat lastiger aan te komen.
Die gaat bij mij nu juist het snelst.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:25 schreef XL het volgende:
[..]
Daar is vooralsnog wat lastiger aan te komen.
Ik ben nog maar een Apple-newbie hoor..quote:
Het is een presentatie van Steven Jobs, beeld en geluid. Het staat op de quicktime site van Apple. Het is hartstikke leuk om te kijken, heerlijk Amerikaans. Echte propaganda.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een Apple-newbie hoor..
(waar vind ik die keynote eigenlijk? En is dat alleen maar beeld? of ook gewoon een tekstdocument met plaatjes enzo? (hmz.. dat klinkt als het nivo van m'n dochter..)
Een samenvatting van een gebruiker met de relevante dingen is veel makkelijker natuurlijk.
hmz.. iMovie ook al beter/mooier..
Ik geloof dat ik 'ns wat mensen moet gaan mailen ofzo..
http://www.thebaitshop.nl/Timquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nou, geef eens een url naar je 'great looking-and-BOOM!'-site!
Je hebt toch zo'n vent. 8).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef E.T. het volgende:
Ik ben nog maar een Apple-newbie hoor..
http://www.apple.com/quicktime/qtv/mwsf06/quote:(waar vind ik die keynote eigenlijk? En is dat alleen maar beeld? of ook gewoon een tekstdocument met plaatjes enzo? (hmz.. dat klinkt als het nivo van m'n dochter..)
Heb je Whistler niet aangepast, of ben je daar echt geweest?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:36 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.thebaitshop.nl/Tim
Heb alleen even gekeken een paar minuutjes, jammer dat hij de foto's niet verkleint.
Snowboard-mekka..... Moet fantastisch zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |