Ja, ik weet dat ik niet goed op de hoogte ben, maar wat is 'CVS'?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:06 schreef nietzman het volgende:
En oh, screenshotjes van de CVS van Adium:
Welke gozer?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:31 schreef tonks het volgende:
Weetje wat gek is. ik zou een empty box krijgen van apple voor mijn iPod nu staat er empty box shipped al 4 dagen maar die gozer had mijn iPod meteen meegenomen maar daar staat nergens iets van
.
Zelf gehouden. Lekker muziek luisteren tijdens het rondrijden met zijn bruine wagentje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:34 schreef tonks het volgende:
van de UPS
Hmmzz. PRAM/VRAM al proberen te zappen? Dat wil nog wel eens helpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:38 schreef Tijn het volgende:
Nou, inmiddels is m'n iBook helemaal dood en zit ik nu weer achter m'n Windows machine
Als ik m'n iBook aanzet, krijg ik geen beeld. Soms hoor ik het Apple opstartgeluid, soms niet. Soms gaat de fan keihard aan blijft 'ie blazen, soms niet. De powerbutton reageert helemaal niet meer, de enige manier om 'em weer uit te krijgen is de accu eruit te halen. Kortom, helemaal kut.
En ik heb ook geen garantie meer, die is afgelopen september verlopen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Concurrent_Versions_Systemquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik niet goed op de hoogte ben, maar wat is 'CVS'?
i-spy modus: Laat jou het maar bewijzen dat ik een echte Mac heb!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:42 schreef super-muffin het volgende:
Nee, je moet een echte hebben.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
i-spy modus: Laat jou het maar bewijzen dat ik een echte Mac heb!
Ik ga maar weer Windows booten denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:42 schreef super-muffin het volgende:
Nee, je moet een echte hebben.
Wettelijk gezien hebben ze dan ook gelijk, je hebt het apparaat gekocht bij MacHouse. Dat betekent dat je met MacHouse een overeenkomst hebt gesloten; Machouse zal, gezien de nog jonge leeftijd van je iBook, een (redelijk) deel van de kosten voor reparatie moeten vergoeden. Als het dan gaat om een fabricagefout van Apple(en dat is ongetwijfeld zo; dit probleem komt nogal eens voor bij de iBook, helaas), dan moet MacHouse dat verder maar uitzoeken met Apple; jij hebt alleen maar met Machouse te maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Elke keer dat ik met Apple heb gebeld kwam het erop neer dat ze niets konden doen en dat ik bij MacHouse moest zijn.
Ik wacht anders nog steeds op die fotoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:08 schreef E.T. het volgende:
Je haalt me de woorden uit m'n mond.. (en ik ben er nog wel mee getrouwd)
Hoeveel hamerslagen heb je gebruikt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:00 schreef Tijn het volgende:
Nou... ik heb op professionele wijze m'n laptop een beetje aangeduwd en nu werkt 'ie magisch genoeg weer
Eens kijken hoe lang 'ie het uithoudt.
Het was louter handwerkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoeveel hamerslagen heb je gebruikt?
Koel. Achter dat linkje staan een heleboel technische dingen waar ik geen reet van snap, maar de uitleg in één zin klinkt goed!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:17 schreef De_Hertog het volgende:
Dus, screenshots van een versie van Adium zoals die op dit moment rechtsreeks van de broncode ontstaat.
wat is het verschil met '05?quote:
Check die keynote den!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:05 schreef E.T. het volgende:
wat is het verschil met '05?
tijn, wat kut zeg
Daar is vooralsnog wat lastiger aan te komen.quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:25 schreef XL het volgende:
Daar is vooralsnog wat lastiger aan te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |